To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Chcę kupić Galanta- jaki silnik najlepszy ??

eremita - 23-11-2011, 10:07

od galanta v6 jest jedno lepsze wyjście legnum VR-4
silversokol - 24-11-2011, 22:42

ja osobiscie od roku szukam v6 w odpowiednim wyposazeniu i wersji i moim skromnym zdaniem to jedyny sluszny motor do Gala.
Powiem tak nie jest latwo zadbana sztuke....no ale w koncu "kiedys cie znajde"
Szukaj 2.5

ProCerberK3 - 10-12-2011, 08:52

hmm powiem ja znalazłem miesiąc temu wczoraj bylem kupiłem i jestem zadowolony oczywiście 2.4 GDI najlepszy motyw każdy z rodziny , ziomków przewija ze dużo będzie palił a ceny paliwa wysokie a tu zonk haha Eco daje rade bardzo dobrze spala benzynkę i to jeszcze tak mało ze szok mniej niż moja BMW e36 1.8 (oczywiście posiadam 2 autka) betkę na zimę hehe bo tył napęd żeby polatać bokiem a Galanta hmm muszę się jeszcze przyzwyczaić ale nie żałuje tej kaski co dałem za niego serwis do końca na przeglądzie zastrzeżeń nie mieli :) zakup kontrolowany :P :P hehe Pozdro

Edit: Kolokwializm przez Ciebie użyty uznawany jest jako wulgaryzm.

Lincoln - 17-12-2011, 19:58

cris.ldz napisał/a:
Krystian99 napisał/a:
Podobny temat tu możesz poczytac ;)

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67330

ale tam nic nie ma na temat 2,4 :)


witam serdecznie
tak sie zlozylo ze w wakacje tego roku postanowilem zrealizowac swoje marzenie i kupic Gala,zaczelem wertowac net rowniez to forum i.....mimo niepochlebnych opini na temat GDI zaryzykowalem i kupilem wlasnie GDI....
zaraz po zakupie wymiana rozrzadu koszt okolo 1300 PLN nabicie klimy i wymiana amorow,profilaktycznie wymienilem klocki z przodu zeby miec spokoj na dluzej ...
co do jazdy GDI to ja nie mam zadnych stukow ,falowania obrotow spadkow mocy i innych tu opisywanych ....silnik chodzi jak zegarek szwajcarski od sierpnia do dzis zrobilem 10 tys i nic...auto wykorzystuje jako sluzbowe tankuje tylko na shell lub BP staram sie 98
auto dysponuje jak swoje technologiczne czasy poteznym momentem obrotowym mechanik z Mogilna okresla go benzynowym dizlem
autem trzeba nauczyc sie jezdzic-wtedy mozna polaczyc dynamike benzyny z oszczednoscia dizla moj rekord na trasie to 6,8 litra i jechalem dosc dynamicznie ale uwaga bez deptania -trzeba kontrolowac GDI ECO miasto okolo 10 l choc jak chcesz sie scigac i wykorzystac pelna moc auta 15 l tez moze pociagnac pali jak normalna benzyna....
reasumujac z GDI jestem bardzo zadowolony odpukac nic sie nie dzieje i jeszcze raz podkresle auto z 2000 r ale z ledwoscia objezdza duzo nowsze i kilkukrotnie drozsze auta
wiele E-39 ogladalo moj tyl :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pzdr i zycze udanego zakupu :biggrin:

2rzyn - 08-01-2012, 12:28

z "ledwością" ? czyli ledwo objeżdża? to słabiutko...
Lincoln - 08-01-2012, 14:30

2rzyn napisał/a:
z "ledwością" ? czyli ledwo objeżdża? to słabiutko...


co zrobic tylko 150 ps 225 NM 9 S DO 100 :lol: :lol: :lol:

eggforever - 08-01-2012, 21:11

Też bym chciał 2,5V6 zwłaszcza, że lubię dynamiczną jazdę jednak wbrew pozorom w serwisowaniu i użytkowaniu jest droższy. Wiem, że zaraz te same osoby co zawsze napiszą, że to nie prawda ale jednak trochę droższe OC, trochę więcej spali, droższe założenie gazu, więcej świeczek i tak by pewnie jeszcze można wymieniać. W całości suma wychodzi dość spora i teraz gdy mój samochód użytkuje głównie żona na dojazd 35km do pracy i z powrotem to się cieszę, że to kupiłem dwu litrówkę.
fj_mike - 08-01-2012, 21:39

eggforever napisał/a:
samochód użytkuje głównie żona

W takiej sytuacji mojej nie dał bym nawet 2.0 :mrgreen:
U mnie podobna sytuacja, ale jak to ja użytkuje to V6 musi być :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group