[92-96]Galant E5xA - problem Z PŁYNEM W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM
mixtura81 - 22-10-2011, 21:37
panowie wymieniłem korek jak radziliście no i niestety nie pomogło. to od czego teraz zacząć ?
[ Dodano: 22-10-2011, 21:37 ]
tak wogóle czy można jezdzić z taką usterką ??
carbon11 - 23-10-2011, 10:35
Najpierw trzeba sprawdzić czy to nie uszczelka.
Więc tak wywal termostat i zalej układ wodą jeśli to uszczelka lub pęknięta głowica wode wywali już na zimnym silniku jeżeli chłodnica nie jest drożna to na pełnym obiegu też będzie zimna. jeśli wszystko będzie o.k (grzanie w środku i załączy sie wentylator ) załóż nowy termostat i odpowietrz porządnie . Nie znajdziesz przyczyny z termostatem w układzie bo nie wiesz czy i kiedy się otwiera a jeśli nawet to nie wiadomo czy do końca to robi.
mixtura81 napisał/a: | tak wogóle czy można jezdzić z taką usterką ?? |
jak chcesz w końcu przegrzać silnik to tak
mixtura81 - 23-10-2011, 17:08
ok dzięki jutro wybiore sie do mechanika co mi zakładał nowa uszczelkę może cos sknocił.
dzisiaj miałem objaw że chłodnica nadal zimna a węże ciepłe ale twarde.juz zgłupiałem.
[ Dodano: 25-10-2011, 12:16 ]
nastepny podejrzany objaw dopisuje czyli z tyłu od silnika przy wiatrakach chłodnica jest ciepła a z przodu od grila nadal zimna jeszcze przed ta duzą chłodnicą jest taka mała bodajrze od klimy nie wiem czy sie nie mylę ona jest goraca. taka mysl mi przeszła czy mechanik mi nie pomylił jakos przewodów czy coś ? czy ona ta mała ma byc goraca
[ Dodano: 26-10-2011, 19:59 ]
to jak panowie to tak ma byc ze z przodu zimna z tyłu goraca i ta mała chłodniczka również goraca ??
stripi - 13-01-2012, 12:00
sprawdz pompe wody u mnie poszło uszczelnienie na walku od pompy i dwa to poszła uszczelka z pod glowicy zaczeło sie tak samo najpierw ubywał plyn pozniej zaczeły falowac obroty
|
|
|