Nasze Miśki - CJ0-t 1.8 GDI kolejny misiek
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:11
Tego niestety nie wiem w 100% ale jak rozbierałem kiedyś skrzynie z cao to 1.3 i 1.6 były tej samej gróbości wałki.Oryginał z GDI leży na wszelki wypadek.
No myślę, że to potrwa troche czasu jeszcze bo już z powodu szkoły nie mam tyle czasu na zabawe przy aucie, co przez wakacje ale tata wraz z dziadkiem prężnie mi pomagają dziś udało się dolot poskładać.
Anonymous - 27-09-2011, 20:12
Trzeba było wziąść skrzynię tiptronic i napęd na cztery łapy.
Xsystoff - 27-09-2011, 20:15
Kilka porzadnych redukcji czy startow na dobrej oponie i skrzynia sie rozleci, ja nawet nie probowalem zakladac skrzyni z 1.3 do 2.0, mimo ze pewnie mozna zrobic jakas hybryde. Sprzeglo tez zostalo z 1.3?
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:16
Wiesz po cześci chodziło też o koszty uczę się i nie stać mnie na takie zabawki
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:17
Xsystoff napisał/a: | Sprzeglo tez zostalo z 1.3? |
nie jest z GDI-ka
Oskar2000 - 27-09-2011, 20:18
Xsystoff napisał/a: | Kilka porzadnych redukcji czy startow na dobrej oponie i skrzynia sie rozleci, ja nawet nie probowalem zakladac skrzyni z 1.3 do 2.0, mimo ze pewnie mozna zrobic jakas hybryde. |
A rozpadła Ci się lub znajomemu, czy tylko tak zakładasz??
mkm - 01-10-2011, 07:24
Oskar2000, gratulacje.
Jak najwięcej zdjęć i jak najwięcej opisów - o filmach ze startów nawet nie będę pisał
Biorąc pod uwagę, że w moim 1.6 jakiś ulep na bazie 1.3 wytrzymał dość długo, a sporo CA5A ma skrzynie od CA4A z wytrzymałością nie powinno być problemu.
Nie wiem jakie tam są przełożenia, a nie chce mi sie szukać, ale jeżeli przełożenia są podobne do skrzyni z ca1a, (a pewnie są) to na skrzyni z 1.3 może byc grubo przy tym silniku
Spik - 02-10-2011, 20:18
Witam mam Lancera1.3 z 96r. i właśnie będe wkładał też taki sam silnik jeśli bym mógł prosić o jakiś kontakt byłoby super mój numer to 669296134Przemek
Xsystoff - 02-10-2011, 20:36
Oskar2000 napisał/a: |
A rozpadła Ci się lub znajomemu, czy tylko tak zakładasz?? |
Jak sie seryjne rozlatuja od katowania to co dopiero przy duzo wiekszym silniku... Wystarczy popatrzyc na chociazby przeguby, przy 1.3 sa smiesznie male w porownaniu do mocniejszych silnikow Chyba, ze przelozyles wszystko z GDI, a zostawiles sama skrzynke, to moze dluzej pociagnie. U mnie docisk zaczal siadac przy samej tylko zmianie na 15" i 195/45 zamiast 175/50 13" Niestety porzadne opony nie chcialy sie slizgac mimo strzelania ze sprzegla z 5000rpm.
Swoja droga do sportu nie lepiej bylo pojsc w 1.6 113hp z cao? 125hp przy ponad tonie wagi troche malo w klasie >1600ccm. Przynajmniej u mnie w zach-pom.
Oskar2000 - 02-10-2011, 20:37
Jest dobrze po jazdach próbnych silnik chodzi jak marzenie
jutro geometria rozpórki i inne zabawki postaram się jakieś fotki wrzucić
Oskar2000 - 02-10-2011, 21:00
Xsystoff napisał/a: |
Swoja droga do sportu nie lepiej bylo pojsc w 1.6 113hp z cao? 125hp przy ponad tonie wagi troche malo w klasie >1600ccm. Przynajmniej u mnie w zach-pom. |
Miałem ca0 1.6 przygotowanego do rajdów i nie masz szans z VTi 160-o konnym jak driver ogarnia, a jak wszadzić ten silnik? jak to jest odbicie lustrzane w porównaniu do cj0. pod GDI-ka pasują oryginalne łapy bez rzeźby
Jedynie skrzynia została z 1.3 sprzęgło półosie itp. z GDI.
Xsystoff - 02-10-2011, 21:15
No w sumie to racja z tymi hondami Przy GDi masz tez wiecej niutona na dole, a to sie przydaje na nawrotach czy na wyjsciach Masz szczescie z lapami, u mnie trzeba bylo rzezbic wszystko, doslownie wszystko
Oskar2000 - 02-10-2011, 21:37
No to tak niutki robią swoje autko wciska w fotel. autem bede jeździł na codzień i tylko od czu do czasu startował w jakiś imprezach
Saqu - 02-10-2011, 21:55
projekt ciekawy i na pewno dobra wiadomość że gdi pasuje plug&play
rosomak1983 - 03-10-2011, 03:30
mkm napisał/a: | a sporo CA5A ma skrzynie od CA4A z wytrzymałością nie powinno być problemu. |
u mnie skrzynia 1.6 wytrzymuje nawet moment z 4g63 DOHC
tyle ze nie wiadomo jak bedzie ze skrzynia z 1.3 tym bardziej w CJO.
Oskar2000 napisał/a: | Miałem ca0 1.6 przygotowanego do rajdów i nie masz szans z VTi 160-o konnym jak driver ogarnia, a jak wszadzić ten silnik? jak to jest odbicie lustrzane w porównaniu do cj0. pod GDI-ka pasują oryginalne łapy bez rzeźby |
a nie lepiej było wswapowac 1.8 GTi ??? badz zrobic hybryde 1.6 DOHC.
Przy tych silnikach z hondami mozna smiało sie mierzyc.
|
|
|