To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer vs ASX

qba_2 - 04-07-2011, 12:44

Ten artykuł to lekka kpnia.
Autor porównuje nowe auta, a więc "średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze.

jurekschroda - 04-07-2011, 18:43

Cytat:
"średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze.


Nie do końca. Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite :wink:

Cytat:
Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe

Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :

- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)

- twarde plastiki ( no bo przecież kazdy się przytula do deski, prawda ? Jeśli nie trzeszczą to niech sobie będą twarde )

- regularne kształty bagażnika ( lepsze oceny zyskują mniejsze, ale z regularnymi kształtami. Do przewożenia trumny idealne, nie ma co...)

- próg załadunku ( tak trudno coś podnieść 2 cm wyżej ?)

Na końcu super testów oczywiście jest podsumowanie, w którym różnicą zazwyczaj kilku punktów któreś auto wygrywa. Problem jest w tym , że ta kilkupunktowa różnica na tle sumy punktów równej np. 400 jest po prostu śmiesznie małym procentem - zbyt małym, aby decydował. Po kiego grzyba takie ocenianie ? Lepiej wskazać same cechy testowanych aut, a przypisywanie tym cechom określonym wartości (+/-) zostawić już czytelnikom.


aaaa, no jeszcze na koniec.... cytat z porównania
Cytat:
To oznacza, że pasażerowie na tylnej kanapie będą mieli w obu samochodach mniej więcej tyle samo miejsca.

Pan redaktor chyba nie jechał z tyłu tych aut. Co z tego, że ilość miejsca na nogi podobna, skoro o wiele wygodniej siedzi się w Lancerze ?

reneyvan - 04-07-2011, 20:10

[quote="jurekschroda"]
Cytat:
"
Cytat:
Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe

Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :

- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)




Kilka lat temu dawali w testach minusy za umiejscowienie włącznika świateł awaryjnych na konsoli środkowej, a nie kolumnie kierownicy, bo ponoć to przeszkadzało w szybkim dziękowaniu za ustąpienia miejsca przy wyprzedzaniu i odrywało ręce od kierownicy.
Tamten temat umarł śmiercią naturalną. Teraz - dla odmiany -brak pełnej regulacji jest na topie.

SLK - 04-07-2011, 20:37

Na interii co chwilę pojawiają się artykuły o samochodach Mitsubishi. Jak widać marketingowcy zachodzą w głowę jak zwrócić uwagę na te samochody. A to jest kolejny artykuł pisany na zamówienie.
qba_2 - 05-07-2011, 11:20

jurekschroda napisał/a:
Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite :wink:


To w katalogu mają błąd?! Zaznaczony jest kolorowy LCD jako standard dla wszystkich wersji.

jurekschroda - 12-07-2011, 10:01

Lancer ma podstawowe zegary bez kolorowego wyświetlacza w wersjach Inform i Invite - w Intense i Instyle już są te ładne, takie jak w Outku.
ASX podstawowe ma tylko w Inform, w każdej następnej wersji są już te fajne.

Czyli: różnice w zegarach w ASXach i Lancerach występują tylko w wersji Invite, na korzyść ASXa oczywiście.

I tak na marginesie... Lancer w Informie i Invite dużo ładniejsze zegary miał w roczniku modelowym 2010.

Jeśli jest gdzieś jest napisane inaczej, to tym gorzej dla katalogu :mrgreen:

el_diablo - 26-07-2011, 11:27

Luk napisał/a:
Hubeeert, chodziło mi o to, że PRZYNAJMNIEJ JA nigdy nie miałem problemów z zajęciem wygodnie miejsca za kierownicą samochodów bez regulacji... Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe :) No ale rozumiem, że Ty możesz mieć większe trudności z dopasowaniem się :wink: (ja mam 172)


Też mam 172 i nie mogę się jakoś dopasować. Albo pedały za blisko, albo kierownica za daleko ;) Co ciekawe miałem merca 124, który nie miał żadnej regulacji kierownicy, za to większe możliwości regulacji fotela i było ok.

gzesiolek - 27-07-2011, 15:36

Pewnie wszystko zalezy od tego jaka dlugosc czlonkow (bez skojarzen) ma czlek, czyli jak daleko siega nogami i rekoma...
no i od tego jak duza ma awersje do jazdy w pozycji pionowej...bo jak widze jak jezdza ludziska to sie nie dziwie ze nie moga sie w Lancera wpasowac - czyt. pozycja pollezaca...

ale przyznaje, ze czasem jak szybko sie usadawiam po zonie, niby staram sie ustawic tak samo, ale nieraz 1 zabek w odleglosci i 1 w wysokosci powoduje ze sie juz jedzie niekomfortowo... w Punciaku z regulacja kiery jednak latwiej i szybciej sie usadowic...
ot, mniejsza precyzja wymagana przy ustawianiu... :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group