To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Drgania kierownicy powyżej 120 km/h

janwol - 06-08-2011, 16:24

Ok, pogadam z "oponiarzem". Może jeszcze raz do nich zajrzy i powie coś o pierścieniach.
A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ?

Enforcer - 06-08-2011, 16:40

janwol napisał/a:
A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ?


U mnie zazwyczaj zostają na piaście.

SHARK1979 - 06-08-2011, 17:09

janwol napisał/a:
A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ?

Raz w feldze raz na piaście a bywa że w feldze i gdzieś wypadną po drodze :wink:

janwol - 06-08-2011, 22:39

Chętnie "wcisnę" ale nie widzę klawiszka "pomógł".
Już kila razy szukałem i nie wiem gdzie to się wciska.

ZUB3R - 07-08-2011, 03:52

bo to może tylko zrobić założyciel tematu :-)

Pomogłem? mimo to nie znajdziesz również tego przycisku :-D

SHARK1979 - 07-08-2011, 10:34

hazi, ten kolega może to zrobić :D
Saqu - 08-08-2011, 19:57

a tak swoją drogą, nie wiecie, czy zła zbieżność może mieć wpływ na drżenie kierownicy?? ma się rozumieć ściąganie, ścinanie opon itp bla bla bla, ale czy drgania ? jakieś ekstremalne przypadki? :D

dzisiaj byłem na przeglądzie i tam widziałem właśnie na płytach, że zbieżności nie ma to od razu pomyślałem, że może jednak to ;)
w końcu gdyby krzywe tarcze to raczej by tłukło przy hamowaniu.

racenty - 10-08-2011, 18:12

Mi kierownica drży przy od około 70km/h z winy nierówno zużytych opon (po zimie zmieniłem przód z tyłem z jednej strony), dodatkowo mam do zrobienia zbieżność po poprzednim właścicielu (lecz przed zmiana nic nie drgało). Zastanawia mnie czy jak tak sobie te koła drżą to czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub?
Hugo - 12-08-2011, 20:37

racenty napisał/a:
czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub?
Oczywiście, że tak. Ponadto drążki i końcówki kierownicze itd.
Xiah - 22-08-2011, 14:34

miałem podobny problem z drganiami kierownicy przy 120 w góre. Aluski były proste, wyważone, tarcze hamulcowe ok, zawieszenie całe ok. Okazało sie ze w jednej z przednich opon musiał pęknąć jakiś drucik bo opona stopniowo, powoli robiła się jajo, wyszło to przy kolejnym wyważaniu jak spojrzało sie z daleka na kręcące się koło. Opona poszła do wymiany i problem zniknął.
hazi - 23-08-2011, 20:50

Alusa mam walnietego na razie sie chyba sie przukalam do zimy i na pewno kupie zimowki normlane pierdziele ta alusy nie ma zamiaru co chwlia tego klepac.Nie polecam nikomu 17 alusow.
Saqu - 23-08-2011, 22:58

zależy jaki tam profil opony dałeś i co za alusy ;) ja jeździłem na 17" i nie było najmniejszego problemu.
hazi - 24-08-2011, 11:49



O tak załatwiłem alusa :evil: i widze też chyba opone o kurna dopiero na fotce to widac



Dasz ciśnienie 2.4 na wszystkie koła to czuć każda nie równość na asfalcie.Na ciśnieniu 2.2 , tył 2.0 dopiero jest inna bajka ale co jak alus nie jest dobrze chroniony przy takim cisnieniu. Alusy byly takie razem z cari.Sprowadzona byla z niemiec

Saqu - 25-08-2011, 15:44

no malutki profil opony, dlatego łatwo załatwić alusa
hazi - 25-08-2011, 19:41

Także nie polecam nikomu takich alusów na na nasze drogi rozwalicie je szybko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group