To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] GAZ w fazie ciekłej - LPI

Marcino - 09-03-2011, 10:19

Włąsnie kupiłem Puga 307 2.0 z LPI Viale. Motowane było to w serwisie Puga w Niemczech. Koszt instalacji w 2007r wynosił 2500 Euro- mam fakturke. W Polsce napewno taniej, ile nie wiem.
Jeśli chcesz to moge zrobic skan i wrzucic całą instrukcję montazu tej instalacji do tego silnika - 4 cylindy co prawda. Moze to pomoze dobrze ocenic poprawność montazu,.

[ Dodano: 09-03-2011, 10:22 ]
Forest_Taft napisał/a:
Instalacja LPI z tytułu swojej konstrukcji uniemożliwia samodzielne wymiany filtrów


CZy aby na pewno??? co filtra w zbiorniku jesli jest moge sie zgodzić, ale napewno drugi jest pod maska... az sprawdze..:)

Anonymous - 22-03-2011, 21:57

powiem tak...

naczytalem sie i teraz znow mam kolejne informacje...

Dziś robią takie instalacje z filtrami zewnętrznymi.
dodatkowo montują lepsze i tańsze wtryski Siemens-a

ja jestem praktycznie zdecydowany.

Co do JTG Icom - tego już nie kupi się na naszym rynku....

jacekwa - 17-05-2011, 20:13

Ja założyłem instalację LPI Princa nie była tania bo koszt całkowity to 6500 PLN ale już mi się instalacja zwróciła i raz tylko musiałem wymienić jakąś część która kosztowała 600 PLN.
Przejechałem już 110000 na gazie,a zakładałem ją w warszawie, jak ktoś będzie potrzebował adres firmy która wie co robi i jak, to proszę dać znać(nie jest to tania firma)

Tomasz87 - 24-05-2011, 22:25

Piszecie o ogromnych kosztach utrzymania/instalacji LPI Vialle, gdy ja osobiście polecam...
Fakt, że pompa robi 150 000 - 180 000km i regeneracja lub wymiana, ale gdy co 50tys wymieni się w niej olej itp(cały serwis), to wszystko działa bez zarzutu.

Cena regeneracji pompy to 1200zł
Przegląd instalacji z serwisowaniem pompy: 300-400zł


Strona, warsztatu który oferuje powyższe: LINK. Piaseczno pod Warszawą.
Pełna kultura, mili ludzie, tanio i sprawnie.
Na wszystkie usługi książeczka serwisowa.


Co do opłacalności zakładania instalacji, to na stronie do której link podałem wyżej jest symulator opłacalności. Można policzyć, po ilu miesiącach od instalacji wyjdziemy na "czysto" :)

drOwca - 30-11-2015, 20:31
Temat postu: Gaz LPi Vialle 2.0 1999
Witam Koledzy mam problem.

Mam problem z Viallką. Auto to Mitsubishi Galant 99r 2.0, Vialle 5gen. Auto odpala na benzynie, pochodzi trochę i przełącza na gaz po czym po chwili wraca na benzynę. Kiedy trzyma się wciśnięty choć trochę pedał gazu, chodzi na gazie jednak po zdjęciu nogi wraca na benzynę. Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego zachowania?

Dodam, że przełącznik nie miga. W trybie "gaz" cały czas świeci się na zielono światłem ciągłym (a wyczytałem, że dopóki nie przełączy się na gaz powinien migać jednak odkąd zakupiłem auto nie było takiej sytuacji) a na benzynie cały czas świeci się na czerwono również światłem ciągłym.

Na gazie nie da się jechać ponieważ w momencie przełączenia się na gaz (słychać jak cykają wtryski gazu) pochodzi chwilę następnie ma tak jakby przydławienie i przełącza się na benzynę. Wtedy kontrolka zmienia kolor na czerwono. I tak w kółko. Nie ma żadnego "znaku" że już jest na gazie oprócz cykania wtryskiwaczy gazowych.

Co ciekawe wczoraj podczas jazdy na benzynie samoczynnie zapaliła się zielona kontrolka, szarpnęło i znów była czerwona.

Na jałowym biegu podczas trzymania pedału gazu chodzi na gazie ciągle przez około 5 minut potem przydławienie i wraca na benzynę.

Macie jakieś pomysły bo LPi to dla mnie zagadka.

Owczar - 02-12-2015, 04:38

Bez diagnostyki można jedynie wróżyć. Generalnie jeśli to będzie np coś z pompą to bardziej opłacalne będzie założenie sekwencji niż naprawa tej instalacji.
Marcino - 02-12-2015, 09:08

Obstawiam następujące rzeczy:
1. Zatkany filtr w pompie i nie daje rady z ciśneiniem, chwilę pochodzi ale się wyłancza
2. Zatkany zaworek przelewowy w pompie
3. Brak oleju w pompie i chodzi na sucho
4. Zużyte łożyska w pompie - czytaj brak oleju
5. Zużyte membramki w pompie
6. Problem z czujnikiem ciśnienia pod maską przy rozdzielaczu
7. Problem z przekaźnikiem załanczajacym pompe

Wejdz sobie na LPG-forum, tam jest wątek dotyczący interfeju. Kupisz soebie USB-konwerter za 12zł, zarobisz piny i wepeniesz się w oryginalną kostkę. Ja uzyłem zaślepki i do niej wsunąłem piny i działa. Program do ściagnięcia chyba ze strony dystrybutora Vialle - LTA polonia. Zobaczysz wtedy co go boli. Jak bezie sprawa z ciśneiniem gazu to czeka cie wyjęcie pompy ze zbiornika gazu, wymiana filterka, sprawdzenie łożysk i od razu zalanie nowym olejem. U siebie nie w galancie robiłem to już 3 razy, tzn 3x filterek i raz łożyska, nowy olej, czyśzczenie zaworka przelewowego. W zakłądzie naprawy Vialle krzykna ci za nową pompe z wymianą pewnie ponad 2tyś, - regenerowana 700zł, a jak mają autoryzację na zwykłe instalację LPG to będą pzekonywać o założeniu zwykłej.
Jak nie dasz rady sam to poszukaj kto ci to w okolicy ogaranie, ale LTA-Polonia jest cyba z okolic Kielc.

plecho1 - 02-12-2015, 09:32

Tu masz ciekawe informacje o tej instalacji http://lpg-forum.pl/viall...t17107-270.html


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group