To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Tutorial - Czyszczenie przepustnicy i kolektora

Piort - 17-08-2013, 20:11

Poradnik ciekawy i pomocny chodź u mnie w space wagonie wygląda to nieco inaczej. Wyczyściłem właściwie wszystko aż do zaworów, z pomocą wiertarki i rozczapierzonego pancerza linki rowerowej udało mi się zejść ze spalania rzędu 12 na 8 litrów, zupełnie inaczej reaguje na pedał gazu.

Za arkusz klingerytu 50x50cm zapłaciłem 15 zł a jeszcze mi została połowa, wyciąłem wszystkie potrzebne uszczelki a kilka razy mi się rozdarł i musiałem wycinać od nowa.

Zdecydowanie warto zabrać się za to bo rezultaty są szczerze mówiąc zdumiewające :biggrin:

adamek90 - 07-10-2013, 15:10

Konieczna jest wymiana uszczelki na nową po wyjęciu kolektora ?
mouseman - 07-10-2013, 17:52

adamek90 napisał/a:
Konieczna jest wymiana uszczelki na nową po wyjęciu kolektora ?


nie, uszczelki są metalowe. Polecam zaślepienie EGR.

darek 50 - 09-10-2013, 06:07

uszczelka przepustnicy dostepna w ASO, koszt to 25pln w Szczecinie czas realizacji zamowienia 4-5 dni roboczych (super cena jak na serwis)
elMaklak - 17-04-2014, 11:18

Witam, przymierzam się do czyszczenia przepustnicy i kolektora dolotowego, słyszałem również aby od razu krokowaca czyścić ale nie wiem gdzie on się znajduje( proszę o jakieś info) chciałbym też zaślepić egr, pytanie czy odłączyć wtyczkę czy lepiej zaślepić( jak tak to w którym miejscu) Proźba do Misza1122 aby wstawił jeszcze raz zdjęcia lub wysłał mi na maila ( bartoszgrey@gmail.com ) bo nie mogę ich zobaczyć a przydało by się przygotować do w/w zabiegu, za wszystko dziękuję.
radek79 - 17-04-2014, 11:29

elMaklak napisał/a:
słyszałem również aby od razu krokowaca czyścić ale nie wiem gdzie on się znajduje( proszę o jakieś info) chciałbym też zaślepić egr, pytanie czy odłączyć wtyczkę czy lepiej zaślepić( jak tak to w którym miejscu)

krokowiec u ciebie nie występuje,zawór egr znajduje się pod przepustnicą i najlepiej po czyszczeniu podłączyć niech sobie działa

elMaklak - 13-05-2014, 09:08

Polecam kolektor po zdjeciu wstawić w miskę zasypac kretem do udroznien rur i zalać gorąca woda, nie trzeba się szarpac z szorowaniem.
cere - 19-05-2014, 17:55

witam , masz może gdzieś foto do tego opisu? nie wyświetlają się
jarek80 - 21-05-2014, 18:01

Witam ja mam gala 2.0 16V 97r i mam pytanie czy jest dostępna z hyundaja uszczelka kolektora ssącego do mojego gala i jaki ma numer?

[ Dodano: 21-05-2014, 19:33 ]
Albo inaczej,czy potrzebuję kupić jakieś uszczelki do czyszczenia kolektora i przepustnicy w galu 2.0 16V 97r GLS?

muka997 - 16-09-2015, 12:57

Ma ktoś może instrukcje od użytkownika Misza1122, wraz z zdjęciami?? jeśli tak to proszę o jej udostępnienie
m.romasz - 28-09-2015, 13:48

muka997 napisał/a:
Ma ktoś może instrukcje od użytkownika Misza1122, wraz z zdjęciami?? jeśli tak to proszę o jej udostępnienie


Podpinam się pod prośbę kolegi, zdjęcia wygasły, a byłyby ogromną pomocą

scb - 18-01-2017, 17:43

Cytat:
Podpinam się pod prośbę kolegi, zdjęcia wygasły, a byłyby ogromną pomocą

PODPINAM SIE POD PROŚBĘ

pappagiorgio - 20-01-2017, 13:20

Ja mam 2.5V6, czyściłem już przepustnicę kilka razy, zawsze pomagało na krótko. W końcu wkręciłem śrubkę regulacji przepustnicy o 0,5 obrotu i na razie mam już kilka miesięcy spokój. Obroty jałowe pozostały bez zmian. Wydaje mi się, że oprócz syfu, wyrabia się też obudowa przepustnicy i dlatego czyszczenie pomaga na krótko.
lutekwwl - 14-02-2017, 06:57

Podpinam.się, są może zdjęcia?
milo - 14-02-2017, 16:38

lutekwwl napisał/a:
Podpinam.się, są może zdjęcia?

Misza1122 sprzedał galanta więc juz pewnie mało tu zagląda lub wcale ,ale moze zdjęcia jeszcze ma



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group