To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Wymruganie" błędów w Galu po 2 lifcie

danino88 - 19-10-2011, 11:40

ja kupiłem ELM na allegro za niecałe 50zł i bez problemu wszystko czyta :)
KaWu - 19-10-2011, 14:26

sato napisał/a:
hmm..troszkę to takie dziwne...po przejechaniu 5tys. km...i na wolnych obrotach na jedynce?


Nic w tym dziwnego, moze poprostu rozjechalo ci komp benzynowy od zle ustawionego gazu i korekty wyszly duzo ponad norme.

sato napisał/a:
Czyli bez ASO nic nie wymyślę? Ile


Wymyslisz. Wyzeruj ECU auta i jezeli to w/w to bedzie ok znowu przez jakis czas :)
Jakie masz wtryskiwacze lpg :?:

sato - 23-10-2011, 10:50

Obecnie wszystko wróciło do normy. Pojechałem do swoich gazowników...podłączyli komputer, lekki uśmiech i diagnoza - ciut za bogata mieszanka gazu. Po przejechaniu 5 tys km układ doregulował się i wyszło. Skasowali błąd, wyregulowali gaz i jazdaaaaaaaa. Najfajniejsze jest to że koszt jaki poniosłem, to te 2 km które do nich musiałem podjechać ... i ta niepewność przed...
Co do wtryskiwaczy...OMVL - 3 ohm niebieski.

Owczar - 23-10-2011, 11:35

Ustawili Ci gaz podczas jazdy?
KaWu - 24-10-2011, 19:42

Owczar napisał/a:
Ustawili Ci gaz podczas jazdy?


Pewnie nie, bo...

sato napisał/a:
Skasowali błąd, wyregulowali gaz i jazdaaaaaaaa


A wiec regulacja na wolnych :)

sato napisał/a:
Po przejechaniu 5 tys km układ doregulował się i wyszło.


Czyli masz wlaczona ISA 2? Zobacz czy nie miesza w korektach ECU benzyny - bo np. Owczar, to juz w Galu przechodzil.
Jak tak, to znowu pewnie wrocisz za jakis czas do gaziarzy.

sato - 28-11-2011, 22:13

Witam ponownie.
Niestety problem is back... ponownie kontrolka się obudziła i znów w identycznych okolicznościach - tzn. podjeżdżanie na światłach na niskich obrotach jedyneczką.
Mam pytanko w związku z poprzednią podpowiedzią...co to za "wlaczona ISA 2" ?

Owczar - 28-11-2011, 23:33

To jest taka funkcja autokalibracji. Ale dopóki ktoś nie ustawi porządnie podczas jazdy to problemu się nie pozbędziesz...
sato - 15-01-2012, 10:50

Witam ponownie.
Ciągle niestety walczę z tą zapalającą się kontrolką CE. Zakupiłem w związku z tym ELM'a327 i wyszły mi takie rzeczy:



Powyższy błąd pojawił się przy następujących parametrach pracy silnika:


Przypomniała mi się jeszcze jedna ważna kwestia. Rok temu jak tuż po zakupie maszyny zmieniałem rozrząd, mechanik powiedział mi, iż już teraz mogę rozglądać się za jedną z cewek zapłonowych. Czy może być tak, iż fakt zamontowania instalacji gazowej...przyspieszył jeszcze proces jej mniej sprawnego działania i błąd z którym walczę może być tego efektem? Jak w sumie sprawdzić poprawne działanie takiej cewki? I ewentualnie która z tych dwóch cewek obsługuje "blok cylindra nr 1" ... patrząc od przodu auta.

radek79 - 15-01-2012, 11:16

poczytaj tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67047
deejay - 15-01-2012, 22:28

W tym silniku kolejnosc cylindrów liczy sie od rozrządu , dla pewnosci potwierdzenia usterki dobrze bedzie jak przełozysz cewki miejscami i zaobserwujesz na którym cylindrze wyskoczy błąd .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group