To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Moja 2setka w coupe :) czyli. Nissan.

Wszyc - 08-02-2012, 16:53

mój błąd masz racje RPS13 to Kouki

Może będę miał u siebie SRa a porting głowicy na wiosnę :) przyjże się tej słynnej jednostce napędowej nissana :P ciekawe czemu ma takie astronomiczne ceny sięgające na głowę ja bijącej jednostki RB

Już nie mówiąc że taniej dorwać najlepszy silnik rzędowy wszech czasów czyli 2jz :P

BeNeK - 08-02-2012, 17:23

Wszyc napisał/a:
mój błąd masz racje RPS13 to Kouki

Może będę miał u siebie SRa a porting głowicy na wiosnę :) przyjże się tej słynnej jednostce napędowej nissana :P ciekawe czemu ma takie astronomiczne ceny sięgające na głowę ja bijącej jednostki RB

Już nie mówiąc że taniej dorwać najlepszy silnik rzędowy wszech czasów czyli 2jz :P


oj tak ... SR20DET są drogie jak nie wiem ... Chyba że kupisz angola i sam sobie wymontujesz engine a resztę na części opchniesz to cenowe wyjdzie przystępnie , bo te CA i te ich panewki to kłopot bo strach upalać żeby coś się nie wysrało :doubt: , no chyba że masz utrzymane CA i dbasz do nie powinno być problemów :) Z tego co wyczytałem na turbokillersach podstawą w CA jest dobra pompa oleju (najlepiej od DET-a) większa miska oleju i co oczywiste porządny olej . TAk jak Krzysiek napisał najlepiej swap-ować RB albo 2jz lub 2,5L n/a z toyoty/lexusa i uturbić spokojnie wytrzyma 350km i 4XXnm tzw. na trelę :)

Tak z ciekawość przy ostrym upalaniu ile pali s13 z CA ? 25l??

Wszyc - 08-02-2012, 17:37

aż tak źle z tym CA? aż dziwne ja bym wrzucił tą mocniejszą pompę oleju pokusił się o polerowanie na lustro dolnej części bloku i głowicy od góry razem z polerowaniem kanałów w silniku i sądzę że by było git ułatwiło by to obieg oleju w silniku i zminimalizowało osadzanie się oleju w silniku w "niepotrzebnych miejscach"
Może to nie będzie raceblock ale sądzę że w wyższym zakresie obrotów różnica będzie odczuwalna po takim zabiegu :P

Większość osób wstawia tylko mocniejsze komponenty i większe turbo kute wnętrze ale to nie wszystko diabeł tkwi w szczegółach :P ja w 4G63 chce się z czasem pobawić blokiem, robiłem tak już 3S-GE i efekty były bardziej niż zadowalające :P

Saqu - 09-02-2012, 00:34

BeNeK napisał/a:
, no chyba że masz utrzymane CA i dbasz do nie powinno być problemów :) Z tego co wyczytałem na turbokillersach podstawą w CA jest dobra pompa oleju (najlepiej od DET-a) większa miska oleju i co oczywiste porządny olej . TAk jak Krzysiek napisał najlepiej swap-ować RB albo 2jz lub 2,5L n/a z toyoty/lexusa i uturbić spokojnie wytrzyma 350km i 4XXnm tzw. na trelę :)


nie przesadzaj, jak się wysra, robisz remont na acl race panewy, nowa pompa oleju oem, do tego smok pompy od sra, i ewentualnie większa miska choć to nie jest konieczne, byle mieć olej pod maksimum i nie powinno być tragedii ;) parę ciekawych CA jeździ, u nas w gw jest ca robione na 500KM
a z tą miską to wg mnie głównie chodzi, żeby olej nie uciekał tak spod smoka jak lecisz bokiem

tak czy owak, jak umrze to nie będę trzymał CA nie wiadomo jak na siłę..

BeNeK napisał/a:
Tak z ciekawość przy ostrym upalaniu ile pali s13 z CA ? 25l??


moje bierze 14l na 100 po mieście przy takiej średnio spokojnej jeździe, przy upalaniu myślę, że całkiem nie trudno byłoby osiągnąć okolice tych 25l ;)

Wszyc napisał/a:
ciekawe czemu ma takie astronomiczne ceny sięgające na głowę ja bijącej jednostki RB

właśnie też mnie ciekawi, z tym, że RB jest większy... a SR20DET masz prawie plug&play do s13

Wszyc - 09-02-2012, 05:24

Saqu napisał/a:
u nas w gw jest ca robione na 500KM


zielony? :P z Frostem nad naklejkami myśleliśmy do niego i nad malowaniem :P fajny

Saqu - 15-02-2012, 14:17




No więc tak, przyszedł czas na zrobienie uszczelniacza, kupiłem pasek rozrządu i uszczelniacz.





Porozbierałem, ogólnie uszczelniacz 52mm był za mały i ciekło, mimo wklejania na silikony itp, potrzebny by był 53mm ale takiego nie ma, przynajmniej nie znalazłem, więc kupiłem 54mm i chciałem trochę przeszlifować ten otwór, prace są w toku, a nissan nie daje za wygraną :(

z tego co patrzyłem to była wymieniona pompa oleju przy remoncie silnika, czyli to spory plusik ;)

Saqu - 28-02-2012, 21:54

prace powoli trwały sobie dalej...
pompę oleju wyciągnąłem,




zawiozłem do tokarza, ten przetoczył ją trochę, zmontowałem wsio, i czeka sobie aż wyschnie sobie silikon ;)



dodatkowo zamontowałem sobie kompresor od klimy z napinaczem, na lato zostało go sprawdzić szczelność i nabić ;)

przy okazji też sprawdziłem sobie jak się ma wirnik na turbo, i wyszło że luzów brak ;)

rosomak1983 - 29-02-2012, 23:09

Cisnienie było słabe ze pompe przetaczałes ???
Saqu - 29-02-2012, 23:12

niee, uszczelniacz na wale nie trzymał, jajko się zrobiło i z 52mm zrobiło się 5x. i wogóle nie wiadomo co to było, więc dałem do tokarza, żeby mi to zrobił na cacy pod uszczelniacz 54mm
Jogurt - 02-03-2012, 15:34

Saqu, najważniejszy mod już zrobiony?
http://www.wiocha.pl/3178..._nauczyc_driftu

Saqu - 05-03-2012, 18:17

nieee, taki szatan to ja nie jestem :D
Saqu - 21-03-2012, 17:57

nic ciekawego raczej się nie dzieje, założyłem MBC, wymieniłem płyn we wspomaganiu, przed wymianą kiera mi się blokowała jak robiłem szybkie ruchy krótkie prawo lewo, tak jak bym chciał pływać po pasie, po wymianie płynu objaw zrobił się o wiele mniej natarczywy, ale i tak dziwne to...
przymierzyłem się do wywalenia środka, powykręcałem sporo rzeczy ale dywanik mnie pokonał... :P roboty żeby go wyciągnąć jest trochę więcej niż myślałem, więc dostał porządne odkurzanie wewnątrz i plan wywalenia wygłuszeń przesuwa się na jakiś tam kiedyś wolny dzień :P

aaa i połamała mi się przednia ramka od rejestracji.. tzn ten zamykający pasek na dole, i założyłem na trytyte... jakoś nigdy mi nie po drodze do sklepu po nową... :/

a mam 2 krzywe nowe fotki :P




@edit, 22.03.
wpadła dzisiaj nowa czarna ramka do tablicy na przód :)

Saqu - 28-03-2012, 17:38



mój IC'ek wygląda tak.., chciałem go przenieść przed obie chłodnice ale okazał się zbyt duży i nie wygodnie ma wyjścia na węże i nie bardzo jest jak go tam upchnąć, więc musiał wrócić na swoje stare miejsce.

Saqu - 18-04-2012, 17:35

nie wiecie czy jest jakieś magiczne coś do ściągania kleju do szyb z blach? :P bo trochę tego mam do zerwania a dziadostwo dobrze trzyma :/
Torp12 - 19-04-2012, 00:00

Saqu napisał/a:
nie wiecie czy jest jakieś magiczne coś do ściągania kleju do szyb z blach? :P bo trochę tego mam do zerwania a dziadostwo dobrze trzyma :/


Raczej tylko nitro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group