To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Piasta , lozysko kolo przod

Bartek - 01-12-2006, 10:56

Hał Hał..... Faktycznie w slabszych C5 (1,3 i 1,5) były inne łożyska...... stożkowe 2 szt. ALE.... Oba łażyska nasuwa się na piastę przy pomocy śruby i zewnętrznie zostaje już tylko piasta dokręcana do przegubu momentem 200-260 Nm

[ Dodano: 01-12-2006, 11:09 ]
Dla ilustracji:


W tej konstrukcji użycie młotka bez użycia rozumu to śmierć dla łożysk......

josie - 01-12-2006, 11:17

Bartek napisał/a:
Faktycznie w slabszych C5 (1,3 i 1,5) były inne łożyska...... stożkowe 2 szt


Mi się wydaje, że nie była to różnica ze względu na pojemność, a na zmianę konstrukcyjną która nastąpiła pewnie jak wiele innych zmian w tym modelu w roku '90.
Tamten "inny" sposób łożyskowania pochodził też z 1,3 albo 1,5.
Acha - może źle napisałem, że nie pasowało w poprzednim poście - piastę wymieniłem, tylko że zaczęła być łożyskowana w inny sposób (ten zastosowany w moim aucie).

Anonymous - 01-12-2006, 11:50

Faktycznie w Colt -92r jest tak iz wystaje srodek lozyska stozkowego i nie da sie go przekrecic (dokrecic za bardzo).
Japonce to madry narod i nie robili takiego dziwactwa jak w europie i nie trzeba zbytnio uwazac na sile dokrecania.
wojmi - tutaj ROMEL ma racje.
No a Bartek dal ladna rozpiske przedniego zawieszenia z Colta 92-96r

Bartek - 01-12-2006, 12:03

kaeres napisał/a:
No a Bartek dal ladna rozpiske przedniego zawieszenia z Colta 92-96r


Tylko szkoda, że wziętą z manuala o nazwie "'89 Colt, Summit, Mirage"

Anonymous - 01-12-2006, 13:00

Myslalem o tym - http://www.mitsubishi-gra...2425_Piasta.jpg
Bartek - 01-12-2006, 13:18

kaeres napisał/a:
Myslalem o tym - http://www.mitsubishi-gra...2425_Piasta.jpg


hehe - ten był z manuala do Galanta ;) , takie same widziałem w Sigmie, 3000GT, Eclipsach, Coltach c58, c53, CA i CJ, więc per analogia poleciałem na c52 ;) A wymieniałem takie łożyska w Galancie i Eclipse ;)

wojmi1 - 01-12-2006, 15:28

Bartek, w kwestji przod w colcie-- z szacunkiem do obrazka Colt 91 ma dwa lozyska stozkowe ZAZWYCZAJ
wojmi1 napisał/a:
57410LFT/LM29710S KOYO 38*65*21/18mm+ 2 simeringi 50*66*13/16mm
dotyczy to nastepujacych modeli Colta: 1.4 TURBO A 15 79-84,C-11-12-13-14-15 84=88,C-51-52-53-54-58 04/88-91 .
A nie jak na obrazku jedno lozysko kulkowe dwurzedowe DAC 4074CWCS73 koyo wymiary40*74*36 to lozysko weszlo do Colta : 1.3 CA1A,CB1A 12//91-11/95; 1.3i 16vCJ1A,CK1A 11/95-05/03; 1.5 CA2A,CB2A,CB3A 12/91-11/95;CJ2A,CK2A 11/95-05/03;
1.6 16V CJ4A,CK4A 11/95-05/03,16.6 16V CA4A,CB4A; 1.8 GTI16V CA5A,CB5A; 1.8 DISEL CA5A,CB5A;2.0DISEL CB8A 12/91-11/95
sPECJALNIE ZAMIESZCZAM WYCIAG Z KATALOGU Z OZNACZENIEM WERSJI COLTA BO AUTA Z KONCA ROKU ZACZYNAJA MIEC TE LOZYSKA O KTORYCH PISZE BARTEK

[ Dodano: 01-12-2006, 15:42 ]
W kwestji nosnosci lozysk to dwa stozki o tych samych wymiarach co lozysko dwurzedowe kulkowe maja nosnosc ok 4-6 X wieksza /minimum/ To ze od poczatku 90 roku czesciej w samochodach osobowych stosuje sie lozyska dwurzedowe skosne wynika chyba jedynie z wygody projektantanta i producenta samochodow - kwestja automatyzacji montazu itd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group