To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - srebrny Mclaren

FTOrek - 07-11-2011, 07:26

Jeśli stan blach kartomaniakgti zadowala to znaczy jest OK.On wie co robi.
Xsystoff - 07-11-2011, 09:38

mkm napisał/a:

Moim zdaniem słabsze.

Hmmm... to moj jest wyjatkowy :mrgreen: Bo zdrowy jak dzwon ;)


mkm napisał/a:

Liczę na dokładny opis przekładki i wreszcie na 100% się dowiem czy sanki z 1.3 można zostawiać czy też nie. :mrgreen:

Hehehe, no skad ja to znam, tez sie naczytalem plug&play 4g63 do C50-tki a juz idzie 2 miesiac swapa ;)

jabberkonto - 07-11-2011, 10:05

Myslalem ze jednak bedziesz szukal colta 4x4 jako nastepcy:) Nawet podsyalem Ci linka na PW do gotowej wypiaskowanej i zakonserwowanej budy ktora sprzedawal koles z niemiec.

Tak czy inaczej gratuluje zakupu i jak bedziesz mogl to strzelaj jak najwiecej fotek podczas swapu:)

kartomaniak gti - 07-11-2011, 18:07

mkm napisał/a:
Tyle tylko, że lakiernika w swojej historii już poznal
według wskazań miernika lakieru lewy przedni błotnik był pryśnięty i prawy tylni z miejscowym wypełnieniem szpachlówki(ok 4cm kw było odbudowane) reszta ori
kartomaniak gti - 07-11-2011, 18:09

szymon.richert napisał/a:
Myslalem ze jednak bedziesz szukal colta 4x4 jako nastepcy
chciałem ale sami wiecie jak ciężko znaleźć takie auto a z Niemiec ściągac to już sie robią koszta, wole poczekać ze 2 lata i sprawić sobie prawdziwe 4x4
kartomaniak gti - 08-11-2011, 17:18

rozmawiałem dziś z kolegą, który poradził mi zanitowanie szeberu zamiast zaspawanie, jak Wy myślicie?
FTOrek - 08-11-2011, 17:55

Myślę,że dobry pomysł.Spaw też musiałby być punktowy.
kartomaniak gti - 08-11-2011, 18:35

w gre wchodzi tylko spawanie migomatem więc tylko spaw punktowy :)
mkm - 09-11-2011, 13:20

Jak wstawiasz klatkę to co za różnica?
Byle nie odpadło i Cie nie pocięło jak dachujesz i na głowę się nie lało :wink:

SnowDevil - 09-11-2011, 14:49

Piękne :) znajomy kiedyś zrobił swapa: 2.0 Turbo od eclipsa wraz ze skrzynią więc był Colt 4x4 Turbo. Stworzył potwora ale co było do przewidzenia... rozbił go po 2 miesiącach ale na szczęście miał klatkę.

Gratulacje zakupu :)

rosomak1983 - 09-11-2011, 19:49

po co spawac zrób z laminatu pokrywe, albo z pleksy.
kartomaniak gti - 09-11-2011, 22:16

szpachla po kilku kjsach zacznie pękać, buda przeciez pracuje
rosomak1983 - 09-11-2011, 22:30

A ktos tutaj cos po szpachli pisze bo jakos nie zauwazyłem
Xsystoff - 09-11-2011, 22:42

Jak wstawisz klatke i obspawasz bude to juz nie powinno nic pracowac. No i wlasnie kto pisal o szpachli ;) Jak dla mnie elementy z laminatu nie wygladajace jak wyrzezbione z plasteliny przez przedszkolaka sa chyba niespotykane... A jednak fajnie jak rajdowka tez wyglada znosnie ;) Nie wiem jak w CAO, ale C50 sztywne to nie jest, chociaz i tak 10x lepiej niz moj byly Swift GTi :lol:
Zielu - 10-11-2011, 00:23

mkm napisał/a:
C50 żre praktycznie wszędzie, CA0 - „punktowo”.

:shock: Ojj nie zgodzę się, w C50/ C60 przeważnie lekko zarudziałe są fartuchy nadkoli przy nadprożach, przy gorszych egz. które chyba służyły za wóz do gnojówki i były konserwowane smalcem i sianem zdarza się coś przy podłodze, progach i oczywiście nadkolach, ale bez poszarpanej od rdzy blachy...Któryś już raz widziałem dziurkę w prawym przednim kielichu, więc zaliczmy to do wady. I to tyle. Z kolei w CA0, w egzemplarzach wyglądających na zadbane było znacznie gorzej, nie mówiąc o naprawdę zmęczonych autach, trzymających się na mech... :P Też nie wymagajmy cudów od +/- 20 letnich aut.
Mimo wszystko miśki i tak mają dobre zabezpieczenie, jedne modele lepsze, drugie gorsze, ale spójrzcie np. na takiego Forda Escorta, tam to jest masakra, w praktycznie co drugim egzemplarzu..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group