To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] Uszczelka - spalanie

lukas 78 - 20-02-2011, 18:50

zapłonu nie wykluczam, chociaż pewnie sprawdzał go kilka razy :wink:

[ Dodano: 20-02-2011, 18:57 ]
możliwe ,że po wymianie na dużo grubszą lub dużo cieńszą potrzebna jest korekta

hajmanek - 20-02-2011, 19:07

Przy zdejmowaniu glowicy w tych modelach nie trzeba sciagac lancucha i jezeli nie sciagniemy z lancucha kola zebatego od walka rozrzadu to teoretycznie z zaplonem nic nie powinno sie stac, ale tak jak pisales przy roznych grubosciach uszczelek powinno sie sprawdzic kat wtrysku na pompie, bo moze ulec zmianie :mrgreen:
zbyszekm2 - 20-02-2011, 19:10

lukas 78 napisał/a:

w trakcie remontu głowica zostanie zbyt mocno splanowana. Żeby uniknąć zderzenia zaworów z tłokami, stosuje się specjalne, grubsze (nawet do 3 mm) uszczelki"

Jak się mocno planuje głowice, to obniża się gniazda zaworów.

[ Dodano: 20-02-2011, 19:14 ]
hajmanek napisał/a:
Bardzo dobrze wiem co zrobil Faraonix, znam temat i sam mam podobnie pomimo tego ze zalozylem najciensza uszczelke. Tak jak pisalem przyzyna moze tkwic w ustawieniach zaplonu. Teoretycznie nic sie nie zmienilo ale warto to sprawdzic

:occasion5:

Faraonix - 20-02-2011, 19:25

W wolnej chwili sprobuje pokrecic pompa, niestety jak zwykle tak na pale, zaznacze punkt jaki mam teraz i przekrece troche i zobacze. Moze bedzie lepiej, jak nie to wroce do starego ustawienia. Mam kupe dlubania przy autku tylko czasu brak.

A tak wogole to dojzalem w instrukcji czego wczesniej nie zauwazylem ze miejsce przy polaczeniu bloku i czesci aluminiowej na ktorej lezy uszczelka nalezy posmarowac uszczelniaczem. Wczesniej tego nie robilem. Tym razem cala uszczelke z 2 stron, glowice i blok smarowalem uszczlniaczem i zero przecieku. Moze i uszczelniacz takze odrobine pogrubia uszczelke.

lukas 78 - 20-02-2011, 19:41

spróbować nie zaszkodzi
tym bardziej ,że z tego co kojarzę oprócz grubej uszczelki dawałeś jeszcze klej :wink:

hajmanek - 20-02-2011, 19:43

Ja tam wole zrobic to na przyzadach, kup sobie czujnik i sam sprwadz albo jak masz gdzie to pozycz od kogos kto ma
Faraonix - 20-02-2011, 19:45

Nie mam gdzie sprawdzic, a jaki czujnik jest potrzebny do tego ? Cena tego powala ?

Ten - klej uszczelniacz podobno nigdy nie zasycha, to nie jak silikon. Konsystencje mial takiej galaretki. Swietnie sie klei na palcach. Po szorowaniu rąk zalozylem gumowe rekawiczki.

hajmanek - 20-02-2011, 19:48

Zwykly czujnik zegarowy z przedluzka, w tym tygodniu bede szukal gdzie kupic albo wypozyczyc. Jak znajde to dam ci znac

[ Dodano: 20-02-2011, 18:52 ]
Wg specyfikacji mitsu kod przedluzki to MH063302. Do tego trzeba zwykly mikromierz zegarowy

lukas 78 - 20-02-2011, 19:52

w vw tdi miałbyś łatwiej
początek wtrysku widzisz w vagu na laptopie
z drugiej strony co ja bym dał za to żeby w moim miśku fabrycznie siedział taki AFN
miśkowe td też ładnie mruczą
to jednak spalanie i moc nie są ich najlepszą stroną :)

hajmanek - 20-02-2011, 20:04

Tu jest napisane jakich narzedzi potrzeba i jak to zrobic
http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_13A.pdf

[ Dodano: 20-02-2011, 19:36 ]
Znalazlem cos takiego, ten jest uniwersalny
http://www.uktools.com/se...ng-p-40075.html

lukas 78 - 20-02-2011, 20:39

na razie mozesz spróbować tak jak pisałeś
zaznacz sobie punkty początkowe i próbuj w jedną lub drugą stronę
jesli nic nie zmieni zawsze mozesz wrócić do wczesniejszych ustawień
ostatnio miałem sharana w tdi w którym ktoś przestawił rozrząd i koło pompy przesuniete bylo na pasku o jeden ząb
objawy silnik kiepsko palił , trochę dymił i nie miał mocy
po prawidłowym ustawieniu pompy silnik odżył
wczesniej słyszlna była" twarda "praca
po korekcji jak nowy
u siebie może też zauważyłeś -usłyszałeś zmianę w pracy motoru
jesli tak związane moze to być z początkiem wtrysku i ustawieniem pompy

hajmanek - 20-02-2011, 20:49

A tutaj to samo e-bay
http://cgi.ebay.co.uk/BER...=item41514bd655

Faraonix - 20-02-2011, 23:21

U mechanika jakakolwiek regulacja to minimum 100 euro. W serwisie pewnie drozej. Na poczatku sprobuje recznej regulacji, a jak co to pomysle o czyms lepszym

a to nadaje sie do czegos ?

rico.1 - 20-02-2011, 23:42

Faraonix napisał/a:
a to nadaje sie do czegos ?

Jak najbardziej, a z pewnoscią przyda się nie raz i nie tylko do Miśka :biggrin:

hajmanek - 20-02-2011, 23:47

Faraonix napisał/a:
U mechanika jakakolwiek regulacja to minimum 100 euro. W serwisie pewnie drozej. Na poczatku sprobuje recznej regulacji, a jak co to pomysle o czyms lepszym

a to nadaje sie do czegos ?


Mozesz sobie dokupic magnetyczna podstawke do czujnika i np sprawdzic czy nie ma bicia na tarczach albo jakims innym ustrojstwie, albo pomodz jakiemus mitsumaniakowi ustawic kat zaplonu za przyslowiowa flaszke i zagryche :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group