Nasze Miśki - ZIELONA SIGMA EXE 12V
lukasz12 - 31-01-2012, 19:01
rosomak1983 napisał/a: | wojtas021180 napisał/a: | Patrząc z perspektywy lat, to sigma wcale źle nie wypada w kwestji odporności blach na korozję. |
nie wiem czy tak we wszystkich ale w jednej widziałem ze kielichy gnija zupełnie jak w ExxA |
Niektórym się zdarza gnić, ale sporo egzemplarzy ma zdrowe kielichy. Natomiast w E88A nie spotkałem egzemplarza ze zdrowymi
rosomak1983 - 31-01-2012, 21:09
lukasz12 napisał/a: | Natomiast w E88A nie spotkałem egzemplarza ze zdrowymi |
Arka E52A jest całkiem zdrowy z tego co widziałem, chyba garazowany był przez długie lata
Co do modeli EAxx tez moze byc
GóR3K - 05-02-2012, 22:19
Mały update
Zakupione przyciski grzanych taboretów i zaslepeczki pod nowe tweetery , i na dniach ma przyjść skóra z diamante
i fotka na szybko auta
wojtas - 09-02-2012, 09:16
Zapodaj parę fotek, tych taborecików z Diamante.
GóR3K - 09-02-2012, 12:36
wojtas021180 napisał/a: | Zapodaj parę fotek, tych taborecików z Diamante. |
takie fotki jeszcze poprzedniego właściciela foteli
Podczas wstępnego mycia foteli znalazłem trochę "dolców" $$ na szczęście
wojtas - 09-02-2012, 16:06
Całkiem ładne te taboreciki, myślałem że kupiłeś coś takiego:
Fotel kierowcy troszkę popękany, co planujesz?
GóR3K - 09-02-2012, 18:15
Teraz wyglądają o niebo lepiej, podczas mycia wyszło jakieś 6 miednic dosłowne czarnej wody , planuję regeneracje pełną skóry -lecz puki co będe jezdzil na takich jakie są , do lata
BTW.
Orientuje się ktoś czy jest dostepne do sigmy zawieszenie sportowe lub same sprężyny obniżające/utwardzajace ?
Felgi jakie trafią do Sigiego- RH TOPLINE 8 calowa siedemnastka,czeka mnie polerka
Efekt jaki chce uzyskać :
wojtas - 09-02-2012, 19:01
Najprościej jest założyć amory i sprężyny od wersji z ECS-em, lecz po takim zabiegu auto traci 50 % z komfortu i karoseria dostaje strasznie po
Natomiast efekt wizualny jak poniżej:
GóR3K - 09-02-2012, 19:40
wojtas021180 napisał/a: | Najprościej jest założyć amory i sprężyny od wersji z ECS-em, lecz po takim zabiegu auto traci 50 % z komfortu i karoseria dostaje strasznie po
Natomiast efekt wizualny jak poniżej:
[url=http://img585.images...12q.jpg]Obrazek[/URL] |
ale to chyba kosztowna i trudna metoda ? jak to sie ma z podłączaniem regulacji ?
wojtas - 09-02-2012, 19:49
Pisałem o niesprawnym ECS-e, czyli amorki działają, ale regulacja twardości i wysokości już nie. Po prostu leży na glebie. Sprawny ECS to już inna bajka. Przełożenie całego nie jest niemożliwe do wykonania, ale w twoim wypadku sprawny ECS nie obniży autka tak jak byś chciał.
GóR3K - 09-02-2012, 19:51
wojtas021180 napisał/a: | Pisałem o niesprawnym ECS-e, czyli amorki działają, ale regulacja twardości i wysokości już nie. Po prostu leży na glebie. Sprawny ECS to już inna bajka. Przełożenie całego nie jest niemożliwe do wykonania, ale w twoim wypadku sprawny ECS nie obniży autka tak jak byś chciał. |
a przełożenie samych sprężyn obniżyło by w jakiś sensowny sposób czy amory trzeba by tez przekładać od wersji z ECS ?
wojtas - 09-02-2012, 20:13
Sprężyny od ECS-u różnią się tylko twardością, są bardziej miękkie niż zwykłe. Czyli po założeniu do normalnego amora siądzie na glebie i będzie dobijać.
bbandi - 09-02-2012, 20:35
Fajne autko, ciekawe plany - będę zaglądał
GóR3K - 09-02-2012, 22:50
dysponuje ktoś może fotografią głośników wysoko tonowych oryginalnych z deski ? chciałbym zobaczyć jak to w oryginale wygląda, i jakby ktoś miał foto bagażnika co powinno się znajdować po lewej stronie bo mam jakoś dziwnie wycięty dywan i wnioskuje ze cos tam powinno być.
wojtas - 10-02-2012, 07:34
Głośników na desce niestety nie posiadam. Odnośnie bagażnika, z lewej strony powinien być taki alla schowek na zestaw kluczy:
|
|
|