Galant VR4 E88A 92-96 - VR4 z Wrocławia na sprzedaż
Wszyc - 12-09-2011, 19:21
Szpala spojler jest oryginalny w sedanie VR4 też był wielki i nie jedyny bo mamy na forum już jedno VR4 w HB jak pamiętam
robertdg - 12-09-2011, 19:31
Radion CB też bardzo profi zamontowane, z deka nierówno okrojony centralny kokpit, ale to się wytnie
kisian - 13-09-2011, 16:29
Frost napisał/a: | Gratulujemy właścicielowi sponiewierania chyba jedynego w PL vr-a w tej kaście !!! |
Jego prawo, bo jego auto. Nie wszyscy traktują samochody jak część naszych forumowiczów pokroju Wszyca czy Mr V. Dla części ludzi jest to tylko wozidło które ma jeździć i na koniec dać się sprzedać za jak największą kaskę...
Wojciech Bogacz - 13-09-2011, 18:39
OJ oj - aż mi się nóz w kieszeni otwiera jak widzę takie maszyny... kurczę - jakbym wytrzymał z zakupem pół roku to może bym teraz coś ponegocjował... Jak dla mnie to 15 tys byłby wart ten samochód gdyby był w idealnym stanie technicznym. Jak gorszy stan to 10-12 tys to max.
liczner18 - 22-09-2011, 20:58
jak idealny stan by byl to jakies 30 tysiecy by byl wart bo to rarytas na skale europejska, a jesli by byl zajechany jak kon po westernie to zostalo by rozebranie na czesci bo naprawa calkowicie nieoplacalna.... panowie ktorzy pisza ze smietnik albo wioska niech pojada ogladnac auto i wtedy takie sady prosze wyglaszac... jak dla mnie auto bajka tylko szkoda ze liftback, bo w sedanie byl by chyba jeszcze wiecej wart..... szkodza ze struty gazem , ale moze nie zrobil jeszcze na nim pierdyliarda kilometrów ... pod macha malowany to nie znaczy ze byl dziurawy , jak juz mial silnik zdemontowany to grzechem by bylo niezabezpieczyc tym bardziej ze w tym aucie lubi to poleciec... ogolnie dla mnie wizualnie auto warte tych pieniedzy, ciekawe co by sie okazalo na zywo... zastanawiam sie czy sie nie przejechac i nie obejzec chociaz by po to by sie tym przejechac i miec pamiatke
mitsu_pl - 22-09-2011, 21:45
mógłby ktoś wybadać VIN tego auta ? bo coś mi tu śmierdzi...
swinks_UK - 22-09-2011, 22:00
Wróble ćwierkają, że to przełożony E8xx z silnikiem z E7xx. Ale polecałbym sprawdzić na miejscu dla pewności.
Wszyc - 23-09-2011, 01:21
to chyba jest jednak E74a już jest na forum i było dochodzenie czy to oryginał przecież i jest to prawdziwy Super GT z papierami na to cofnijcie się do tematu poszukuje gala 4x4 strona 16sta
Wojciech Bogacz - 23-09-2011, 10:12
Wszyc napisał/a: | to chyba jest jednak E74a już jest na forum i było dochodzenie czy to oryginał przecież i jest to prawdziwy Super GT z papierami na to cofnijcie się do tematu poszukuje gala 4x4 strona 16sta |
Jeżeli to ten sam Gal co o niego pytałem to wszystkie papierki faktycznie na forum były chyba
liczner18 - 23-09-2011, 17:50
to jest e74a, nawet climatronic ma od tej wersji....
Wszyc - 23-09-2011, 18:19
linczer klimatronik to on ma z EA w E74A super GT miał taki sam jak w E5
to VR4 miał pokrętło ale też nie jestem pewien
EDIT:
a nie sory sprawdziłem masz racje Super GT też miał z pokrętłem jednak
rosomak1983 - 25-09-2011, 21:08
Unikat konkretny a najwieksi fani tego modelu dyskutuja jak mało jest wart
Fajny były 2.5 V6 nie było co nie ??? I szkoda ze tylko 240kM.
Wojciech Bogacz - 04-10-2011, 11:28
Noo - ten Wrocławski Gal już za 16000 stoi Jakbym miał kupca na swojego i jeszcze z czego dołożyć to bym łyknął tego E74
Krejzi - 05-10-2011, 19:51
Ok nie chce miec problemow wiec wymazuje tą wiadmość
liczner18 - 05-10-2011, 20:09
mysle ze takich informacji nie powinno sie ujawniac na forum..... a auto nie jest bite i ma 240 km , mysle ze rozgarniete osoby wiedza o co chodzi....
|
|
|