To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - brak mocy przy zimnym silniku

hajmanek - 27-07-2011, 08:27

Jak mieszkalem we Wrocku to jak jechac od miasta na Zielona Gore, przed Lesnica po lewej stronie byl zaklad ktory zajmowal sie dieslami. Zajmowali sie pompami i wtryskami (rekomendacja mojego dobrego znajomego mechanika/blachrza). Nie wiem tylko czy nadal tam sa bo wyjechalem jakies 8 lat temu :mrgreen:
behemot - 27-07-2011, 22:27

Ech mi się zdaje że jak kupie pompe używke z gwarancją to mnie taniej wyjdzie.
rico.1 - 28-07-2011, 20:34

behemot napisał/a:
Ech mi się zdaje że jak kupie pompe używke z gwarancją to mnie taniej wyjdzie.
Jak masz zamiar kupować drugą to nic nie zaszkodzi najpierw samemu podłubać trochę w tej co masz :mrgreen: ...a może coś się uda?
Zajrzyj do boost pina, albo dodaj trochę dawki na śrubie (ale zaznacz sobie pierwotne ustawienia) i obserwuj efekty.
Bez obaw, jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz :p

behemot - 10-08-2011, 21:16

Rozebrałem Boost pina. Membrana jest cała ładnie zasysa po wciśnięciu i chodzi bez zacięć. Ale coś piszecie o trzpieniu yyy tam nie zaglądałem jutro lukne. Nie założyłem jeszcze chłodnicy, jest wszystko na wierzchu
rico.1 - 10-08-2011, 22:39

behemot napisał/a:
Ale coś piszecie o trzpieniu yyy tam nie zaglądałem jutro lukne.
Jak będzie ciężko wyciagnąć tą membranę to obróć nią trochę
po wyciągnięciu obejrzyj oś - czy nie jest porysowana.
Zwróć też uwagę w dolnej części na stożek i na nim wytarty ślad po trzpieniu - to jest punkt w którym był ustawiony, jak chciałbyś zwiększyć dodatek paliwa to przy składaniu możesz obrócić całą mebranę z osią w stronę głębszego wcięcia na stożku, tak by trzpień oparty o ten stożek był bardziej wysunięty.
Poza tym zajrzyj do tego otworu gdzie siedziała oś - delikatnie obróć dźwignią gazu do oporu i obserwuj tam w środku jak wysuwa się trzpień, jeśli wysuwa się swobodnie i
powoli to ok, a jeśli wyskakuje dopiero przy maksymalnym położeniu dźwigni gazu to może się zacinać.

behemot - 02-09-2011, 22:00

Wielkie dzieki za pomoc. Przyczyną był blokujący się trzpień, usterka usunięta, niby pierdoła a daje takie nie miłe efekty
hajmanek - 03-09-2011, 00:33

Czyli dobrze wykombinowalem, hehe :mrgreen:
lukas 78 - 07-10-2011, 12:48

dla potomnych kilka informacji z innego forum
http://www.forum.vwgolf.p...der=asc&start=0



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group