To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Nowe tarcze zegarów HC

OBERST - 26-01-2012, 19:56

Swoją tarcze robiłeś pod 2.5 V6 , nie będzie problemu z wyskalowaniem do wersji 2.0 .
major - 26-01-2012, 20:14

Ja również pisałbym się na te tarcze żeby się pozbyć mil z tarcz od anglika.
V6 Manual
wyskalowane do 260 km
i obrotomierz 8 tyś
reszta może być tak jak większość chce żeby nie było za dużo pracy 8)

Tomek - 26-01-2012, 20:32

dopiero zacząłem czytać temat, ale już mogę powiedzieć, że byłbym zainteresowany
za taką cenę to wziąłbym nawet ze 2 tarcze, na próby

[ Dodano: 26-01-2012, 20:45 ]
oczywiście 2 jakieś różne tarcze
bym sobie zmieniał, w zależności od humoru

sveno - 26-01-2012, 21:01

nooo widzę że jest odzew :) to do roboty, potrzebuje zeskanowane tarcze ze zwykłego HC, ktoś to może załatwić, albo zdjęcie, bo muszę zrobić cyferblat do 260km/h
Czy w 2.0 obrotomierz jest do 8krpm? Od kiedy zaczyna się czerwone pole? Wiem, że w 2.5 jest od 6.5krpm

Tomek - 26-01-2012, 21:04

sveno napisał/a:
to do roboty, potrzebuje zeskanowane tarcze ze zwykłego HC, ktoś to może załatwić


ja bym to pewnie mógł zrobić
tyle, że nie wcześniej jak w poniedziałek (nie mam auta u siebie), drugi warunek, że ogarnę, jak to wyjąć

sveno - 26-01-2012, 21:10

Torp12 napisał/a:
Tylko ladne wyciecie tych kolek bedzie wyzwaniem
nóż do tapet wystarczy
swinks_UK napisał/a:
Ja tam przygarnę jedną tarczkę jak we wzorze na górze, ale z następujacmi zmianami:
- vr4 zamiast v6
- mph zamiast km/h
Acha jeszcze ayc potrzebne. :mrgreen:
zdajesz sobie sprawę, że bedziesz musiał kontrolki od tempomatu poprzenosic? Co i jak opisane u mnie w temacie :)
tomek84 napisał/a:
ja bym to pewnie mógł zrobić
ok, wczesniej sie za to nie zabiore, będę Cię jeszcze prosił o zrobienie dokładnych fotek tych zegarów z każdej strony (chodzi o poszukiwanie wolnych zarówek)
no i jeszcze jedna sprawa, ktoś musi zeskanować tarcze z A/T, ja niby mam, ale u mnie jest 5 biegów, a co za tym idzie inaczej rozmieszczone są diody podświetlające.

OBERST - 26-01-2012, 21:11

sveno napisał/a:

Czy w 2.0 obrotomierz jest do 8krpm? Od kiedy zaczyna się czerwone pole? Wiem, że w 2.5 jest od 6.5krpm


Obrotomierz 8krpm , czerwone pole zaczyna się tak jak w 2.5 przy 6.5krpm

sveno - 26-01-2012, 21:16

OBERST, a predkościomierz? Do 260km/h?
adaxo - 26-01-2012, 21:21

Jeśli jest to możliwe to ja bym chciał dokładnie to samo co w oryginale vr4 tylko bez biegów automatu po środku i MPH zamiast kph i mala skala km poniżej mil
OBERST - 26-01-2012, 21:27

sveno napisał/a:
OBERST, a predkościomierz? Do 260km/h?

Cholera nie pamiętam jak mam w tych z anglika , jutro sprawdzę . W starych zwykłych zegarach było do 240km/h .

Torp12 - 26-01-2012, 21:33

Tak wygladaja zegary z 2.0 manual:

OBERST - 26-01-2012, 21:40

Na zegarach z Anglika mam do 160mil/h czyli do 260km/h.
Dla mnie niema to większego znaczenia, 240 czy 260 byle by dobrze prędkość pokazywał

marius - 26-01-2012, 22:39

Ja również piszę się na tarcze
automat
260km/h
napis Galant na obrotomierzu
w miejscu ACY GDIECO(na zielno)
reszta pozostaje bez zmian

w miejscu pasków nad AYC :oops: GDI jeżeli to nie problem
________________________ECO

swinks_UK - 26-01-2012, 22:54

sveno napisał/a:
zdajesz sobie sprawę, że bedziesz musiał kontrolki od tempomatu poprzenosic? Co i jak opisane u mnie w temacie :)

A zdajesz sobie sprawę, że ja nie mam tempomatu?? :mrgreen: Kontrolki mogą zostać na zaś :wink:


Acha, a mógły kto przesałć zdjęcie licznika od Galanta n/a anglika gdzie zegary są wyskalowane i w km/h i w milach?
Taką tarczę hybrydę bym chętnie wziął (no i z tymi przeróbkami co wcześniej wspomniałem)
Ooo, tutaj u Krzyśka (jkrzysztof80) jest taka hybryda:
http://i987.photobucket.c...80/IMG_0530.jpg
(mam nadzieję że link działa)

Torp12 - 26-01-2012, 23:01

A ja jeszcze do konca nie wiem co chce:) Powiem jak bedzie dokladny projekt;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group