To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA5A Avance '99

Psikus - 01-02-2012, 20:45

Fajny skurczybyk :wink: Pierwsza osoba która przesiadła się z accorda na galanta - zawsze byłem ciekawy jak to wyjdzie w bezpośredniej konfrontacji bo accord od zawsze bardzo mi się podoba i właśnie pomiędzy accordem a galantem wybierałem swój samochód. Jednak accord w kombi tylko w tej wersji z USA, do tego kiedy kupowałem, accord był o blisko 1/4 droższy. Wracając do galanta - to jedna z fajniejszych opcji - czarny avance, v6 i manual :mrgreen:
wookash83 - 01-02-2012, 22:21

wygląda bardzo dobrze ale ja obiektywny nie jestem bo mam podobnego ;) pewnie jak by to była wersja na Eibachu prowadzenie było by bardziej sztywne..
kamil.ekonom - 17-02-2012, 10:05

sveno, dzięki za zaproszenie. Jak tylko dam radę to się pojawię.
Psikus, granatowy... :wink: Ja w pierwszym starciu wybrałem Accorda i szczerze powiem, że nie żałowałem. Teraz z racji "okazji" na zmianę auta wziąłem Galanta i mam nadzieję, że nie będę żałował :P
wookash83, właśnie wiem, że była wersja, która seryjnie wychodziła na tych springach. Będę coś myślał, może coś wykombinuję... 8)

EDIT 17.02.2012

Co by nie było, że się nic nie dzieje to:

Byłem we wtorek u "forumowego mechanika" i ogólnie potwierdził stan auta jako bardzo dobry. Ale oczywiście jak to bywa po wizycie u mechanika zawsze się coś znajdzie do zrobienia.
Umówiony jestem na przyszły piątek i będzie robione: rozrząd, wahacz przedni lewy dolny, łącznik stab. tył lewy.
Poza tym jest jeszcze wyszło kilka rzeczy do zrobienia, ale to musi poczekać bo chcę założyć gaz i nie wiem czy się z $$$ wyrobię :roll:

Dodatkowo mam przygotowane parę smaczków, ale to jak będzie na pokładzie to się pochwalę... 8)

A zapomniał bym..., jeszcze oficjalnie przystąpiłem do klubu Mitsumaniaków (jestem pod nr 02756/KMM) i złożyłem wniosek o wydanie karty klubowej :mrgreen:

KamilR10 - 17-02-2012, 14:31

Gratulacje pięknego auta (mam prawie taki sam z tego samego źródła) :P :lol:

Co do zawieszenia, u siebie mam eibacha i do tego amortyzatory Koni z regulowana twardością, jeśli chcesz żeby Twoje auto było sztywniejsze to zdecydowanie polecam, ale coś za coś, na drodze czuć wszystko, każdą nierówność, może dlatego że prawdopodobnie mam najbardziej sztywne ustawienie :P Ja właśnie jestem ciekawy jak to jest na standardzie :P

kamil.ekonom - 17-02-2012, 15:10

Kusi mnie ten zawias, ale jak pomyślę o bolączkach w zimowych warunkach to mi przechodzi... Najlepszy wydaje się być gwint, ale żeby tyle płacić za nowy to do 13 latka to trochę przesada. Ewentualnie można poszukać używki, ale to też ryzyko jak długo pochodzi zanim się zepsuje :roll:

Ostatnio jechałem wieczorem krajową 7 przy dość sporych opadach śniegu i w dodatku bardzo silnym wietrze i miejscami była masakra... Na przestrzeniach gdzie nie ma zabudowań tworzyły się zaspy na całą drogę o średniej wysokości 10-15cm i o długościach po kilkanaście metrów. Auta nawet nie nadążały, żeby to rozjeździć i pługa żadnego nie zauważyłem.

Tak, że pewnie jakby była gleba to by było nie ciekawie bo można by stracić zderzak... A tak to prawie jak terenówka :P

Psikus - 17-02-2012, 16:54

kamil.ekonom, ten kolor jest jak b45p z hondy :mrgreen:
Hugo - 17-02-2012, 18:42

kamil.ekonom napisał/a:
Ostatnio jechałem wieczorem krajową 7 przy dość sporych opadach śniegu i w dodatku bardzo silnym wietrze i miejscami była masakra... Na przestrzeniach gdzie nie ma zabudowań tworzyły się zaspy na całą drogę o średniej wysokości 10-15cm i o długościach po kilkanaście metrów. Auta nawet nie nadążały, żeby to rozjeździć i pługa żadnego nie zauważyłem.

Tak, że pewnie jakby była gleba to by było nie ciekawie bo można by stracić zderzak...
Jeżdżę obniżonym w dużo gorszych warunkach i nie ma problemów ze zderzakiem, oczywiście od spodu cały "pokrojony", ale ogólnie trzyma się dzielnie.
KamilR10 - 17-02-2012, 20:30

kamil.ekonom napisał/a:

Tak, że pewnie jakby była gleba to by było nie ciekawie bo można by stracić zderzak...

Nie jest tak zle, ale dla bezpieczenstwa tam gdzie mozna lepiej zaparkowac tylem :P

kamil.ekonom - 17-02-2012, 23:34

Wiem, że może nie jest tak źle ale kolorowo też nie :wink: W każdym razie gleba to jest raczej odległy plan, póki co trzeba dopieścić furacza i może w przyszłym roku coś bym kombinował w kierunku zawiasu.

Na razie to się nie mogę doczekać wiosny/lata, żeby założyć letnie buty, wypucować Gala i zrobić jakąś konkret sesję zdjęciową 8)

Pieraś - 08-03-2012, 17:46

Rafal_Szczecin napisał/a:
SLICZNY :!:

z tego co widze, kolejny Czaplowy


no wlasnie mialem pytac w poscie czy nie czaplowy bo takie foty charakterystyczne :D
nawet aukcyjne chyba :P

kamil.ekonom - 02-05-2012, 11:31

Pieraś napisał/a:
no wlasnie mialem pytac w poscie czy nie czaplowy bo takie foty charakterystyczne :D
nawet aukcyjne chyba :P

Teraz już mój a nie czaplowy :twisted: :P
Foty aukcyjne, bo czekam na wiosnę, słońce, ptaszki itp. żeby porobić swoje 8)

EDIT 02.05.2012

Dawno nic nie pisałem, ale za to teraz będzie większy update :wink:

Rzeczy które zrobiłem od ostatniego wpisu:
24.02.2012 - wymiana rozrządu (rolki Ruville, pasek Contitech, uszczelniacz wałka rozrządu SNK, pomba wody Aisin, płyn chłodniczy Preston) + wahacz dolny lewy przód 555, łącznik stabilizatora lewy tył CTR
02.03.2012 - montaż gazu (elektronika AG Czech (Lecho Sequel), reduktor Zavoli Zeta S, wtryskiwacze Hana 2000 (czarne), przewody miedziane fi 8mm, zbiornik - 33l (fizycznie)
14.03.2012 - malowanie zacisków na czarny pół-mat
27.03.2012 - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40, Wymiana płynu hamulcowego i w sprzęgle DOT 5.1
05.04.2012 - wymiana opon z przodu na Hankook Ventus V12 Evo 215/45/17 91Y
27-28.04.2012 - wymiana drążków kierowniczy + końcówek 555 (lewa i prawa strona) + zbieżność
01.05.2012 - włożenie wkładki Pipercross PP1507

Oprócz tego na pierwszej stronie są świeże foty (obiecana sesja wiosenna :P ) + aktualizacja opisu (głównie, rzeczy do zrobienia i już zrobione).

kamil.ekonom - 05-03-2013, 14:52

Jako, że znalazłem chwilę, zrobię mały update 8)

Przez październiki i listopad 2012 zbierałem części do swojego miśka, żeby na początku grudnia oddać go w ręce naszego mechanika Leszka. Poniżej lista nowych, rzeczy jakie dostał Galant:

- OEM uszczelki pokrywy zaworów
- OEM uszczelniacze gniazd świec
- wycieraczki Bosch AeroTwin
- przewody NGK RC-ME111
- świece Denso K20TT
- amortyzatory Kayaba Ultra SR
- sprężyny Jamex
- OEM rozpórka przednia
- osłony amortyzatorów przód Sachs, tył Kayaba
- mocowania amortyzatorów Kayaba
- hamulce przód TRW (tarcze i klocki), tył JPN (tarcze i klocki), szczęki ręcznego ABE
- reperaturki wszystkich zacisków
- czujnik wstecznego EPS
- filtr paliwa i oleju Nippon
- filtr kabiny Denso
- wahacz prawy dolny przód
- akumulator Bosch Silver S4

...oraz zostało zrobione:

- czyszczenie przepustnicy, krokowego, EGR
- serwis klimy (ozonowanie, napełnienie czynnika, czyszczenie parownika i nagrzewnicy + wymiana niezbędnych elementów)
- świeży olej w skrzyni
- serwis gazu (to już nie u Leszka :P )

Ostatnio kupiłem w dobrej cenie fotele Recaro z Evo VI (czekają na montaż) oraz, żeby auto trochę odmłodzić z zewnątrz zamontowałem niebieskie nakrętki do felg i do kompletu niebieskie nakrętki na wentyle.

fj_mike - 05-03-2013, 16:06

Sporo tego :)
kamil.ekonom napisał/a:
- OEM uszczelniacze gniazd świec

Te pewnie sporo kosztowały? Mare kiedyś załatwiał sobie takie na szybko. Tanio nie było.

Mare - 05-03-2013, 17:46

Ano się zgadza się, jak mi cenę zaśpiewali to prawie wyłysiałem ^^
kamil.ekonom - 05-03-2013, 20:43

fj_mike napisał/a:
pewnie sporo kosztowały?

Dokładnie 402zł (były w tym jakieś rabaty, ale już nie pamiętam za co...)
fj_mike napisał/a:
Sporo tego :)

Auto miało być przygotowane na dłuższą trasę to raz, a dwa to jak najdłużej ma jeździć bez awaryjnie - więc wymieniłem wszystko co należało, żeby tak było 8)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group