To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - ASX chiptuning

krzychu - 12-07-2011, 19:26

Problem w Twoim rozumowaniu to fakt sądzenia o całej marce na podstawie JEDNEGO modelu i nieudanym połączeniu z 2 silnikami/skrzyniami które przygotowała konkurencja (VAG i PAS).

Co nie zmienia faktu że 4BXX musi być jakoś drastycznie lepsze. Po prostu pożyjemy zobaczymy. Może można mu dodać 100Nm i nic się nie będzie działa z napędem i samym silnikiem?

mitsu00 - 12-07-2011, 20:19

krzychu napisał/a:
Problem w Twoim rozumowaniu to fakt sądzenia o całej marce na podstawie JEDNEGO modelu i nieudanym połączeniu z 2 silnikami/skrzyniami które przygotowała konkurencja (VAG i PAS).
Chlopie czytaj ze zrozumieniem...... Gdzie napisalem ze Mitsu jest beeeee do mapowania???? Watek dotyczy ASX i jedyny model do porownania ktory podalem to OII. Zanim cos skomentujesz ponownie doczytaj do czego sie odnosze i nie sugeruj ze cos generalizuje kiedy nic takiego nie mialo miejsca.
krzychu - 12-07-2011, 20:27

mitsu00 napisał/a:
Watek dotyczy ASX i jedyny model do porownania ktory podalem to OII.


Wiozłeś model sporo cięższy z silnikami zupełnie innymi i całkiem innymi sprzęgłami zaprojektowanymi przez konkurencję więc jak się to ma do NOWEJ konstrukcji w lżejszym ASX-ie? Brak tutaj logiki (implikacji konkretnie) skoro mówisz że nie całe Mitsubishi jest złe do mapowanie tylko ASX (i Outek) który ma zupełnie inne/nowe elementy niż Outek...

mitsu00 - 12-07-2011, 20:48

krzychu napisał/a:
i całkiem innymi sprzęgłami zaprojektowanymi przez konkurencję więc jak się to ma do NOWEJ konstrukcji w lżejszym ASX-ie?
Wiesz ile kosztuje kompletne sprzeglo do ASXa w dizlu? 16 klocka.... Stac cie na mapowanie auta i zycie ze swiadomoscia ze jak padnie to bedziesz musial tyle wydac na jego wymiane, jako ze nie ma zamiennikow do MIVECa? Tutaj masz logike mojej argumentacji, ze glupota jest narazac sie na niepotrzebne stresy za marne kilka koni.... Temat jak dla mnie zamkniety.
krzychu - 12-07-2011, 22:42

mitsu00 napisał/a:
Wiesz ile kosztuje kompletne sprzeglo do ASXa w dizlu? 16 klocka


No tak cena w jednym z artykułu na necie jest na pewno prawdziwa, co nie zmianie faktu że to akurat jest sensowny argument.

Nie podoba mi się że zarzucasz mi brak czytanie ze zrozumieniem jak wyraźnie napisałeś:

mitsu00 napisał/a:

Summa sumarum: Uwazam ze w Mitsu nie warto bawic sie w zmiane programow bo komponenty robione sa na styk i silnik i tak jest juz wyzylowany.


mitsu00 napisał/a:

Ani w OII ani w ASX producent nie przewidzial zadnych marginalow jesli chodzi o uklad przeniesienia napedu.


Nie ma podstaw by sądzić tylko na podstawie Outka że w całym Mitsubishi (jak to dosadnie napisałeś) czy samym ASX-ie elementy robione są na styk szczególnie że do obu układów silnika ze skrzynią niewiele wnieśli (2.0 VAG i 2,2 PSA), a konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa... Czytam ze zrozumieniem, ale fakt EOT.

mitsu00 - 13-07-2011, 08:25

krzychu napisał/a:
Nie ma podstaw by sądzić tylko na podstawie Outka że w całym Mitsubishi (jak to dosadnie napisałeś) czy samym ASX-ie elementy robione są na styk szczególnie że do obu układów silnika ze skrzynią niewiele wnieśli (2.0 VAG i 2,2 PSA), a konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa... Czytam ze zrozumieniem, ale fakt EOT.
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich. Jako ze dosyc sporo interesowalem sie konstrukcja obecnych modeli, zasiegnalem i troche informacji technicznych nt silnikow, ukladow przeniesienia napedu etc w obecnych modelach. Bylego Outlandera rozlozylem sam na czesci pierwsze i zlozylem. Stad moje wnioski, ktore nie sa poparte zadnymi fantamasgoriami tylko faktami :wink:
krzychu - 13-07-2011, 08:52

mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.

mitsu00 - 13-07-2011, 09:02

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.
Na niemal kazdy temat nt ktorego wymienialismy obecnie i wczesniej poglady, czepiales sie niemal wszystkiegi i zawsze, na temat i OT. Nie zamierzam tego juz kontynuowac bo to staje sie meczace. Masz u mnie "Ignora" i po problemie... :wink:
herman - 13-07-2011, 09:03

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.


Panowie, relaks!

Wasze wypowiedzi są bardzo pouczajace. Chipowanie asx odpuszczam sobie całkowicie. Przedstawione argumenty są jak dla mnie wystarczające. Dziękuje za wyjaśnienie sprawy i proponuje zaprzestać dalszych utarczek słownych.

marpit - 16-07-2011, 15:41

herman napisał/a:

Czy miał ktoś doświadczenie z nimi.

Chyba tak.
mitsu00 napisał/a:
Moj jezdzil fajnie przez 40 kkm po programie. Potem zaczely sie kwiatki z turbina, przeplywomierzem, doladowaniem etc. Wrocilem do ori i wszystko wrocilo do normy.

Można wnioskować że program był źle zrobiony?

herman
Zastanów się dobrze. Tu masz właśnie temat jak oni załatwiają turbinki. Najlepiej zapoznać się z całym bo wypowiadają się też przedstawiciele firmy.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9137

herman - 18-07-2011, 13:21

marpit napisał/a:
herman napisał/a:

Czy miał ktoś doświadczenie z nimi.

Chyba tak.
mitsu00 napisał/a:
Moj jezdzil fajnie przez 40 kkm po programie. Potem zaczely sie kwiatki z turbina, przeplywomierzem, doladowaniem etc. Wrocilem do ori i wszystko wrocilo do normy.

Można wnioskować że program był źle zrobiony?

herman
Zastanów się dobrze. Tu masz właśnie temat jak oni załatwiają turbinki. Najlepiej zapoznać się z całym bo wypowiadają się też przedstawiciele firmy.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9137


o matko, dobrze, że do nich nie pojechałem
a jakoś tak te fotki ich siedziby mnie zastanawiały
masakra

mam jeszcze jedno pytanie, ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc. Skąd takie informacje i gdzie można o tym poczytać?

tomekrvf - 23-07-2011, 20:52

herman napisał/a:
ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc.

Na moje oko(a znam ten silnk tj. 4N13 szczegółowo) ten silnik będzie za jakiś rok w wariancie 170-180KM. Inaczej nie widzę sensu zastosowania tak wielkiego turbo i innych ciekawostek w tym silniku.

Trik - 23-07-2011, 21:10

tomekrvf, Czy to znaczy że 2.2 bęzie w opcji 200-220.
Po za tym to o jakich ciekawostkach mówisz. Daj jakiś cynk. Co jeszcze ciekawego tam można zrobić. Według ciebie oczywiście. Niech bedzie to jakaś teoria, żep można było odkopać ten kotlet np za rok i sprawdzić jakie są postępy w technologii.

herman - 24-07-2011, 09:51

tomekrvf napisał/a:
herman napisał/a:
ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc.

Na moje oko(a znam ten silnk tj. 4N13 szczegółowo) ten silnik będzie za jakiś rok w wariancie 170-180KM. Inaczej nie widzę sensu zastosowania tak wielkiego turbo i innych ciekawostek w tym silniku.


Chciałem zapytać o to samo co Trik. Napisz coś wiecej prosze.

joachim69 - 24-07-2011, 18:24

mitsu00 napisał/a:
krzychu napisał/a:
Nie napisałem że nikt nie potrafi....

krzychu napisał/a:
więc wszyscy tunerzy od TDI, HDI, JTD nie bardzo wiedzą jak się do tego zabrać,
I wszystko jasne :wink:
Na koniec dodam tylko ze nie bralem wogole pod uwage Allegrowiczow i innych kowali.... Ta firma ma duza renome. Sa tez i inne dobre, podalem tylko 1 przyklad
:lol: :lol: ma ogromną renomę :shock: :shock: :shock:
http://www.racingforum.pl...UJE-t88457.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group