Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] Problem z EGR em
przemekx303 - 12-03-2011, 22:52
właśnie też tak myślałem że coś nie tak z tymi pompowtryskami, ale tak mi powiedział właściciel hyundaia . Układ zasilania paliwem chyba jednak podobny , jak sam się nie uporasz to raczej wizyta u DOBREGO pompiarza na sprawdzenie nie zaszkodzi .
Diter1958 - 15-03-2011, 19:44
pawelsonx, szmelcwagen tego jeszcze nie słyszałem, DOBRE!
Wokerek90 - 13-04-2011, 18:36
o coś o tej pompie słyszałem a na dodatek mam taki objaw co może byc z tym powiązany a mianowicie jak spokojnie jade w korku 1.5k obrotów np 3 bieg wcisne gaz porządnie to czekam i czekam i czekam aż wskazówka podniesie się na jakieś 2.5k obrotów i zaczyna dopiero w miarę iść jak na 115 koni jeśli go ganiam non spot po pełnej skali obrotów to wszystko ładnie chodzi nic sie bardzo nie muli ale czasem tez a na dodatek śmierdzi siarką z tłumika, w garażu nie mogłem wysiedzieć tak gryzło w nos czy to sie wiąze wszystko w całość?
Yuppy - 13-04-2011, 19:52
Oj, oj, przy 1,5k obrotów nie wciska się do końca gazu, zajeździsz dwumasę Moja też zbiera się zdecydowanie lepiej dopiero od około 2,5k, to normalne w tych silnikach.
Wokerek90 - 13-04-2011, 20:10
aha czyli trochę żeś mnie uspokoił a dwumas mi sie odzywa juz jak zgasze silnik bez sprzegła a co do zajeżdzenia to silnik wibracji już nie ma przy 1.5 obrotów na 3 biegu wiec tam tragedii nie ma
Yuppy - 13-04-2011, 22:02
A tak z ciekawości spytam, jaki masz już przebieg? U mnie niedługo stuknie 240tys, na razie z dwumasą jest chyba wszystko dobrze.
|
|
|