Nasze Miśki - Jeździ, trąbi- Galant kombi czyli yahoo_wlkp i jego Avance
radek79 - 22-11-2011, 06:41
witam na twoim miejscu nie kupywał bym używanej sondy ,bo może się okazać że kupiłeś taką samą jak twoja ,dobrze się sprawdza sonda firmy NTK uniwersalna na 4 przewody koszt w sklepie to 150zł ,śmigam na takiej w swoim galu i śmigałem w poprzednim GDI żadnych różnic w pracy silnika czytam spalaniu
po za tym pogratulować zakupu
yahoo_wlkp - 25-11-2011, 13:39
Teraz wyzsza szkola jazdy. Patrzac na wykresy sond wynika z nich ze żadna sonda nie działa poprawnie (brak sinusoidy). Wymienilem jedna sonde (góra od chłodnicy) na uzywaną oryginalną denso i zerkajac na wykres widac ze pracuje poprawnie. Pozostaje mi w takim razie wymienic pozostale 3. Mysle o tym by drugą lambde (gore od grodzi) kupic rowniez denso uzywke a 2 dolne NTK NGK. Do Was pytanie czy to dobry pomysl ? Na żadnej aukcji allegro nie moge znalezc opornosci grzałek a wiem(z forum) ze ta za katem powinna miec 11 - 15 OHM. Jaką oporność mają te NTK NGK?
fj_mike - 25-11-2011, 14:04
yahoo_wlkp napisał/a: | ta za katem powinna miec 11 - 15 OHM |
Oporność grzałki tylnych sond powinna zawierać się w 11-18 Ohm.
U Ciebie w przednich 4,5-8 Ohm (powtarzam za manualem).
W moim rekinie, przednia sonda jest uniwersalna i pracuje idealnie (grzałka powinna mieć oporność 11-18). Jak się pokusisz o taką to powinno być dobrze
|
|
|