To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Cytryna All Inclusive .

Wszyc - 05-11-2011, 22:06

BeNeK napisał/a:

:twisted: o TAK :!: :!: Ale taką też bym nie pogardził :D


A skąd pomysł? :mrgreen: Initial D? :mrgreen:

robertdg - 05-11-2011, 22:35

BeNeK napisał/a:
pss. Skrętne xenony są a zajefajne :D
Technologia z kosmosu, jest się czym podniecać ;-) szkoda tylko, że nikt o tym nie wspomina, ale te cudo było opracowane już w latach 60-tych

;-) zresztą jak wiele innych układów, których rozwiązania są leciwe sprzedawane są teraz w nowych autach i że niby mega nowość itp, nieświadomi się napalają jak szczerbaty na suchary :mrgreen:

Ładne autko, ale ja bym się nie odważył, wole nieco prostsze autka, życze zadowolenia z nabytku :-)

BeNeK - 06-11-2011, 11:07

Wszyc napisał/a:
BeNeK napisał/a:

:twisted: o TAK :!: :!: Ale taką też bym nie pogardził :D


A skąd pomysł? :mrgreen: Initial D? :mrgreen:


of course :biggrin:



robertdg napisał/a:
BeNeK napisał/a:
pss. Skrętne xenony są a zajefajne :D
Technologia z kosmosu, jest się czym podniecać ;-) szkoda tylko, że nikt o tym nie wspomina, ale te cudo było opracowane już w latach 60-tych
Obrazek
;-) zresztą jak wiele innych układów, których rozwiązania są leciwe sprzedawane są teraz w nowych autach i że niby mega nowość itp, nieświadomi się napalają jak szczerbaty na suchary :mrgreen:

Ładne autko, ale ja bym się nie odważył, wole nieco prostsze autka, życze zadowolenia z nabytku :-)



Może i stara technologia ale bardzo fajne urządzonko jak by nie było ;p

Talentu do robienia zdjęć w ogólnie mam ale cóż taki life :)







Wszyc - 06-11-2011, 21:32

BeNeK napisał/a:
of course :biggrin:


To nie oglądaj Wangan Midnight bo jeszcze bedziesz chciał Datsuna 240z :P

fergul11 - 07-11-2011, 00:31

Super wygodne autko , miałem takie w pracy .
Słabej jakości chromy na plastikach (rączki , gałki itp) wytarły sie po roku i takie dziwne zjawisko - po zgaszeniu auta , wyjęciu kluczyków i zamknięciu go co 15 minut tył podnosił się i opuszczał .
Jako że to było auto firmowe szef miał w :pottytrain2: tą usterkę

cns80 - 07-11-2011, 08:33

fj_mike napisał/a:
W odpowiedzi usłyszałem, że to hydro zawieszenie i tak po prostu jest
Bo to prawda. Citroeny z hydroactive absolutnie nie nadają się do dynamicznej jazdy po nierównych łukach. Są fatalne pod tym względem. To jest auto do wygodnej jazdy.

BeNeK napisał/a:
Samochód przed kupnem był sprawdzany w ASo Citroena , zero uwag
Znam serwis (jeden z najlepszych w Polsce) gdzie lista uwag zajęłaby całą kartkę. Pan Zdzisław jako diagnosta jest nieoceniony :D On w 1,5 miesięcznej C5 znajduje przynajmniej 5 pozycji do naprawy :)
cns80 - 07-11-2011, 08:36

fergul11 napisał/a:
i takie dziwne zjawisko - po zgaszeniu auta , wyjęciu kluczyków i zamknięciu go co 15 minut tył podnosił się i opuszczał .
Jest na to akcja serwisowa w Citroenie :) U niektórych jeszcze co kilka minut odryglowuje się centralny zamek i opuszczają się szyby. I tak do rozładowania aku :)
BeNeK - 07-11-2011, 20:21

Wszyc napisał/a:
BeNeK napisał/a:
of course :biggrin:


To nie oglądaj Wangan Midnight bo jeszcze bedziesz chciał Datsuna 240z :P


Na tego już od dawna jestem chory :roll: http://www.jdm-option.pl/...=asc&start=1065

cns80 napisał/a:
fergul11 napisał/a:
i takie dziwne zjawisko - po zgaszeniu auta , wyjęciu kluczyków i zamknięciu go co 15 minut tył podnosił się i opuszczał .
Jest na to akcja serwisowa w Citroenie :) U niektórych jeszcze co kilka minut odryglowuje się centralny zamek i opuszczają się szyby. I tak do rozładowania aku :)


W jednej jak i drugiej C5 samochód unosi się po tym kiedy ktoś wsiada , a delikatnie obniża się po zamknięciu samochodu z kluczyka . :P

Xsystoff - 08-11-2011, 10:27

Przegladam wlasnie zdjecia tej C5-tki i musze dojsc do smutnego wniosku, ze w nowej C5, ktora jezdzilem kilka dni temu zrobiono gigantyczny krok w tyl jesli chodzi o wnetrze, a konkretniej jego jakosc. Tutaj widze eleganckie wnetrze, a w nowej C5 jakis obrzydliwy plastik na kierownicy w miejscu gdzie sie ja trzyma oraz paskudne plastiki gorsze niz w moim C50 na drzwiach udajace aluminium... Tak samo silniki, najwieksza benzyna w PL to 1.6.... bez komentarza.
Psikus - 08-11-2011, 20:22

Xsystoff napisał/a:
Tak samo silniki, najwieksza benzyna w PL to 1.6.... bez komentarza.
i tutaj się z Tobą nie zgodzę - widziałem conajmniej kilkanaście sztuk z większa benzyną,oczywiście sprzedanych w polskim salonie. Za to 1,6 dostępne jest tylko w wersji turbo i radzi sobie z tym silnikiem conajmniej przyzwoicie.

Xsystoff napisał/a:
Przegladam wlasnie zdjecia tej C5-tki i musze dojsc do smutnego wniosku, ze w nowej C5, ktora jezdzilem kilka dni temu zrobiono gigantyczny krok w tyl jesli chodzi o wnetrze, a konkretniej jego jakosc
i tutaj tez się nie zgodzę, proponuje wsiąść do takiej C5 ( czyli model pierwszy lub po lifcie ) i zastanowić się jeszcze jeden raz :wink:
Xsystoff - 08-11-2011, 22:58

Psikus napisał/a:
i tutaj się z Tobą nie zgodzę - widziałem conajmniej kilkanaście sztuk z większa benzyną,oczywiście sprzedanych w polskim salonie. Za to 1,6 dostępne jest tylko w wersji turbo i radzi sobie z tym silnikiem conajmniej przyzwoicie.

Nie, wersje benzynowe to tylko 1.6 n/a i 1.6 turbo, nie ma wiekszej benzyny. Wejdz na citroen.pl i sam sprawdz. W Niemczech i Francji jest oczywiscie 3.0 V6, ale nie w Polsce. Moge nawet zeskanowac katalog jak nie wierzysz ;)


To cos srebrnego na kierownicy to paskudny tani plastik, nie wiem kto wpadl na pomysl, ze dotykanie tandetnego plastiku jest przyjemniejsze niz miekkiej skory...



Owszem design wnetrza nowej C5 jest lepszy, ale materialy gorsze :/ placisz 100 tys zl i dostajesz chinski plastik w kierownicy, plastik na drzwiach (widac na foto) i plastik idacy po calej desce przed pasazerem :mrgreen:

BeNeK - 09-11-2011, 15:02

Wczoraj byłem w salonie na wymianie świec i jak czekałem na autko pod salon podjechała reprezentacyjna c5 3.0hdi exclusive oczywiście wpakowałem się do środka i po prostu jest świetna ,materiały super plastiki też a silnik, poezja ! Aha wracając do tematu to ze świecami i wymianą zapłaciłem 750zł :shock: jak w serwisie jedna wycieraczka kosztuj 110zł , no ale cóż mam nadzieje że chociaż odwdzięczy się bezawaryjna jazdą :)
Xsystoff - 09-11-2011, 15:23

BeNeK napisał/a:
Wczoraj byłem w salonie na wymianie świec i jak czekałem na autko pod salon podjechała reprezentacyjna c5 3.0hdi exclusive oczywiście wpakowałem się do środka i po prostu jest świetna ,materiały super plastiki też a silnik, poezja !

Exlusive ma juz prawdziwe aluminium i faktycznie to juz wyglada bardzo fajnie :) 3.0 HDI to wydatek prawie 200 tys zł...

fj_mike - 09-11-2011, 15:31

BeNeK napisał/a:
Aha wracając do tematu to ze świecami i wymianą zapłaciłem 750zł :shock:

Liczą sobie, cztery świeczki i pewnie pół godziny roboty :mrgreen:

Psikus - 09-11-2011, 22:36

Xsystoff, muszę przyznać ci racje, c5 wg strony polskiego przedstawiciela nie jest już dostępne z innym silnikiem niż to 1,6, a szkoda bo 1,8 to były jedne z lepszych benzyn jakie citroen miał w ofercie i oczywiście one były dostępne w tym ostatnim modelu w naszym kraju - jak spotkam to oczywiście zrobię fotkę i podeślę ;)

Co do materiałów-niestety nie ma samochodów w których nie ma plastiku a porównując c5 z passatem w którego akurat c5 jest kierowany- to nie ma co porównywać in plus oczywiście dla citroena. Porównując go z poprzednim modelem - materiały użyte do wykonania wnętrza również są lepsze - mimo że jest w nim wspomniany przez Ciebie plastik, w poprzednim modelu jest go znacznie więcej niż w tym.

A wracając do bohatera tego tematu - dobrze że się obyło bez komplikacji. A jak ogólne odczucia po przejechaniu kilku kilometrów Twoim nowym nabytkiem?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group