Eclipse - Ogólne - [1G 90-94] 214 KM 4x4
lombard - 19-03-2011, 23:44
Cytat: | Ogolnie pewnie co chodzi o silnik to jest pewnie dostepne wszytski Gorzej z blacharka ;P ALe do chcacego nic trudnego ;P Cos za cos zenek |
Piszesz tak jak byś chciał rozbić auto zaraz po jego zakupie a części blacharskich na alledrogo jest oporowo.
rosomak1983 - 20-03-2011, 01:11
reloop7 napisał/a: | estem ciekawy jak wygladała by sprawa z czesciami do tego, pewnie tylko ze stanów co? Chyba ze miałby ktos w polsce takiego na czesci |
czy ja wiem mam takie dwa jeden na czesci tj NA, drugi jezdzi AWD turbo
Mowa o Talonach 1G
zenek_bb napisał/a: | a ja tam wole mieć srylion (350) koni na FWD, nie targać tego wału cały rok pod autem, cieszyć się niższym spalaniem, a przy 140km/h wszystkie boxtery (220-300KM) bez "S" czy głupie vectry, golfy gti, sirocco i inne ustrojstwa włącznie z większością evo mogą mnie pocałować zima czy lato i tak nie szaleje ;p |
Zenku sorki ale przednionapeędowe auto nie skreca i nie rusza
A brak trakcji nieraz jest niezle denerwujacy. Jest slisko mokro itp, Dajesz nawet sporo gazu i jedziesz, właczasz sie do ruchu itp...
Majac FWD z taka iloscia koni jest dupa blada... Kazdy własciel mocnego FWD z którym rozmawiałem wyrazał irytacje tym ze auto stoi w miejscu a on własnie chcial szybko ruszyc... Spalanie no niestety tak jest , natomiast wleczenie wału moze czasem przeszkadza w GS-e bo zmula nieco gdy sucho i ładnie , tego bólu nie ma jednak w wersji turbo.
W przypadku 350kM wybór AWD jest oczywisty, jednak tak mocnym FWD tez bym pojezdził, z rolki na pewno ciekawie
[ Dodano: 20-03-2011, 01:16 ]
Acha jeszcze jedno , Talona mozna przeobic kompletnie na ecli i odrotnie. Wiec w przypadku zupełnej bidy mozna poratowac sie przodem z Ecli.
reloop7 - 20-03-2011, 02:43
lombard napisał/a: | Cytat: | Ogolnie pewnie co chodzi o silnik to jest pewnie dostepne wszytski Gorzej z blacharka ;P ALe do chcacego nic trudnego ;P Cos za cos zenek |
Piszesz tak jak byś chciał rozbić auto zaraz po jego zakupie a części blacharskich na alledrogo jest oporowo. |
Od razu to nie ;P ALe jak miałbym go juz to napewno nie pozwoliłbym zeby rudy sie gdzies zenił ;P I bede chcaił zeby był w stanie nie nagannym poniewaz on juz mi by całkowicie wystarczał
barteski - 20-03-2011, 13:37
ja jak bym szukał wersje turbo to bym go kupił silnik wyremontował automata wywalil w wpakował skrzynie manual fwd ale ja to ja kazdy ma inne pomysły a o tych pasach nie wspomne reszta bynajmniej na fotkach wyglada przyzwoicie . obrucona panewka w ekli to praktycznie oczywista usterka a tym bardziej po przebiegu 200 tys
ale skoro był remont to jak pisał zenek nie wiemy co i kto tam dał ciała
tak czy inaczej jak kupisz turbo z ori silnikiem to w aucie 20letnim i przebiegiem normalizowanym do wieku remont nieunikniony
zenek_bb - 20-03-2011, 15:39
Jak był ten egzemplarz na alle/otomoto pół roku temu, pisało że ma koło 300koni, po remoncie, inne badziewia to pamiętam na bank, ale chyba nie było pisane, że to automat... czyżby mocny silnik poszedł osobno, a do sprzedaży wsadzili trupiatego automata? Hum...
reloop7 - 20-03-2011, 16:42
Wiecie, rozkminke mozna robic zawsze co jaki i dlaczego Domysły sa nie zawsze strzałem w bingo ale najprawdopodobniejsze Nawet i czasem jak własciciel sie wypowie to nie wiadomo ile jest w tym prawdy
Pisąłem z takim kolesiem, ma laser własnie dwulitrowego z turbo awd i sadze ze sie z nim dogadam za jakis czas jak bede mogł juz go kupic
Wtedy to od razu chyba do wymiany ida oleje w mostach, w silniku, w skrzyni, filtry wszystkie jakie sa tylko mozliwe potem to nastepnie rozrzad i mozna latac fura Na panienki ;D Sie je przewiezie to beda miały mokro ;P haha
Tez jeszcze bede chciał sekwencje do niego wrzucił bo 60 zł wydawac zeby przejechac 100 km to mi sie nie uśmiecha ;P I bede sie liczył z tym ze kiedys bedzie trzeba uszczelke pod głowica wymienic
Czegos nie wymieniłem co jeszcze przydałoby sie zrobic?
zenek_bb - 20-03-2011, 17:45
ja bym w turbie od razu ściągną głowę, zrobił plana i docieranie zaworów, lepszy wydech i dolot zimnego, wywalił podgrzewanie przepustnicy, leprzy IC, uszczelkę pod kolektor izolującą ciepło i wywalił wałki balansowe ;p potem sekwencja dobra
reloop7 - 20-03-2011, 18:11
A koszta rosną ;D Ale jak wiadomo nie ma niczego za darmo ;D Ale nic na marne by nie poszło a efekt na bank byłby na plus ;D
MELON - 27-04-2011, 20:06
a ja mam takie cós i jest fajny sprzet
rosomak1983 - 28-04-2011, 00:57
MELON, ty masz NA czy T ???
kisian - 25-10-2013, 17:53
Odświeżę temat. Wisi w ogłoszeniach w Gorlicach http://otomoto.pl/mitsubi...-C30671102.html Zastrzegam że nie znam właściciela, a info daję tylko po to żeby ktoś z naszych mógł go zgarnąć.
|
|
|