To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Dziwny odgłos z przedniego zawieszenia lub mostu?

piotrasek1 - 17-05-2011, 08:40

rico.1 napisał/a:
A jednak kolega wszystko notuje :mrgreen: :thumbright:


Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo.

[ Dodano: 20-05-2011, 14:44 ]
piotrasek1 napisał/a:
rico.1 napisał/a:
A jednak kolega wszystko notuje :mrgreen: :thumbright:


Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo.


Wtryskiwacze opanowane rozszczelniły się rurki przelewowe i ciekło ON
teraz sprawdzam po kolei węże podciśnienia i wiązki elektryczne dzięki za sugestie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 14-06-2011, 11:53 ]
Mrugające kontrolki ciąg dalszy po sprawdzeniu po odpięciu wężyków podciśnienia i wszystkich styków i złożeniu z powrotem jest tak kiedy zapinam przód wszystko działa w porządku kontrolki zapalają się tak jak powinny nic nie mruga napędy ciągną po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów co to może być i gdzie szukać jeszcze przyczyny???

banderas40 - 14-07-2011, 23:04

Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś. Wcześniej zaczęło się co jakiś czas mruganie przed odpaleniem silnika ale po odpaleniu gasła kontrolka teraz mi całkiem zwariował i muszę się wziąść za te zaworki. Problem jest taki że kilka dni temu nie do końca wsunąłem bagnet od poziomu oleju w silniku i trochę mi popryskało olejem po komorze silnika po stronie ABS-u i skrzynki bezpieczników, mam też dziwny objaw z ABS-em zapala mi się kontrolka ta żółta i przestaje działać, wyłączenie kluczyka i załączenie ponowne jak narazie usuwa ten bład.
rico.1 - 15-07-2011, 23:29

piotrasek1 napisał/a:
po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów
Po pewnym czasie powinny zgasnąć (jak popuścisz trochę pedał gazu, albo wciśniesz sprzęgło lub zatrzymasz się itp.)
Jeśli nadal mrugają, znaczy że dana zmiana na reduktorze nie została wykonana, w tym wypadku kontrolki wskazują że tak naprawdę nie rozłączono przedniego napędu. I tu zastanawiam się w jaki sposób sprawdziłeś że rozłączył przód? Próbowałeś obrócić wtedy przednim wałem?
banderas40 napisał/a:
Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś.
Na zakrętach może szarpać jeśli masz reduktor ES, przy SS tego nie będzie. Więc najpierw należy sprawdzić co tam siedzi, a dopiero wtedy można się upewnić czy rozłącza napędy, czy też nie.
Przyczyny mogą być identyczne jak u autora (obu tematów). :p

banderas40 - 21-07-2011, 20:21

U mnie pomogła wizyta w sklepie e-pajero zakup elektrozaworków 15 minut pracy 3 śrubki 8 i kontrolki znowu nie świecą . Polecam tą metodę :-) po stwierdzeniu oczywiście że na 100 % zaworki siedzą co można w bardzo prosty sposób stwierdzić na słuch.
piotrasek1 - 25-04-2012, 14:44

Dzisiaj zaistniała taka sytuacja może to jeszcze bardziej rozjaśni sprawę i wyjaśni a mianowicie:
Po skręceniu maksymalnie kierownicą w prawo przy włączonym 2H i cofnięciu do pół okręgu przednie koła mrugające przestają na jakiś czas mrugać po przejechaniu około ca 80 - 100m znów zaczynają mrugać może ktoś podsunie nowy pomysł rozwiązań?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group