To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Bialy dym

robertdg - 20-07-2011, 08:19

Przyłaczam się do tych twierdzących że to wilgoć z wydechu :P
Owczar - 20-07-2011, 08:39

Jaras napisał/a:
Dopiero gdy temp wzrasta do ok 30 stopni i auto postoi chwile w korku


Wątpie by w takiej temp skraplała się para w powietrzu i dawała efekt białego dymu.

brodzky - 20-07-2011, 08:43

Jeździsz na LPG czy Pb? Jak na LPG to będzie zawsze lekko "dymiło" parą. Przełącz na Pb i jak kolega wcześniej mówił przegoń na wysokich obrotach jakieś 8km. Woda z wydechu powinna odparować. Jak nie zniknie to podłóż rękę pod rurę na chwilę i poniuchaj dłoń czy czujesz jakąś woń. Tylko potem ręce umyj przed posiłkiem :)
Jaras - 20-07-2011, 09:51

Smigam na PB. Rano pogonilem auto ale niestety jest u mnie chlodno i pada deszcz i jakos dymu (pary) nie widze. Ale zauwazylem za to inny problem. Auto zaczelo troche szarpac kiedy odpuszczam gaz. Czy ten dym (para) moze miec zwiazek z jakims elementem ukladu zaplonowego?

[ Dodano: 20-07-2011, 09:52 ]
Smigam na PB. Rano pogonilem auto ale niestety jest u mnie chlodno i pada deszcz i jakos dymu (pary) nie widze. Ale zauwazylem ze jest inny problem. Auto zaczelo troche szarpac kiedy odpuszczam gaz. Czy ten dym (para) moze miec zwiazek z jakims elementem ukladu zaplonowego?

atsar - 20-07-2011, 10:53

prawdopodobnie leja ci wtryski, co miałem u siebie, szarpanie, to problem z zapłonem, czytaj, aparat zapłonowy, kable, świece.
ja u siebie miałem ten sam problem, ale działo się to ewidentnie w deszczowe dni, ale u mnie wina leżała po stronie emulatora wtrysków, a z tego co piszesz to Ciebie to nie dotyczy bo nie masz LPG...

Jaras - 20-07-2011, 11:20

atsar napisał/a:
prawdopodobnie leja ci wtryski, co miałem u siebie, szarpanie, to problem z zapłonem, czytaj, aparat zapłonowy, kable, świece.
ja u siebie miałem ten sam problem, ale działo się to ewidentnie w deszczowe dni, ale u mnie wina leżała po stronie emulatora wtrysków, a z tego co piszesz to Ciebie to nie dotyczy bo nie masz LPG...


hmmm.... wiec od zego zaczac? swiece i kable wymienilem 5tys km temu. ale sa jakiejs lipnej firmy. Moze ktos z forumowiczow ma swiece ktore byly wymieniane mimo ze byly jeszcze dobre? Chetnie odkupie za przyzwoita cene bo nie chcialbym znow ladowac 400zl i zeby okazalo sie ze to nie to.

deejay - 20-07-2011, 12:16

Wtryski nie maja tu nic do tej sprawy , szarpanie pochodzi raczej od ukladu zaplonowego , wyeliminuj jedno i zabierz sie za kolejny problem :wink:
annihilator - 20-07-2011, 21:57

A pod korkiem gdzie wlewasz olej nie ma jaśniejszej mazi? Bo może uszczelka pod głowicą przecieka...
swinks_UK - 20-07-2011, 22:04

annihilator napisał/a:
A pod korkiem gdzie wlewasz olej nie ma jaśniejszej mazi? Bo może uszczelka pod głowicą przecieka...


Ten sposób diagnozy w przypadku v6 nie sprawdza się :mrgreen:
Przy małych przebiegach na nirozgrzanym silniku para wodna sie kondensuje pod pokrywą zaworów i od spodu korka. Na pierwszy rzut oka wyglada jak uszczelka pod głowicą trafiona, ale tak nie jest. W Galantach zjawisko to wystepuje raczej tylko w V6, za to powszechnie już w silnikach BMW.

deejay - 20-07-2011, 22:09

Tomek dokładnie , ale nie tylko tak jest w Galancie , każdy silnik nie dogrzany i jeżdzący na krótkich odcinkach będzie wytrącał tzw. "śmietanę " pod korkiem .
Jaras - 20-07-2011, 23:03

No wiec tak... pogonilem auto i o dziwo narazie jest spokoj. nie wiem czy to pomoglo czy to przez pogode. poczekam az zrobi sie cieplej i zobacze jakie beda efekty. sprawdzilem tez swiece i sa czyste i suche.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group