To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Miska olejowa - problem

sla - 21-02-2012, 22:42

Nie będzie pasowała do 2,0. Temat przerabiał znajomy, który kupił mojego Lancera.
lechu48 - 05-03-2012, 20:16

Dzięki za pomoc :) "Kupiłem" nową miskę w ASO, koszt po rabacie prawie 1200 zł. Nie chciałem spawać ( za dużo jeżdżę). Kupiłem tzn: skorzystałem z AC :)
A'Tom - 16-02-2013, 00:27

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum. Od miesiąca jestem posiadaczem Lancera 2.0 135 KM Intense w kombi z 2006 r. Odgrzewam temat sprzed roku, ponieważ mam podobny problem jak w tym poście: z powodu korozji konieczna wymiana miski olejowej.
Moje pytanie brzmi: czy miska z silnika 2.0 16V 4G63 z Galanta 99-03 będzie pasowała do mojego Lancera? Oznaczenie silników to samo... Jedno sakramentalne "tak" uratuje ładne parę stówek dlatego proszę o pomoc. A może z jakiegoś innego Miśka z takim silnikiem?

p_k - 16-02-2013, 00:33

trzeba szukać na ALL.... bo się pojawiają a cena 5 razy niższa niż ASO
A'Tom - 16-02-2013, 00:37

Różne źródła sprawdzałem w całej Europie, w USA i na aukcjach rosyjskich. Pojawiają się miski ale do 1,6. A do Lancera 2.0 nigdzie nie widziałem. Nadal nie ma na rynku zamienników, a ASO w Łodzi woła 1400 pln. Dlatego pytam, czy miska z 4G63 montowanego w innych Mitsu by pasowała - bo takie można na aukcjach znaleźć.

BTW, jakby któryś z Forumowiczów miał do sprzedania miskę olejową do Lancera 2.0 135 KM - nawet zardzewiałą, ale nadającą się do renowacji (piaskowanie, malowanie) to proszę o kontakt.

p_k - 18-02-2013, 22:52

Jak nie wiesz czy od galanta albo L400 pasuje to dogadaj się ze sprzedającym ( w szczególności jak miska jest używana) czy możesz w razie czego odesłać. Twój majster przymierzy i najwyżej stracisz kilka pln na przesyłkę.
A'Tom - 27-02-2013, 21:00

Na koniec tematu miski trochę rozgoryczenia na forumowej kanapie u psychoanalityka: polityka ustalania cen części przez Mitsubishi w Europie to po prostu dno totalne. Szukam miski olejowej do kilkuletniego auta, miło byłoby kupić tańszy zamiennik, ale jeżeli nie ma to trudno, wezmę się w garść, łyknę melisę, kupię część w ASO i jakoś będę z tym żył. Jak już wielu z Was wie - cena miski w polskim serwisie to jawna kpina z klienta (1400-1800 zł - dodatkowo podawana różna w różnych serwisach). Cena oczywiście "ukształtowana przez rynek". OK, może miska jest z domieszką kryptonitu, zmniejsza zużycie paliwa o 50%, podnosi moc o 30 KM i masuje stopy podczas jazdy. Ale obecnie jeden ze sklepów motoryzacyjnych ściąga mi oryginalną miskę z USA (ma być do DOHC) - i ma kosztować 50-60% ceny miski z polskiego serwisu, a przecież w tej cenie jest jeszcze transport, cło i zarobek pośrednika.
Zajmuję się od 10 lat zawodowo sprzedażą specjalistycznych maszyn budowlanych i części do nich. Koordynuję ją na różnych rynkach w kilku krajach. Różne numery się czasem odwala, ale gdybym proponował tak różne ceny za ten sam towar, to tam, gdzie te ceny byłyby absurdalnie i bez uzasadnienia zawyżone, miałbym po prostu opinię oszusta.

Pasjonatów oryginalnych części w serwisach Mitsubishi odsyłam do "Poradnika Auto Świat" nr 2 z lutego 2013 z podtytułem "Skandaliczne ceny części". Znajdziecie tam porównanie cen kilkudziesięciu strategicznych części w autach różnych marek. Oczywiście gazetka sponsorowana przez wiadomy kapitał ale mimo to germańcom też się dostało. W każdym razie wg tej gazety np. identyczna turbosprężarka, która montowana jest zarówno w najnowszym Lancerze jak i w niektórych VW - w serwisie Mitsubishi jest droższa o 12.000 (dwanaście tysięcy) zł !!! Żeby było jasne dla tych, co zaraz "jak mi się nie podoba to każą mi przesiadać się do Skody", wcześniej jeździłem prywatnie m.in. Nissanem Almerą N16, Primerą P11, Mazdą Premacy, służbowo jeżdżę już drugim Avensisem i przy Japończykach póki co zostaję. Mam w Lancerze jeszcze jedną pechową acz kosztowną awarię, która zszargała mi nerwy (zerwany pasek balansu pod domem na dzień przed planowaną wymianą po przyprowadzeniu auta przez 300 km) i może dlatego chodzę z pianą na ustach. Lancera kupiłem z rozmysłem i mimo wszystko mam nadzieję, że to złe dobrego początki. A mój wpis jest po to, żeby może nie tyle ostrzec, co uświadomić potencjalnych pasjonatów marki.

Złota myśl na dziś: "Świat części Mitsubishi stoi przed tobą otworem (domyśl się co to za otwór)".

cefaloid - 28-02-2013, 08:57

A'Tom napisał/a:
cena miski w polskim serwisie to jawna kpina z klienta (1400-1800 zł - dodatkowo podawana różna w różnych serwisach)

Jak miał bym dać 1800 za taką miskę, to bym starą oddał jakiemuś ekspertowi od renowacji samochodów zabytkowych i jeszcze podejrzewam sporo zaoszczędził np na taką osłonę. Cena totalnie z :butthead:

hyziu - 06-05-2013, 10:31
Temat postu: Re: Miska olejowa - problem
Barracudo napisał/a:
Czy miska od 1.3 będzie pasować do silnika 1.6 ?

Ponawiam pytanie z pierwszego postu.
Na zdjęciu wyglądają tak samo, z tym że do 1.3 znalazłem za 100
link do 1.6 http://allegro.pl/miska-o...3160464736.html
link do 1.3 http://allegro.pl/miska-o...3156330538.html

Jestem już po wymianie i dla zainteresowanych mogę potwierdzić. 4G13 i 4G18 mają takie same miski.

mazzi1 - 21-07-2013, 09:46
Temat postu: [CSx Ogólne] Miska olejowa przerdzewiała
Witam. Niestety miska jest tak przerdzewiała że się z niej sączy. Widziałem stare tematy na forum i jest że ciężko zdobyć używaną do 2.0 kombi. Pytanie czy pasuje od diesla 2.0 lub innego modelu. Może ktoś przerabiał temat ?.
sla - 21-07-2013, 13:19

Niestety nie pasuje. Czeka cię duży wydatek :(
krzychu - 21-07-2013, 17:21

mazzi1 - jak widzisz stary temat to następnym razem kontynuuj.

A ktoś tu chyba wspominał, że sprawny spawacz potrafi zreanimować taką miskę skoro cena nowej jest wysoka.

Artii - 22-07-2013, 19:48

Pasuje miska od outlandera I z tym samym silnikiem.
mazzi1 - 23-07-2013, 19:31

No tak pasuje ale i tak nie mogę znaleźć. Zamówiłem nówkę u Japaneze
sla - 24-07-2013, 09:22

Za ile?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group