[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Wskaźniki ciśnienie i temp oleju, voltomierz
artufcb - 30-01-2016, 16:48
Z racji ze fabryczny czujnik oleju się urwał muszę w jakiś inny sposób kontrolować ciśnienie. Jedynych sposobem jest chyba ta podstawka pod filtr oleju. Czy do niej muszę kupić wskaźnik i czujnik czy mogę wkręcić jakiś czujnik do którego podlacze fabryczna wiazke żeby mi dawał sygnał na kontrolke na zegarach?
milo - 30-01-2016, 20:20
artufcb napisał/a: | Z racji ze fabryczny czujnik oleju się urwał muszę w jakiś inny sposób kontrolować ciśnienie. |
Można naprawić uszkodzony czujnik , jak sie urwał > gwint czy końcówka ?
artufcb - 30-01-2016, 20:45
Ehh, gdyby się dało łatwo naprawić to bym nie szukał innych sposobów. Pękł na równi z blokiem, gwint został w bloku, a uszczelnia go teraz wykretak, który też pękł przy próbie odkrecenia resztek. Z resztą to już drugi wykretak. Pierwszy się udało wydostać, drugi wystaje ze 2mm,więc jest problem.
milo - 31-01-2016, 16:59
artufcb napisał/a: | gwint został w bloku, a uszczelnia go teraz wykretak, który też pękł przy próbie odkrecenia resztek. |
To jazda jak na bombie moze sie rozszczelnic
Cytat: | Pierwszy się udało wydostać, drugi wystaje ze 2mm,więc jest problem.
|
Trzeba wykręcic wykrętak rozwiercić przegwintowć i po robocie
artufcb - 01-02-2016, 13:48
Wiercenie tam jest bezpieczne? Nie ma ryzyka uszkodzenia kanału olejowego?
Po drugie tam wiertarki nie ma gdzie włożyć.
milo - 01-02-2016, 15:05
artufcb napisał/a: | Wiercenie tam jest bezpieczne? Nie ma ryzyka uszkodzenia kanału olejowego? |
Nie takie rzeczy sie robi i jest ok
artufcb napisał/a: | Po drugie tam wiertarki nie ma gdzie włożyć. |
Na wszystko jest sposób
|
|
|