To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Jazda próbna - 2.4 CVT

mitsu00 - 19-09-2011, 12:26

jaca71 napisał/a:
jurekschroda, To było w USA :) Ale wydaje się, że jak jest samochód na placu to nie powinno być problemu z przejażdżką.
Z drugiej strony jak czytam że kupujący zastanawia się czy aby 6km na liczniku ASX'a to nie za dużo to oczy otwieram :) Ja miałem ponad 150mil i nie widziałem problemu...


Autem niezarejestrowanym i nieubezpieczonym nie wolno wyjezdzac na droge publiczna z wiadomych powodow. Mazna natomiast smialo pojezdzic sobie po terenie prywatnym, np placu dilera jesli ma takowy odpowiedio duzy. W Hondzie bylem kiedys zainteresowany zakupem Accorda w benzynie 2,4 z automatem i nie bylo niestety zadnego takiego do jazdy testowej w Warszawie. Byl natomiast 1 egzemplarz na placu i zaproponowano mi jazde autem bez tablic wlasnie tam. Wszystko zalezy zatem od dealera.

W Szwecji dealerzy maja natomiast super rozwiazanie na wlasnie takie problemy. Auta ktore maja na stocku, czy to nowe czy uzywane i ktore sa wyrejestrowane na czas przestoju u dealera, na okres jazdy probnej dostaja tymczasowa tablice rejestracyjna z pelnym ubezpieczeniem. To universalna rejestracja na jakiekolwiek auto na czas wlasnie jazdy testowej. wklada sie ja za szybe i jazda.... :mrgreen:

jaca71 - 19-09-2011, 12:37

mitsu00 napisał/a:
W Szwecji dealerzy maja natomiast super rozwiazanie na wlasnie takie problemy. Auta ktore maja na stocku, czy to nowe czy uzywane i ktore sa wyrejestrowane na czas przestoju u dealera, na okres jazdy probnej dostaja tymczasowa tablice rejestracyjna z pelnym ubezpieczeniem. To universalna rejestracja na jakiekolwiek auto na czas wlasnie jazdy testowej. wklada sie ja za szybe i jazda.... :mrgreen:


o tototo - tak właśnie było ;)

mitsu00 napisał/a:
W Hondzie bylem kiedys zainteresowany zakupem Accorda w benzynie 2,4 z automatem i nie bylo niestety zadnego takiego do jazdy testowej w Warszawie. Byl natomiast 1 egzemplarz na placu i zaproponowano mi jazde autem bez tablic wlasnie tam. Wszystko zalezy zatem od dealera.


A takie rozwiązanie właśnie mi chodziło mi po głowie i stąd ździwienie

Dario_W - 19-09-2011, 15:54

U nas tak nie jest i całe szczęście. Mamy jak mamy. Na szczęście koledzy z MM są chętni do pomocy. ;-) )
MetalMania - 19-09-2011, 20:52

[quote="Dario_W"]U nas tak nie jest i całe szczęście.[/qu
Racja. Nie chciałbym nowego auta, co to 10 osób go sobie testowało :P

Komandor - 20-09-2011, 15:32

U mnie bylo podobnie. Jazda próbna po mieście tylko autem demo. Samochodem "z placu" można było pojeździć tylko po placu. Też bym nie chciał auta które służyło do jazd testowych (no chyba że z odpowiednim rabatem). :wink:

pozdro

Dario_W - 21-09-2011, 12:02

Koledzy, już kupiliście, ale dla tych, którzy nie kupili a chcą się przejechać 2.4 CVT - zapraszam. Jeżdżę po całej Polsce, więc zawsze jakoś można się umówić na jazdę próbną. ;-) )
luckym - 21-09-2011, 21:02

ok,zatem moja noweczka mozna sie przejechac - adres: W-wa

jak cos to pisz
int+ 2,4 cvt czarny

MetalMania - 22-09-2011, 07:51

Ja służę manualem 2.4 8)
tropis - 24-09-2011, 15:43

Dzięki Wam wszystkim za chęć pomocy :)

Dziś umówiłem się wstępnie z xylen'em na niedzielny śmig outkiem - akurat jesteśmy w tym samym rejonie więc nie trzeba nigdzie gonić.

Dam znać jakie wrażenia - jeśli mnie "porwie" to zamawiam :)

Jeszcze nie postanowiłem czy kupie teraz czy poczekam na początek roku i zainwestuje w roczniaka (podobno jedzie kilka takich do Polski więc istnieje szansa, że będą trochę tańsze z początkiem roku - chociaż czy opłaca się czekać 4 miechy dla 4 tyś. PLN zniżki? Sprawa do przemyślenia)

Pozdro

[ Dodano: 24-09-2011, 15:59 ]
AAAA... jeszcze jedno przy okazji.

Przeglądając forum zainteresowałem się wspomnianymi przez kogoś, montowanymi w salonie LEDami do jazdy dziennej.
Zawołali za to ok 1500zł.

http://www.mitsubishi.lub...ander/Bezpieczeństwo

Tyle że w jednym salonie polecali, że fajna sprawa, natomiast w innym odradzali twierdząc, że montowali raz czy dwa takie LEDy i klient nie był zadowolony (podobno tandetne wykonanie).

Macie jakieś doświadczenie z LEDami montowanymi w salonach ??

lexus - 25-09-2011, 15:52

tropis napisał/a:
Zawołali za to ok 1500zł.
. jak to przecierz zdaje się że świat ła do jazdy dziennej od 2011 powinny być obowiązkowe :?:
tropis - 25-09-2011, 16:11

Właśnie jestem po jeździe z xylenem !! (za co bardzo dziękuje ;)

Decyzja zapadła - kupuję :)
Silniki 2.4 i 2.0 to niebo i ziemia - różnica w hałasie ogromna. Przy 2.4 jest zupełnie przyjemnie w kabinie (jak dla mnie).

Więc teraz zostało już tylko odwiedzenie salonu :)

Tak więc biorę 2.4 CVT, Intense+, dodatkowo: listwę ochronną klapy bagażnika, kuwetę, dywany, alarm, metalic.
Dorzucę jeszcze dzienne LEDy (zaraz będę szukał w necie jak to jest z tym obowiązkiem montowania dziennych w 2011) i mam nadzieje, że wytarguję jeszcze zimówki gratisowo.

U xylen'a podpatrzyłem radio Phantom'a z kamerą cofania i zastanowię się nad przednimi czujkami parkowania - ale nie jestem do końca przekonany czy są mi potrzebne.

Muciek - 25-09-2011, 16:29

lexus napisał/a:
tropis napisał/a:
Zawołali za to ok 1500zł.
. jak to przecierz zdaje się że świat ła do jazdy dziennej od 2011 powinny być obowiązkowe :?:


Jest to obowiązkowe, ale tylko w nowych modelach. Jeśli w roku 2011 jest kontynuacja modelu, który wychodził np. od 2007 jak to jest w przypadku Outlandera nie ma konieczności montowania świateł do jazdy dziennej LED w standardzie. Np. X5, który przeszedł lifting nie dawno ma już światła do jazdy dziennej LED w standardzie (RINGI LEDOWE), a X6, który jest produkowany już od 2008 bodajże ma zwykłe światła dzienne, takie jak X5 miał przed liftem - to tylko podałem akurat taki przykład dla rozjaśnienia sytuacji.

mitsu00 - 25-09-2011, 18:51

Muciek napisał/a:
Jest to obowiązkowe, ale tylko w nowych modelach. Jeśli w roku 2011 jest kontynuacja modelu, który wychodził np. od 2007 jak to jest w przypadku Outlandera nie ma konieczności montowania świateł do jazdy dziennej LED w standardzie. Np. X5, który przeszedł lifting nie dawno ma już światła do jazdy dziennej LED w standardzie (RINGI LEDOWE), a X6, który jest produkowany już od 2008 bodajże ma zwykłe światła dzienne, takie jak X5 miał przed liftem - to tylko podałem akurat taki przykład dla rozjaśnienia sytuacji.
No to zes pojechal po bandzie z ta analiza.... :wink: Swiatla do jazdy dziennej musza miec wszystkie modele z data produkcji od lutego 2011. A czy swiatla beda w technice LED, czy zwykle zarowki, zalezy juz od producenta.
xylen - 26-09-2011, 11:20

[quote="tropis"]Właśnie jestem po jeździe z xylenem !! (za co bardzo dziękuje ;) - nie zamaco:) polecam się na przyszłość

Decyzja zapadła - kupuję :) - gratuluję i przyjemnego użytkowania

lexus - 26-09-2011, 12:19

Listwa klapy 150-200zł w necie i kuweta 70zł w aso za to 800zł. ledy 500 w aso 1500 trochę drogo jak za benzynę pomyśl jak będziesz go chciał sprzedać ile dostaniesz są jeszcze disle 2,0 z zeszłego roku :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group