To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Toyota Corolla T-sport

Anonymous - 21-03-2011, 21:34

Energo napisał/a:
6.5


na stoperze:)

mystek - 21-03-2011, 23:03

nie wiem jak tam do setki, ale oglądałem filmy z rolki CTS vs CTR EP3 i tutaj Honda lepsza (nie dużo, ale lepsza), natomiast TSport objeżdża już Civica FN2 :) . Masa robi swoje.

Ciekawe jak to na torze wygląda, pewnie jakieś Top Geary robiły porównania, trezba by poszukać :)

pyjte - 21-03-2011, 23:26

Energo napisał/a:
CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto.


CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz ;)

Energo - 21-03-2011, 23:30

deenbe napisał/a:
Energo napisał/a:
6.5


na stoperze:)

Z tym przyśpieszeniem do setki było tak, że Toyota w tym samym momencie wypuszczała na rynek 2 auta z tym samym silnikiem - Corollę i Celikę. Żeby Celika sie sprzedawała, to w papierach napisali że TS przyśpiesza do setki w 8,4 sek. Testy na drodze pokazują że Celika jedzie wolniej od Corolli, w najlepszym wypadku jada równo.
jeśli nie wierzysz że Corolla potrafi robić setkę w 6,5 sek to zobacz w ile robi setkę Civic TypeR. A potem poszukaj w necie filmów na których TS idzie równo z CTR, czasem szybciej, czasem wolniej - zależy od kierowcy

Anonymous - 21-03-2011, 23:32

CTR jest szybszy od CTS'a i nie wiem ile razy bedziesz powtarzal ze jedzie 6,5 do 100 to to nigdy nie bedzie prawda:)

edit: tak samo ja moge powiedziec ze moje auto robi w 7 sek do 100 , bo objechalem 330d kilka razy... :roll:

Energo - 21-03-2011, 23:33

pyjte napisał/a:
Energo napisał/a:
CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto.


CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz ;)

Compressor to Compressor. Jeśli nie wierzysz posiadaczowi CTS, to może uwierzysz innemu http://www.youtube.com/watch?v=nvB7HxWVbcY

deenbe napisał/a:
CTR jest szybszy od CTS'a

a co sie stało temu CTR, że nie był szybszy ? http://www.youtube.com/wa...ex=5&playnext=2
Jeśli CTR nie był grzebany, to nie jest szybszy.

Anonymous - 21-03-2011, 23:40

kazdy chwali swoje i tyle.

tylko czemu corolla ts nie dala rady leonowi TS ktory ma 7,7 do 100?

co sie jej stalo? (glupie pytanie tak apropo)

Energo - 21-03-2011, 23:41

deenbe napisał/a:
kazdy chwali swoje i tyle.

ale Ty chwalisz obce :P
Powiem tak: częściej CTR wygrywa z TS niż na odwrót. Ale sytuacje gdy wygrywa Corolla też sie zdarzają, jeśli kierowca naprawde dobrze ogarnia auto

Anonymous - 21-03-2011, 23:45

Energo napisał/a:

ale Ty chwalisz obce :P


i ja tu jestem obiektywny :)

pyjte - 22-03-2011, 17:56

Autko tak czy siak fajne :)

Nie ma co porównywać do Civica Type R, na forum corollaclub sami userzy to stwierdzili, którzy zresztą sami przesiadali się z Corolli TS na Civica Type R (a propos dyskusji po filmiku z youtuba, który wrzuciłeś jednego z userów corollaclub).

Na pewno na co dzień jest bardziej przyjazne użytkownikowi- koszty i komfort. Kilka dobre lat temu jechałem jako pasażer Corollą TS i zrobiła na mnie b. duże wrażenie.

BTW skrzynia biegów też jest tak drętwa jak w słabszych wersjach (użytkuje 1,4 i to chyba największa wada wg mnie tego modelu)- chodzi mi o długie skoki i haczący trzeci bieg??

Energo - 22-03-2011, 20:28

tylko jeden user przesiadł sie na TypeR, ale z określonym planem - od razu zrobił jej dobrze na 225 kucy :) W TS to niemożliwe, żeby pojechać ponad 200 kucy potrzeba kompresora albo turbiny. Chociaz nie zawsze, chłopaki w USA bawią sie tymi silnikami, tu mamy przykład 227 konnego 2zz ge N/A
kręconego na 10 tys rpm: http://www.youtube.com/watch?v=LY1vLVAq6cc

Na długie skoki biegów jest metoda - quick shift TTE załatwia problem. Jeśli Ci haczy III bieg to pewnie cos z synchronizatorem, nie jest to bolączka TS. Te skrzynie jeżdżą w USA w celicach GTS zaturbionych pod 300 kucy i dają radę.

Jeśli chodzi o pojedynki CTS vs CTR to naprawdę bywa róznie, jeśli częściej wygrywa CTR to zwykle dlatego że jest grzebnięty i ma sporo ponad 200 kucy. Kto kupuje CTR i w nim nie grzebie ? W TS niestety sie nie da, w każdym razie nie w Polsce i nie za małe pieniądze.

mystek - 23-03-2011, 23:50

http://www.youtube.com/watch?v=7pWFVb0HcU8 vs FN2 (oba zrobiony tylko dolot)

http://www.youtube.com/watch?v=_PA4Yvkx85c vs EP3 (Corolla tylko dolot, Civic już grubiej porobiony)

Energo - 26-03-2011, 00:33

Możemy się tak przerzucać przykładami :)
Tutaj grzebnięta na 205 kucy corolla XRS (amerykański odpowiednik TS, ten sam silnik) robi Hondę S2000 http://www.youtube.com/wa...feature=related

Anonymous - 26-03-2011, 09:18

Energo napisał/a:
ten sam silnik) robi Hondę S2000 http://www.youtube.com/wa...feature=related


a jest moze z ferarri?:)

brodzky - 26-03-2011, 17:53

Zacne autko. To co się dzieje po włączeniu lifta jest boskie wręcz - zwłaszcza na fotelu kierowcy :) . Szkoda, że w pierwszych silnikach były problemy z lift boltsami ale podobno tanio można to naprawić. Na minus jest odkurzacz w dolocie lub cokolwiek tam jest wyjącego.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group