To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - problem ze złożeniem skrzyni F5M42 w 2.5v6

KsiadzRobak - 13-01-2015, 08:10

milo, przeczytaj wypowiedź kolegi Virtualny, która odnosiła się do wykorzystania metody zamrażania do produkcji skrzyń i tam zamieściłeś odpowiedź. Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów.
milo - 13-01-2015, 15:10

KsiadzRobak napisał/a:
Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów.

Równie możesz pisać o skrzyniach w oplu ford itd jak nie tyczyła galanta sam temat właśnie tyczy galanta :D
Każdy sposób jest dobry
KsiadzRobak łożysko wałeczkowe wałka pośredniego (jedyne które jest najciaśniej osadzone ) jak wymienisz może znasz metody zawsze przyda się tu na forum , ja mam swoja metodę :D

KsiadzRobak - 14-01-2015, 08:11

milo napisał/a:
łożysko wałeczkowe wałka pośredniego
przecież nie masz wałka pośredniego w skrzyni
milo - 14-01-2015, 15:26

Jest miedzy wałkiem sprzęgłowym a mechanizmem różnicowym , różnie nazywają wałek pośredni -wałek zdawczy wystarczy poczytać forum
KsiadzRobak - 14-01-2015, 15:54

zdawczy to zdawczy, pośredni to pośredni
jedynym zadaniem wałka pośredniego jest odwracanie kierunku obrotów - w skrzyniach sprzed 1996 roku... wystarczy poczytać

milo - 14-01-2015, 16:02

Mniejsza z tym każdy wie o co chodzi i różnie tu nazywają
Wiktor - 17-04-2015, 22:44

Virtualny napisał/a:
milo napisał/a:
Nie wątpię w to w galancie nie ma takiej potrzeby


Pewnie w większości nie ma takiej potrzeby, ale czasem jest.

U mnie był taki sam problem i za nic te łożysko wejść nie chciało. Pomógł papier ścierny.

U kolegi Wiktora też był ten problem, więc znamy przynajmniej dwa takie przypadki. Nie wiem jak kolega Wiktor sobie poradził, ale jedno jest pewne.
Jak pukanie, stukanie, kręcenie nie pomaga warto spróbować zamrozić łożysko, a jak to za mało no to papier w ręce i tylko delikatnie przetrzeć.


dokładnie u mnie był ten sam problem, pomógł drobny papier

azbest - 21-04-2015, 09:04

Wedlug manuala powinno wystarczyc odwrocenie skrzyni tym lozyskiem do dolu i pod ciezarem wlasnym powinno wskoczyc. U mnie musialem cala skrzynia stuknac o stol w takiej pozycji i zaskoczylo. Wazne aby przy skrecaniu skrzyni pilnowac pierscien segera bo jak sie rozpedzimy ze skrecaniem to mozna go powyginac. To ze brakuje tych 2mm jest zupelnie normalne, przy rozbieraniu skrzyni po sciagnieciu segera walek rowniez powinnien opasc o te okolo 2mm.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group