To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Świeżo kupiony lancer - dziwna zmiana biegów

racer1972 - 16-03-2011, 21:53

No i właśnie bo statystyczny Polak kupuje srebrny i pod marketem co 2 taki stoi... ;) Nie przeczę,że praktyczny bo auto żony ma taki kolor... :P
artisan - 17-03-2011, 07:42

Niestety jak napisałem, proza życia, wcale nie twierdzę że srebrny mi się podoba ale przy jakości dzisiejszych lakierów nigdy już nie kupię auta w ciemnym kolorze.

A co do biegów, bo to w sumie o tym jest wątek, to u mnie jest ok. Aczkolwiek trzeba przyznać że do tej skrzyni trzeba się przyzwyczaić. Biegi wchodzą inaczej niż w Hondzie (Honda to moim zdaniem ideał pod tym względem), w Lancerze na początku wydawało mi się że coś jest nie do końca w porządku. Z tego co jednak przeczytałem na forum to u mnie jest dokładnie tak samo jak było opisywane. Biegi wchodzą jakby z oporem ale pewnie na właściwe miejsce, z charakterystycznym kliknięciem. Po jakimś czasie nawet zaczęło mi to odpowiadać. Czasami rzadko, lekko haczy jedynka. W instrukcji jest napisane że wtedy trzeba wcisnąć sprzęgło, puścić i jeszcze raz wcisnąć, wtedy jest ok. Podobnie w instrukcji jest napisane że włączając bieg wsteczny należy przytrzymać sprzęgło przez ok 5 s. (wskazane zwłaszcza przy zimnym silniku oraz po zatrzymaniu i zamiarze szybkiego ruszenia do tyłu). Wtedy nie ma bata nic nie zgrzytnie.

gzesiolek - 17-03-2011, 07:55

artisan, ja jako fanboy Hondy pozwole sobie z Toba niezgodzic...
wole dzialanie skrzyni w Lancerze sedanie niz w Civicu sedanie VIII, wiadomo 6.bieg by sie przydal, ale w Mitsu przy szybkiej zmianie biegow nie mam takich lagow z przekazaniem mojej decyzji o depnieciu gazu... bo w Hondzie czesto jest tak... redukcja, gaz, jakies 0,2s lag, i dopiero silnik dostaje kopa... mozliwe ze to jakies wady pierwszych modeli (rocznik 2006) i stosowania elektronicznej przepustnicy, ale jak sie przesiadam z Mitsu to mi to przeszkadza...

krzychu - 17-03-2011, 11:32

Elektroniczna przepustnica na pewno wolniej reaguje na puszczenie gazu niż na linkę. Więc jak ktoś się przesiada z klasycznego rozwiązania na elektroniczną przepustnice będą przegazówki. Wystarczy lekko wcześniej zdjąć nogę z gazu przed wciśnięciem sprzęgła.
artisan - 17-03-2011, 21:51

gzesiolek napisał/a:
artisan, ja jako fanboy Hondy pozwole sobie z Toba niezgodzic...
wole dzialanie skrzyni w Lancerze sedanie niz w Civicu sedanie VIII, wiadomo 6.bieg by sie przydal, ale w Mitsu przy szybkiej zmianie biegow nie mam takich lagow z przekazaniem mojej decyzji o depnieciu gazu... bo w Hondzie czesto jest tak... redukcja, gaz, jakies 0,2s lag, i dopiero silnik dostaje kopa... mozliwe ze to jakies wady pierwszych modeli (rocznik 2006) i stosowania elektronicznej przepustnicy, ale jak sie przesiadam z Mitsu to mi to przeszkadza...


No wiesz ja jeździłem mniej zaawansowanym technicznie modelem, może dlatego :)

W każdym badź razie jak dla mnie w City biegi wchodziły jak w masło :) Inne zalety tego auta były już dyskusyjne :badgrin:

tommy4u - 30-05-2011, 13:54

Ja mam black i faktycznie wymyty i dopieszczony wygląda bosko. No i trzeba poświęcić troszkę czasu na ochronę lakieru. Co do zmiany biegów - to faktycznie nauczysz się poprawnej jazdy po paru km. Najlepiej trzymaj na wysokich obrotach to wtedy nie będziesz miał czasu zastanawiać się nad zmiana biegów:)
piomic - 03-06-2011, 23:07

artisan napisał/a:
Hondę City (...) wyglądała najlepiej
:mrgreen:
Tylko ja mam wrażenie, że City jest posklejana z kilku różnych samochodów?

mkm - 16-06-2011, 04:16

Mistrzostwo świata, jeżeli chodzi o OT w dziale technicznym. :roll:
Żeby nie wyciągać konsekwencji temat przenoszę do ogólnego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group