Outlander II GEN Techniczne - Lampy z homologacją polską
mitsu00 - 23-10-2011, 12:30
| jaca71 napisał/a: | mitsu00, Nie dam sobie Twojej głowy obciąć, ale cofania jest w tylnej prawej a przeciwmgłowe w tylnej lewej - tak przynajmniej jest w Lancerze Znaczy w amerykańskich w obu jest białe | Sprawdzilem w OII kolegi wyjmujac oba tylne klosze: Nie ma jakiegokolwiek znaczenia czy klosz tylny pochodzi z auta angielskiego czy z kierownica po lewej stronie. Zarowki i miejsca na pierscienie mocujace w kloszu tylnym prawym i lewym sa idetnyczne, wiec czy jedo auto ma cofania po lewej stronie czy po prawej nie ma zadnego znaczenia. Otwory sa identyczne. Wszelkie dotychczasowe spekulacje nt kompatybilnosci kloszy tylnych z anglika czy nie sa zatem zupelnie niepotrzebne.
jaca71 - 23-10-2011, 17:01
jeśli do lewej lampy ankglika da się wsadzić czerwoną żarówkę/ledy to faktycznie koniec dyskusji, jesli nie to problem dalej istnieje bo:
jeżeli jest jedno światło, powinno być umieszczone po lewej stronie lub po środku pojazdu; jeżeli są dwa światła - po obu stronach pojazdu
Czyli przeciwmgłowe tylne nie może być tylko po prawej w kontynentalnej części Europy
mitsu00 - 23-10-2011, 20:29
| jaca71 napisał/a: | jeśli do lewej lampy ankglika da się wsadzić czerwoną żarówkę/ledy to faktycznie koniec dyskusji, jesli nie to problem dalej istnieje bo:
jeżeli jest jedno światło, powinno być umieszczone po lewej stronie lub po środku pojazdu; jeżeli są dwa światła - po obu stronach pojazdu
Czyli przeciwmgłowe tylne nie może być tylko po prawej w kontynentalnej części Europy | Tylne przeciwmglowe w OII jesli dobrze pamietam, nie znajduje sie w kloszu razem z diodami stop, tylko w zderzaku.
jaca71 - 23-10-2011, 21:26
| mitsu00 napisał/a: | | Tylne przeciwmglowe w OII jesli dobrze pamietam, nie znajduje sie w kloszu razem z diodami stop, tylko w zderzaku. |
To nie trzeba było tak od razu
Ile mniej byśmy trudu w dyskusje włożyli
Czyli tył można w ciemno brać od anglika.
romeck - 24-10-2011, 11:03
a wracajac do pytania, czyli fizycznie w sensie montowania nie bedzie problemow z zamiennikiem europejskim do wersji USA ?
jaca71 - 24-10-2011, 17:53
| romeck napisał/a: | | a wracajac do pytania, czyli fizycznie w sensie montowania nie bedzie problemow z zamiennikiem europejskim do wersji USA ? |
Dokładnie tak. mam tak samo z Lancerem - wszystko gra.
romeck - 25-10-2011, 10:01
a czy zarowki moge przelozyc z amerykanskich reflektorow czy musze kupic ? jakie sa w wersji USA bo w polskiej HB3 i HB4 wg sprzedawcy.
mitsu00 - 25-10-2011, 10:11
| romeck napisał/a: | | a czy zarowki moge przelozyc z amerykanskich reflektorow czy musze kupic ? jakie sa w wersji USA bo w polskiej HB3 i HB4 wg sprzedawcy. | Uprzedzajac wszystkie twoje obecne i przyszle pytania: Kup wszystko jak sugerowalem i bedzie dzialac. Zadnych zarowek nie potrzebujesz, bo uzyjesz obecnych.
|
|
|