Outlander II GEN Techniczne - CLM01 Uniwersalny moduł świateł
elektryk - 21-09-2011, 11:08
krzychu napisał/a: | Tak, ale to kosztuje. Przy regulacji oświetlenia wystarczy pewnie zwykły potencjometr. Ale przy 110W to już trzeba regulator PWM (kosztuje i może generować zakłócenia w instalacji) albo opornik opornik dużej mocy (>100W). Wszystko to kosztuje i jest niepotrzebnym zbytkiem więc nie montuje się tego fabrycznie. | Więc dokładnie ja od tego zacząłem, że mam wątpliwości co do tego jak to jest zrobione. I być może bym coś wiedział jakbym zobaczył schematy połączeń.
No może nie napisałem wprost że mam wątpliwości co do technicznej strony sterowania halogenami na 50%.
borsak1 - 21-09-2011, 13:16
Odpowiedź jest prosta jeśli mamy przekaźnik do sterowania nie damy rady zmniejszyć mocy podawanej na żarówki halogenowe czyli kolejny lipny pomysł rodem z CHIN. Podkreślam kolejny raz abyście się nie czepiali jeśli mamy przekaźnik a mamy na 99,99%. No chyba że mitsu tak wybiegło do przodu że pozwala na sterowanie napięciem z poziomu szyny ca.
krzychu - 21-09-2011, 15:03
Regulator jest w tym module, który macie w temacie. Chodzi tylko o fakt, że w sumie trzeba pociągnąć całą instalację z tego modułu do paru rzeczy w tym do halogenów. z CAN to będzie brał tylko informację, a nie sterował czymkolwiek.
borsak1 - 21-09-2011, 15:12
@krzycho
I wszystko stało się jasne. czyli ciągniecie dodatkowe wiązki kabli do halogenów. Nie wydaje mi się aby cały zabieg był opłacalny (zwłaszcza jeśli mamy autko na gwarancji).
fufaj3 - 22-09-2011, 15:54
Witam
czy ten moduł można bez problemu podpiąc aby służył tylko do doświetlania zakrętów ?
Tata ma to w Nowym BRAVO i w nocy [edit] sprawa
Chciałbym miec takie doświetlanie w swoim Outlanderze
Kupic moduł i dobry elektryk aby to podłączył ? - wystarczy ?
Gwarancje mam do kwietnia więc można zacząc coś kombinowac aby udoskonalić Outlandera
|
|
|