Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI
kamil - 17-10-2011, 07:23
Dokładnie eclipse odkładamy na drugi tor to jest inna bajka a co do colta to jak najbardziej podoba mi sie CJ5A i napewno bedzie postawiony z Cjomivec .
FTOrek - 18-10-2011, 19:14
Już dziś silnik z MSX byłby w CJ,gdyby nie mały problem.Trzeba zmienić miskę olejową.Wtedy będzie możliwe założenie skrzyni,takiej jaką chcemy.
Oskar2000 - 18-10-2011, 21:50
Widze kolejny swap bedzie do budy cj0 Powodzenia, ciekawe jak to pojedzie możnabyłoby się ścignać z GDI-kiem ale pewnie od skrzyni będzie dużo zalezeć a jaką zostawisz??
kamil - 18-10-2011, 22:49
Oskar2000 - skrzynia podeszła Ci plug&play???
rosomak1983 - 19-10-2011, 00:22
kamil napisał/a: | Oskar2000 - skrzynia podeszła Ci plug&play??? |
w poprzednich generacjach wszystko idzie plug and play, wiec znajac mitsu powinno pasowac
PS ale sie nagle tuning CJtek rozwinał hehe niezle.
Xsystoff - 19-10-2011, 07:35
rosomak1983 napisał/a: |
w poprzednich generacjach wszystko idzie plug and play, wiec znajac mitsu powinno pasowac |
Co pasuje p&p w poprzednich generacjach?
FTOrek - 19-10-2011, 09:28
W samochodach,które MMC wykonywało na swoich podzespołach wszystko pasowało.
Carisma to już kooperacja różnych firm.Widać to nawet po śrubach 11,15.MMC takich nie używało.Silnik japan,skrzynia francuz lub volvo-zbieranina.
Dużo więcej roboty przy swapach.Polak jednak potrafi.
PS.Wszystko pasowało to lekka przesada.
rosomak1983 - 19-10-2011, 10:32
Xsystoff napisał/a: | Co pasuje p&p w poprzednich generacjach? |
jak to co mowa o skrzyni., u mnie do 2.0 podeszła nawet z 1.6.
Xsystoff - 19-10-2011, 12:59
rosomak1983 napisał/a: |
jak to co mowa o skrzyni., u mnie do 2.0 podeszła nawet z 1.6. |
Bo to ta sama rodzina silnikow Sirius, czyli 4g6X (jezeli mowisz o C50). Natomiast w przypadku Orionów (4g1X) czy rodziny 4g9X nie pasuje NIC, KOMPLETNIE NIC między sobą. Wymienność niektórych części między modelami gdzie wystęopują te same silnik jest rzeklbym normalna wsrod koncernow samochodowych, natomiast stwierdzenie ze wszystko jest p&p w przypadku starszych generacji jest jedna wielka bzdura, bo w przypadku C50-tki wymiana jakiegokolwiek Oriona na Siriusa to gruba rzezba lacznie z dorabianiem lap, a jako ze jestem na ukonczeniu swapa z 4g13 na 4g63 to moge Ci powiedziec nic do siebie nie pasowalo, mam miks 6 roznych modeli mitsubishi zeby to poskladac do kupy. Owszem skrzynia z 1.6 podejdzie do 2.0 ale juz polosie nie.
Kleju - 19-10-2011, 14:58
Xsystoff napisał/a: | czy rodziny 4g9X nie pasuje NIC, KOMPLETNIE NIC między sobą |
Też tak nie do końca Bo skrzynie z 1.6 (4G92 SOHC) i 1.8 (4G93 DOHC) można zamieniać, jeszcze pare elementów by się znalazło Ale oczywiście nie wszytko jest P&P... Np u mnie rozrusznik/alternator z 1.6glxi jest całkiem inny niż z 1.6 mivec a silnik różni się tylko głowicą...
FTOrek - 19-10-2011, 15:31
W naszym swapie jest silnik 4G93 z MSX i ani skrzynia z colta 1,3 ani z 1,6 nie pasi.Mowa o colcie CJ.Trzeba zmienić miskę olejową na miskę z CJ 1,6 i myślę ,że bedzię po problemie.
Kleju - 19-10-2011, 15:39
A dlaczego miska przeszkadza?
FTOrek - 19-10-2011, 15:52
Miska zrobiona jest pod skrzynię francuską.Jej nie chcemy -biegi na drążku,linka prędkościomierza.No i co najważniejsze nie japończyk.
Potrzebna miska i przystawka do mocowania skrzyni.
Kleju - 19-10-2011, 16:03
Może jakoś ciężko dzisiaj kapuje, ale nie mogę zrozumieć w czym przeszkadza miska olejowa względem skrzyni?
FTOrek - 19-10-2011, 16:16
Miska MSX wylana jest w całości i do niej mocowana jest skrzynia.My chcemy zastąpić ją miską i przystawką z CJ.Zmienią się otwory na dole,które w tej chwili nie pasują.
|
|
|