To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - E88A i Ja

mc - 02-06-2011, 11:58

Ta dziurka o której piszesz to część błotnika. Prawa strona jest już zrobiona a lewa na razie czeka.
Ale o ile dobrze pamiętam gdy go kupowałem to zarówno z jednej jak i drugiej strony było już dość porządnie zardzewiałe.
To przez ten plastik, dostaje się tam woda i tak się tam kisi. No ale z drugiej strony progi są w stanie dobrym

Myślę że jak dobrze pójdzie to za tydzień, może dwa wyląduje u blacharza. Będę chciał od razu zrobić wszystko ale to też zależy ile mi zaśpiewają za robotę...

Wojciech Bogacz - 05-06-2011, 13:09

Powiem tak - oczekuję, że będzie to jedno z najładniejszych E88A w Polsce :) Zresztą już wygląda dobrze :) )))

Ja tam też będę się starał ale wiadomo - trzeba szanować fundusze zwłaszcza jak co innego trzeba za nie zrobić hehe. Wszystko jednak wskazuje, że jakoś to nawet będzie w tym roku :) )

mc - 17-06-2011, 15:28

Blacharka odwlecze sie do następnego miesiąca bo planuję jeszcze dalszy wyjazd przed remontem.
Z nowości zamówiłem hamulce.
Tarcze ate, klocki trw lucas plus zestaw naprawczy zacisku.
No i dokupiłem gumy stabilizatora i łączniki stabilizatora tył bo zaczęło już tłuc.
W poniedziałek odbiór i wymiana.

Wojciech Bogacz - 20-06-2011, 00:31

mc napisał/a:
No i dokupiłem gumy stabilizatora i łączniki stabilizatora tył bo zaczęło już tłuc.

A gdzie dostałeś te gumy stabilizatora ? Ja potrzebuję na przód jeszcze a w IC nie mieli...

mc - 20-06-2011, 10:38

Oj, przyznam ci się że trochę się zagalopowałem. Tych gum też nie mam bo też kupowałem w IC.
U mnie tylko prawa jest zjechana ale nie ma tragedii, tylko pukanie denerwuje.
Napisałem już do all-parts. Jak będę wiedział czy mają to ci dam znać.


Zdjęcia nowej hamulcowni



Planuję też nowe opony. Zastanawiam się nad Barum Bravuris lub nad dunlopem SP Sport 01.
Te drugie dużo droższe i w sumie nie wiem co wybrać.
Czytałem opinie o Barumie i jak na swoją cenę to chyba dobre gumy.
Może ktoś ma/miał do czynienia z tymi oponami?
Myśałem też o Yokohamie C czy jakoś tak ale strasznie długo na nie trzeba czekać a chcę wymienić jak najszybciej.
Ewentualnie Firestone TZ 300 ale do nich jakoś nie jestem przekonany.

Frost - 20-06-2011, 11:02

Wojciech Bogacz, mc, powiem wam najprostszy patent świata :) U siebie zmieniałem ale nie pamiętam od jakiego auta zakładałem, ale suwmiarką mierzymy grubość stabilizatora i szerokość łapki trzymającej gumę i idziemy do sklepu dobrać sobie gume z np. VW, Renault, Volvo lub czegoś innego cokolwiek podpasuje ;)
Wojciech Bogacz - 20-06-2011, 14:38

Jak się zmierzy to się i dopasuje :) Dziwnym trafem jednak obydwaj z MC mamy uszkodzone już nieco gumy z prawej i są jeszcze znośne ale właśnie stukają.

Dziś jednak okaże się co jeszcze stuka (oby już nic poza tą gumą) bo ma być odpał maszyny :)

m6riano - 20-06-2011, 18:24

Cytat:
dunlopem SP Sport 01.

Ja miałem poprzednie fastresponse to ponoć kolejna generacja...opony świetne..
http://tuning.pl/_tuning_..._aid_1730_.html
SP 01 to ponoć następca FR albo odwrotnie..w każdym bądź razie polecam.(ew. kup używki, min 5mm)

m6riano - 20-06-2011, 18:29

"Bieżnik DUNLOP SP SPORT FASTRESPONSE będzie stopniowo zastępować DUNLOP SP SPORT 01. Nowa opona zapewnia doskonałą jazdę na suchej i mokrej nawierzchni, bardzo dobrą stabilność na zakrętach, wysoką ochronę przed aquaplaningiem, zwiększoną przyczepność i precyzję jazdy. Jednocześnie, SP Sport FastResponse zapewnia doskonałe wyczucie nawierzchni, dzięki ostatnio wdrożonej technologii "Touch Technology". Dzięki temu, jazda z tymi oponami jest wyzwoleniem. I przyjemnością.

DUNLOP TOUCH TECHNOLOGY
Dunlop Touch Technology to nowa jakość w produkcji opon. Technologia zapewnia precyzyjne wyczucie stanu nawierzchni, pozwalające na bezpieczne wykorzystanie mocy samochodu.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Przyczepność na suchej nawierzchni (Touch Technology)
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- Wolniejsze ścieranie bieżnika

TRZYSTREFOWA KONSTRUKCJA BIEŻNIKA
- Nacięcia bloków w strefie wewnętrznej w celu optymalizacji sztywności bieżnika - lepszy kontakt z podłożem
- Ciągłe centralne żebra - poprawa właściwości jazdy podczas jazdy na wprost, stabilność przy wysokich prędkościach
- Większe i sztywniejsze bloki w strefie barkowej - pewniejsza/lepsza jazda w zakrętach. Dodatkowe nacięcia w celu redukcji zjawiska ząbkowania i zmniejszenie poziomu emitowanego hałasu

WYSOKA ODPORNOŚĆ NA AQUAPLANING
Cztery głębokie rowki obwodowe w centralnej części bieżnika zapewniają pozbawiony turbulencji drenaż wody spod powierzchni opony - zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu!

NOWA MIESZANKA BIEŻNIKA
Zastosowanie mocniejszych i bardziej jednorodnych połączeń polimerów ze związkami krzemu, lepsze rozprowadzenie krzemionki w mieszance, zapewnia nie tylko lepsze parametry opony na mokrej nawierzchni oraz zwiększone przebiegi ale również lepszy kontakt z podłożem, który przekłada się na lepsze "sprzężenie zwrotne"! "

Ja_good - 20-06-2011, 20:10

mc, jezeli masz 15" to bierz Firestone SZ90'
kosztuje ok 160 nowa a jest swietna.jezdze od marca i nie zawiodla ani razu-nie wazne czy deszcz czy sucho.
Znajomi ulapali ja na torze i tez sie swietnie spisywala.generalnie same plusy :lol:
nawet na forum subaru goscie do imprez je wsadzaja :roll:

Wojciech Bogacz - 20-06-2011, 21:51

mc napisał/a:
Planuję też nowe opony. Zastanawiam się nad Barum Bravuris


Zapomniałem napisać, że miałem takie właśnie opony w Lancerze ale jednak jak założyłem Uniroyal RainExpert to jest trochę lepiej.

mc - 20-06-2011, 22:16

Będzie Dunlop SP Sport 01. Trochę przepłacone ale za to na już (jutro rano).
Zobaczymy jak się będą spisywać.Chciałem żeby były też ciche a te podobno są.

Ja_good może opony dobre ale z dostępnością już kiepsko.

Jutro powinno być wszystko zrobione to zapodam foty.
Ale różnica cen miedzy rozmiarem 205/60 a 195/65 to kosmos ale mimo to zostałem przy ori rozmiarze

jacek11 - 21-06-2011, 16:49

mc, zmieniasz wszystkie opony?
mc - 21-06-2011, 23:02

Zmieniam cztery gumy.
Po części dlatego że przód był do wymiany ze względu na uszkodzenie obu opon.
Od strony pasażera miałem kiedyś spotkanie z krawężnikiem
i opona była przecięta dość mocno.
Druga zaś strona też jest uszkodzenie na bieżniku sporych rozmiarów (cholera wie skąd). Więc pomyślałem że od razu zmienie całość.
Nie robie wielkich przebiegów więc na trochę starczą nowe opony.
Poza tym przód albo tył to już chyba dość leciwe opony były. A firestony mnie wkurzały bo jakieś strasznie głośne były (albo jestem zbyt przewrażliwiony)

Poza tym rozglądam się powoli za jakimiś tanimi felami ori 15 z gala a za to zrezygnowałem z ładowania do auta 17.
Jedne będą na zimę drugie na lato
jacek11 może chcesz oddać swoje?? :)

mc - 22-06-2011, 10:50

Hamulce i opony zmienione. Po krótkiej przejażdżce muszę powiedzieć że nowe opony są o niebo lepsze od tych które miałem. Przede wszystkim dużo cichsze, i w zakrętach ładnie trzymają w porównaniu do starych gum.
Co do hamulców to jeździłem tylko po mieście i jeszcze ich nie wypróbowałem
Opony świeżutkie. Dwunasty tydzień 2011 roku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group