To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CJ0-t 1.8 GDI kolejny misiek

Oskar2000 - 27-09-2011, 20:11

Tego niestety nie wiem w 100% ale jak rozbierałem kiedyś skrzynie z cao to 1.3 i 1.6 były tej samej gróbości wałki.Oryginał z GDI leży na wszelki wypadek. :D
No myślę, że to potrwa troche czasu jeszcze bo już z powodu szkoły nie mam tyle czasu na zabawe przy aucie, co przez wakacje ale tata wraz z dziadkiem prężnie mi pomagają dziś udało się dolot poskładać.

Anonymous - 27-09-2011, 20:12

Trzeba było wziąść skrzynię tiptronic i napęd na cztery łapy. ;)
Xsystoff - 27-09-2011, 20:15

Kilka porzadnych redukcji czy startow na dobrej oponie i skrzynia sie rozleci, ja nawet nie probowalem zakladac skrzyni z 1.3 do 2.0, mimo ze pewnie mozna zrobic jakas hybryde. Sprzeglo tez zostalo z 1.3?
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:16

Wiesz po cześci chodziło też o koszty uczę się i nie stać mnie na takie zabawki :D
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:17

Xsystoff napisał/a:
Sprzeglo tez zostalo z 1.3?

nie jest z GDI-ka

Oskar2000 - 27-09-2011, 20:18

Xsystoff napisał/a:
Kilka porzadnych redukcji czy startow na dobrej oponie i skrzynia sie rozleci, ja nawet nie probowalem zakladac skrzyni z 1.3 do 2.0, mimo ze pewnie mozna zrobic jakas hybryde.

A rozpadła Ci się lub znajomemu, czy tylko tak zakładasz??

mkm - 01-10-2011, 07:24

Oskar2000, gratulacje.
Jak najwięcej zdjęć i jak najwięcej opisów - o filmach ze startów nawet nie będę pisał :wink:
Biorąc pod uwagę, że w moim 1.6 jakiś ulep na bazie 1.3 wytrzymał dość długo, a sporo CA5A ma skrzynie od CA4A z wytrzymałością nie powinno być problemu.
Nie wiem jakie tam są przełożenia, a nie chce mi sie szukać, ale jeżeli przełożenia są podobne do skrzyni z ca1a, (a pewnie są) to na skrzyni z 1.3 może byc grubo przy tym silniku 8)

Spik - 02-10-2011, 20:18

Witam mam Lancera1.3 z 96r. i właśnie będe wkładał też taki sam silnik jeśli bym mógł prosić o jakiś kontakt byłoby super mój numer to 669296134Przemek
Xsystoff - 02-10-2011, 20:36

Oskar2000 napisał/a:

A rozpadła Ci się lub znajomemu, czy tylko tak zakładasz??

Jak sie seryjne rozlatuja od katowania to co dopiero przy duzo wiekszym silniku... Wystarczy popatrzyc na chociazby przeguby, przy 1.3 sa smiesznie male w porownaniu do mocniejszych silnikow ;) Chyba, ze przelozyles wszystko z GDI, a zostawiles sama skrzynke, to moze dluzej pociagnie. U mnie docisk zaczal siadac przy samej tylko zmianie na 15" i 195/45 zamiast 175/50 13" :) Niestety porzadne opony nie chcialy sie slizgac mimo strzelania ze sprzegla z 5000rpm.

Swoja droga do sportu nie lepiej bylo pojsc w 1.6 113hp z cao? 125hp przy ponad tonie wagi troche malo w klasie >1600ccm. Przynajmniej u mnie w zach-pom.

Oskar2000 - 02-10-2011, 20:37

Jest dobrze po jazdach próbnych silnik chodzi jak marzenie :D
jutro geometria rozpórki i inne zabawki postaram się jakieś fotki wrzucić :mrgreen:

Oskar2000 - 02-10-2011, 21:00

Xsystoff napisał/a:


Swoja droga do sportu nie lepiej bylo pojsc w 1.6 113hp z cao? 125hp przy ponad tonie wagi troche malo w klasie >1600ccm. Przynajmniej u mnie w zach-pom.


Miałem ca0 1.6 przygotowanego do rajdów i nie masz szans z VTi 160-o konnym jak driver ogarnia, a jak wszadzić ten silnik? jak to jest odbicie lustrzane w porównaniu do cj0. pod GDI-ka pasują oryginalne łapy bez rzeźby :mrgreen:
Jedynie skrzynia została z 1.3 sprzęgło półosie itp. z GDI.

Xsystoff - 02-10-2011, 21:15

No w sumie to racja z tymi hondami :wink: Przy GDi masz tez wiecej niutona na dole, a to sie przydaje na nawrotach czy na wyjsciach :) Masz szczescie z lapami, u mnie trzeba bylo rzezbic wszystko, doslownie wszystko :(
Oskar2000 - 02-10-2011, 21:37

No to tak niutki robią swoje autko wciska w fotel. autem bede jeździł na codzień i tylko od czu do czasu startował w jakiś imprezach :mrgreen:
Saqu - 02-10-2011, 21:55

projekt ciekawy :D i na pewno dobra wiadomość że gdi pasuje plug&play ;)
rosomak1983 - 03-10-2011, 03:30

mkm napisał/a:
a sporo CA5A ma skrzynie od CA4A z wytrzymałością nie powinno być problemu.

u mnie skrzynia 1.6 wytrzymuje nawet moment z 4g63 DOHC :D
tyle ze nie wiadomo jak bedzie ze skrzynia z 1.3 tym bardziej w CJO.

Oskar2000 napisał/a:
Miałem ca0 1.6 przygotowanego do rajdów i nie masz szans z VTi 160-o konnym jak driver ogarnia, a jak wszadzić ten silnik? jak to jest odbicie lustrzane w porównaniu do cj0. pod GDI-ka pasują oryginalne łapy bez rzeźby :mrgreen:

a nie lepiej było wswapowac 1.8 GTi ??? badz zrobic hybryde 1.6 DOHC.
Przy tych silnikach z hondami mozna smiało sie mierzyc.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group