Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Wymiana uszczelniacza na wale.
rosomak1983 - 10-11-2012, 19:48
Maretzky85 napisał/a: | Ja raczej bym nie podpierał zaworów tłokami podczas wybijania zamków... |
Ale po co prac młotkiem. Sciagac tym sciagaczem i po problemie niczego nie trzeba uderzac panowie i zaworowi nic sie nie stanie.
Krzyzak - 10-11-2012, 20:14
rosomak1983 napisał/a: | Sciagac tym sciagaczem | miałem taki silnik kiedyś, że się nie dało...
Maretzky85 - 11-11-2012, 16:45
Ja miałem nawet kilka takich. Jak pakujesz ciśnienie w komorę spalania to tłok ucieka na dół.
rosomak1983 - 11-11-2012, 17:18
Krzyzak napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
Sciagac tym sciagaczem
miałem taki silnik kiedyś, że się nie dało... |
nie rozumiem... Chodzi o sciagacz do sprezyn zaworów zeby nie trzeba było uderzak młotkiem. Ludzie robia takie nawet samoróbki wiec mozna sobie nawet zrobic pod okreslony silnik.
Maretzky85 napisał/a: | Ja miałem nawet kilka takich. Jak pakujesz ciśnienie w komorę spalania to tłok ucieka na dół |
Chyba zaden problem zablokowac wał np biegiem skrzyni.
Krzyzak - 11-11-2012, 21:53
rosomak1983 napisał/a: | nie rozumiem... Chodzi o sciagacz do sprezyn zaworów | wiem, ale jak go naciskałem, to sprężyna szła w dół razem z zaworem...
darek181289 - 13-11-2012, 21:47
ja u siebie zmieniałem uszczelniacze zaworowe w 4g63 bez ściągania głowicy, zawór podparty o tłok, i specjalny klucz do naciskania talerzyków zaworowych (chociaż mogłem sam coś poskładać bo to bardzo proste narzędzie) i żadnych problemów nie miałem.
nawet nie trzeba było biegami silnika unieruchamiać
|
|
|