Carisma - Ogólne - Drgania kierownicy powyżej 120 km/h
janwol - 06-08-2011, 16:24
Ok, pogadam z "oponiarzem". Może jeszcze raz do nich zajrzy i powie coś o pierścieniach.
A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ?
Enforcer - 06-08-2011, 16:40
janwol napisał/a: | A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ? |
U mnie zazwyczaj zostają na piaście.
SHARK1979 - 06-08-2011, 17:09
janwol napisał/a: | A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ? |
Raz w feldze raz na piaście a bywa że w feldze i gdzieś wypadną po drodze
janwol - 06-08-2011, 22:39
Chętnie "wcisnę" ale nie widzę klawiszka "pomógł".
Już kila razy szukałem i nie wiem gdzie to się wciska.
ZUB3R - 07-08-2011, 03:52
bo to może tylko zrobić założyciel tematu
Pomogłem? mimo to nie znajdziesz również tego przycisku
SHARK1979 - 07-08-2011, 10:34
hazi, ten kolega może to zrobić
Saqu - 08-08-2011, 19:57
a tak swoją drogą, nie wiecie, czy zła zbieżność może mieć wpływ na drżenie kierownicy?? ma się rozumieć ściąganie, ścinanie opon itp bla bla bla, ale czy drgania ? jakieś ekstremalne przypadki?
dzisiaj byłem na przeglądzie i tam widziałem właśnie na płytach, że zbieżności nie ma to od razu pomyślałem, że może jednak to
w końcu gdyby krzywe tarcze to raczej by tłukło przy hamowaniu.
racenty - 10-08-2011, 18:12
Mi kierownica drży przy od około 70km/h z winy nierówno zużytych opon (po zimie zmieniłem przód z tyłem z jednej strony), dodatkowo mam do zrobienia zbieżność po poprzednim właścicielu (lecz przed zmiana nic nie drgało). Zastanawia mnie czy jak tak sobie te koła drżą to czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub?
Hugo - 12-08-2011, 20:37
racenty napisał/a: | czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub? | Oczywiście, że tak. Ponadto drążki i końcówki kierownicze itd.
Xiah - 22-08-2011, 14:34
miałem podobny problem z drganiami kierownicy przy 120 w góre. Aluski były proste, wyważone, tarcze hamulcowe ok, zawieszenie całe ok. Okazało sie ze w jednej z przednich opon musiał pęknąć jakiś drucik bo opona stopniowo, powoli robiła się jajo, wyszło to przy kolejnym wyważaniu jak spojrzało sie z daleka na kręcące się koło. Opona poszła do wymiany i problem zniknął.
hazi - 23-08-2011, 20:50
Alusa mam walnietego na razie sie chyba sie przukalam do zimy i na pewno kupie zimowki normlane pierdziele ta alusy nie ma zamiaru co chwlia tego klepac.Nie polecam nikomu 17 alusow.
Saqu - 23-08-2011, 22:58
zależy jaki tam profil opony dałeś i co za alusy ja jeździłem na 17" i nie było najmniejszego problemu.
hazi - 24-08-2011, 11:49
O tak załatwiłem alusa i widze też chyba opone o kurna dopiero na fotce to widac
Dasz ciśnienie 2.4 na wszystkie koła to czuć każda nie równość na asfalcie.Na ciśnieniu 2.2 , tył 2.0 dopiero jest inna bajka ale co jak alus nie jest dobrze chroniony przy takim cisnieniu. Alusy byly takie razem z cari.Sprowadzona byla z niemiec
Saqu - 25-08-2011, 15:44
no malutki profil opony, dlatego łatwo załatwić alusa
hazi - 25-08-2011, 19:41
Także nie polecam nikomu takich alusów na na nasze drogi rozwalicie je szybko
|
|
|