[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer vs ASX
qba_2 - 04-07-2011, 12:44
Ten artykuł to lekka kpnia.
Autor porównuje nowe auta, a więc "średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze.
jurekschroda - 04-07-2011, 18:43
Cytat: | "średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze. |
Nie do końca. Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite
Cytat: | Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe |
Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :
- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)
- twarde plastiki ( no bo przecież kazdy się przytula do deski, prawda ? Jeśli nie trzeszczą to niech sobie będą twarde )
- regularne kształty bagażnika ( lepsze oceny zyskują mniejsze, ale z regularnymi kształtami. Do przewożenia trumny idealne, nie ma co...)
- próg załadunku ( tak trudno coś podnieść 2 cm wyżej ?)
Na końcu super testów oczywiście jest podsumowanie, w którym różnicą zazwyczaj kilku punktów któreś auto wygrywa. Problem jest w tym , że ta kilkupunktowa różnica na tle sumy punktów równej np. 400 jest po prostu śmiesznie małym procentem - zbyt małym, aby decydował. Po kiego grzyba takie ocenianie ? Lepiej wskazać same cechy testowanych aut, a przypisywanie tym cechom określonym wartości (+/-) zostawić już czytelnikom.
aaaa, no jeszcze na koniec.... cytat z porównania Cytat: | To oznacza, że pasażerowie na tylnej kanapie będą mieli w obu samochodach mniej więcej tyle samo miejsca.
|
Pan redaktor chyba nie jechał z tyłu tych aut. Co z tego, że ilość miejsca na nogi podobna, skoro o wiele wygodniej siedzi się w Lancerze ?
reneyvan - 04-07-2011, 20:10
[quote="jurekschroda"] Cytat: | "
Cytat: | Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe |
Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :
- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)
|
Kilka lat temu dawali w testach minusy za umiejscowienie włącznika świateł awaryjnych na konsoli środkowej, a nie kolumnie kierownicy, bo ponoć to przeszkadzało w szybkim dziękowaniu za ustąpienia miejsca przy wyprzedzaniu i odrywało ręce od kierownicy.
Tamten temat umarł śmiercią naturalną. Teraz - dla odmiany -brak pełnej regulacji jest na topie.
SLK - 04-07-2011, 20:37
Na interii co chwilę pojawiają się artykuły o samochodach Mitsubishi. Jak widać marketingowcy zachodzą w głowę jak zwrócić uwagę na te samochody. A to jest kolejny artykuł pisany na zamówienie.
qba_2 - 05-07-2011, 11:20
jurekschroda napisał/a: | Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite |
To w katalogu mają błąd?! Zaznaczony jest kolorowy LCD jako standard dla wszystkich wersji.
jurekschroda - 12-07-2011, 10:01
Lancer ma podstawowe zegary bez kolorowego wyświetlacza w wersjach Inform i Invite - w Intense i Instyle już są te ładne, takie jak w Outku.
ASX podstawowe ma tylko w Inform, w każdej następnej wersji są już te fajne.
Czyli: różnice w zegarach w ASXach i Lancerach występują tylko w wersji Invite, na korzyść ASXa oczywiście.
I tak na marginesie... Lancer w Informie i Invite dużo ładniejsze zegary miał w roczniku modelowym 2010.
Jeśli jest gdzieś jest napisane inaczej, to tym gorzej dla katalogu
el_diablo - 26-07-2011, 11:27
Luk napisał/a: | Hubeeert, chodziło mi o to, że PRZYNAJMNIEJ JA nigdy nie miałem problemów z zajęciem wygodnie miejsca za kierownicą samochodów bez regulacji... Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe No ale rozumiem, że Ty możesz mieć większe trudności z dopasowaniem się (ja mam 172) |
Też mam 172 i nie mogę się jakoś dopasować. Albo pedały za blisko, albo kierownica za daleko Co ciekawe miałem merca 124, który nie miał żadnej regulacji kierownicy, za to większe możliwości regulacji fotela i było ok.
gzesiolek - 27-07-2011, 15:36
Pewnie wszystko zalezy od tego jaka dlugosc czlonkow (bez skojarzen) ma czlek, czyli jak daleko siega nogami i rekoma...
no i od tego jak duza ma awersje do jazdy w pozycji pionowej...bo jak widze jak jezdza ludziska to sie nie dziwie ze nie moga sie w Lancera wpasowac - czyt. pozycja pollezaca...
ale przyznaje, ze czasem jak szybko sie usadawiam po zonie, niby staram sie ustawic tak samo, ale nieraz 1 zabek w odleglosci i 1 w wysokosci powoduje ze sie juz jedzie niekomfortowo... w Punciaku z regulacja kiery jednak latwiej i szybciej sie usadowic...
ot, mniejsza precyzja wymagana przy ustawianiu...
|
|
|