| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Check engine na LPG
 
 sveno - 03-04-2011, 23:54
 
 
 chodzi mi o to, że nie chce kasować, pytanie czy ten błąd dalej jest w pamięci skoro kontrolka zgasła? I pytanie które pozostało bez odpowiedzi: Czy zapalenie się tej kontrolki mógł spowodować chwilowo niski stan oleju? 	  | Owczar napisał/a: |  	  | ale dopóki nie usuniesz źródła błędów to kasowanie nie ma sensu. | 
 Wiem, że jak wymrugam (zrobię to jutro a właściwie dzisiaj) to będę wiedział co było przyczyną, wiem, że jest tabelka z kodami błędów, ale z ciekawości chcę to wiedzieć, czy niski stan oleju zapala CH.E. czy tylko kontrolkę z oliwiarką?
 
 I odrazu prośba do wasiu89, proszę 2x"pomógł" dla Owczara: za ten posta nade mna i ten co będzie poniżej
   plecho1 - 04-04-2011, 05:30
 
 Błąd pozostaje do skasowania czyli odpięcia akumulatora.
 Niski stan oleju nie powoduje żadnych błędów czy zapalenia się kontrolki silnika.
 Owczar - 04-04-2011, 09:21
 
 sveno, nie zrozumiałem pytania. Ale jest tak jak napisał plecho1.
 wasiu89 - 04-04-2011, 19:47
 
 nie ogarnłaem z tym "pomógł" wczesniej. oczywiscie dziekuje
   szatan666 - 05-04-2011, 21:40
 
 Mnie tez miga check engine pojawia sie i znika, po prostu sie przyzwyczaiłem ze sie swieci , bo jak wymigałem bledy to był tylko jeden  błąd wtrykiwacza , a to przez emulator wtryskiwaczy , zadnych innych błedów nie miałem.
 m6riano - 05-04-2011, 22:25
 
 Jak przegazujesz to znika?
 pepi - 06-04-2011, 06:20
 
 czesc
 wiesiek check wyskakuje ci tylko na gazie pewnie a jak przełączysz na benzyne to gaśnie itd??
 masz zle ustawiony gaz
 i sonda zle czyta
 gaz powinni ci ustawić w czasie jazdy - powinieneś byc podpięty pod kompa i na każdym biegu sprawdzać czasy wtrysku - najpierw normalna jazda potem na pełnym obciążeniu silnika
 jak pojedziesz i cie podepna i nie wyjada z garazu to znaczy ze masz dalej zle ustawiony
 "podkreca" ci mieszankę check juz sie nie pojawi bo bedzie "na bogato" a gaz dalej będzie zle ustawiony
 jak z nim wyjedziesz to niech ci zgra na jakiegoś pendriva ta mape co ci ustawił
 
 ps. napisz jaka masz instalacje
 Tomek - 06-04-2011, 06:36
 
 
  	  | sveno napisał/a: |  	  | 4. Jeżeli 1 lub 2 nie będą możliwe do zrealizowania, to gdzie w Krk można sprawdzić błędy? Konkretny polecany ogólnie warsztat i przybliżona cena takiej "przyjemności"? | 
 
 u Leszka
 za samo podpięcie do kompa nie wiem ile weźmie, ale wiem, że będą go groszowe sprawy
 
 [ Dodano: 06-04-2011, 07:40 ]
 
  	  | szatan666 napisał/a: |  	  | bo jak wymigałem bledy to był tylko jeden błąd wtrykiwacza | 
 
 a na beznynie też masz ten błąd?
 
 [ Dodano: 06-04-2011, 07:42 ]
 
  	  | pepi napisał/a: |  	  | gaz powinni ci ustawić w czasie jazdy - powinieneś byc podpięty pod kompa i na każdym biegu sprawdzać czasy wtrysku - najpierw normalna jazda potem na pełnym obciążeniu silnika jak pojedziesz i cie podepna i nie wyjada z garazu to znaczy ze masz dalej zle ustawiony
 "podkreca" ci mieszankę check juz sie nie pojawi bo bedzie "na bogato" a gaz dalej będzie zle ustawiony
 jak z nim wyjedziesz to niech ci zgra na jakiegoś pendriva ta mape co ci ustawił
 | 
 
 pod warunkiem, że ma gaz z kompem
 
 
  	  | pepi napisał/a: |  	  | ps. napisz jaka masz instalacje | 
 
 no właśnie
 KaWu - 06-04-2011, 07:50
 
 
  	  | szatan666 napisał/a: |  	  | a to przez emulator wtryskiwaczy | 
 
 znaczy sie, ze co
  zapala sie bo jest   
 Wg mnie to pepi, opisał dokładnie przyczynę zapalania Checka u Ciebie.
 szatan666 - 06-04-2011, 16:44
 
 
  	  | KaWu napisał/a: |  	  |  	  | szatan666 napisał/a: |  	  | a to przez emulator wtryskiwaczy | 
 
 znaczy sie, ze co
  zapala sie bo jest   
 
 | 
 
 Na benzynie nie mam zadnych błedów , a zapala sie nie dlatego ze jest tylko dlatego ze wtryski sa odłaczane i emulator przejmuje ich role i przypuszczam że to wina  zasniedziałych styków od emulatora , spadków napiecia itp , i dlatego komp rozpoznaje to jako bład wtryskiwacza ,
 przejechałem autem ponad 40tys km i nigdy nie miałem problemów ani innych błedów , tylko błąd wtryskiwacza
 
 |  | 
 |  |