[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Mitsu vs. Merc (i inni)
jaceksu79 - 08-01-2012, 23:29
nie znoszę audi
pablo diablo - 09-01-2012, 13:38
W Niemczech wymienią na gwarancji w Polsce wina użytkownika
ta sama gwarancja różnica kolosalna
Polska to jeszcze dziadostwo choć te same samochody
jestem ciekawy ilu Ludzi wybiera się z gwarancją na zachód by by po ludzku załatwić temat
jaceksu79 - 09-01-2012, 14:15
pablo diablo napisał/a: | W Niemczech wymienią na gwarancji w Polsce wina użytkownika
ta sama gwarancja różnica kolosalna
Polska to jeszcze dziadostwo choć te same samochody
jestem ciekawy ilu Ludzi wybiera się z gwarancją na zachód by by po ludzku załatwić temat |
jakiś konkretny przykład?
mjsystem - 09-01-2012, 16:17
janwno napisał/a: | Nie wiem jak w Mercedesie ale mam znajomego któremu w dwumiesięcznym Audi Q7 skrzywiła się jedna tarcza i Audi też uznało to za winę użytkownika i musiał to wymieniać na własny koszt |
No proszę
Hubeeert - 09-01-2012, 16:33
http://www.motoforum.pl/O.../vito/vito.php3
http://motoryzacja.interi...etycznym,539650
jaceksu79 - 09-01-2012, 16:52
Hubeeert napisał/a: | http://motoryzacja.interi...etycznym,539650 |
spadło z lawety wcześniej jak nic
Hubeeert napisał/a: | http://www.motoforum.pl/O.../vito/vito.php3 |
tutaj opinie podzielone...
krzychu - 09-01-2012, 16:56
jaceksu79 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | http://motoryzacja.interi...etycznym,539650 |
spadło z lawety wcześniej jak nic
|
Może to egzemplarz po testach NCAP? W każdym razie pokazuje podejście ASO, importera i producenta... Więc nie słodź znowu tak meśkowi na podstawie jednego starego egzemplarza
jaceksu79 - 09-01-2012, 17:33
krzychu,
czytając tą klientkę też bym miał do niej takie podejście co zrobić, że ona jest nieszczęśliwa
mjsystem - 09-01-2012, 19:08
Od zawsze było wiadomo, że vito to złomek, nie wspominając, gdzie był produkowany
jaceksu79 - 09-01-2012, 19:22
mjsystem napisał/a: | Od zawsze było wiadomo, że vito to złomek.... |
no jasne, że tak przy blisko 0,5 miliona km http://www.autoscout24.de...id=wugizynly2vs
w Polsce ten samochód z całą pewnością przeszedłby metamorfozę i odmłodzenie o jakieś 300tys km no i wtedy się psujom
mjsystem - 09-01-2012, 21:19
jaceksu79 napisał/a: | w Polsce ten samochód z całą pewnością przeszedłby metamorfozę i odmłodzenie o jakieś 300tys km no i wtedy się psujom |
no akurat vito sie psują z przebiegiem od 100km (czyli od razu po wyjechaniu z fabryki)wzwyż... kazdy to wie...
jaceksu79 - 09-01-2012, 21:30
mjsystem napisał/a: | no akurat vito sie psują z przebiegiem od 100km (czyli od razu po wyjechaniu z fabryki)wzwyż... kazdy to wie... |
no nie każdy, bo ja nie - a Ty tak? skąd wiesz? wyczytałeś w internecie?
Hubeeert - 09-01-2012, 21:46
Ja wiem bo widziałem jak czesto firmowy Vito uzywany przez gościa, który na niego dmuchał i chuchał stał w serwisie. Dla porównania T4 był pancerwagenem a Vito... ruskie mniej sie psują...
jaceksu79 - 09-01-2012, 21:52
Hubeeert napisał/a: | Ja wiem bo widziałem jak czesto firmowy Vito uzywany przez gościa, który na niego dmuchał i chuchał stał w serwisie. Dla porównania T4 był pancerwagenem a Vito... ruskie mniej sie psują... |
a ja mam inne zdanie, vito 3.0 automat diesel - 150kkm i jedyne wizyty serwisowe to przeglądy
ta sama osoba mająca pewnego dużego "samochoda" marki japońskiej - oczywiście 4 napędowego sprzedała go zaraz po ukończeniu gwarancji - bo zaczął rujnować jego budżet..
[ Dodano: 09-01-2012, 21:53 ]
PS> poza tym vito to vito, a nowa E co im zarzucicie? czy GLK?
Hubeeert - 09-01-2012, 21:56
jaceksu79 napisał/a: | nowa E co im zarzucicie? |
Rdzewieje, ma problemy z elektryką - z pierwszej reki od własciciela rocznej jaceksu79 napisał/a: | vito 3.0 automat diesel | daj Boże z pneumatycznym zawieszeniem tyłu?
|
|
|