[XX-92]Colt C50 i starsze - silnik od HYUNDAI SONATA 88-93 bedzie pasował do C52
Hubeeert - 09-01-2012, 17:15
Klapki niestety będą się zacinać od nagarów.
Głębokość?
Sądzę, że nie więcej niż do dołu belki. A to już sporo.
Mateusz071 - 09-01-2012, 17:31
"Klapki niestety będą się zacinać od nagarów."
A jakby mieć czysty silnik i za każdą wymianą oleju robić płukankę? Chyba żeby co jakiś czas ściągać michę i czyścić? A w jaki sposób się zacinają, na zawiasie czy klapka nie szczelnie się domyka? Opowiadaj jakie warianty trenowaliście. Bo może trzeba dopracować tylko konstrukcje klapek Łatwiej wstawić grodzie z klapkami jak przedłużać smoka i michę przefasonować.
Hubeeert - 09-01-2012, 17:37
Hmm...
Im więcej ruchomych części tym więcej szans na to, że się coś spitoli
Ja u siebie jeżeli wreszcie ruszę (nie wiem kiedy, mieszkanie zjada kasę) to zrobię głębsza michę i pancerną osłonę na nią.
Maretzky85 - 09-01-2012, 19:39
Gumowe klapki powinny dać radę
Mateusz071 - 09-01-2012, 20:18
Takie z bazarku prosto z chin
Xsystoff - 10-01-2012, 00:52
Guma nie poplynie jak sie olej porzadnie rozgrzeje? To przeciez ponad 100*C (a pewnie i pod 120 latem na dluzszym oesie).
Maretzky85 - 10-01-2012, 07:46
W subaru imprezach dawało radę, więc myślę, że nie popłynie
Ale my montowaliśmy coswortha
Mateusz071 - 10-01-2012, 21:49
Gadałem z kolesiem, to w jednym aucie u niego serwisowanym ten patent na gumę 4 lata działa ;]
|
|
|