Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Wymiana sworznia. Problem ze stukami
game1 - 22-02-2012, 21:01
Nie wiem bo nie widać numeru katalogowego. Ale wejdź na stronkę intercars i tam znajdziesz numer katalogowy oryginalny. Nazywa się to łożysko mocowania górnego amortyzatora.
sebkin - 22-02-2012, 21:03
A drugie pytanie?
game1 - 22-02-2012, 21:11
68% to są dobre amortyzatory. W swojej cari mam na poziomie 79%. W poprzednim moim aucie amortyzator nowy miał 59%. Jak podjedziesz na stacje diagnostyczną i samochód już będzie na aparaturze pomiarowej przysłuchaj się czy podczas testów nie puka. Ap ropo z której strony ci puka?
sebkin - 22-02-2012, 21:41
z prawej. A czy sam mogę jakoś to zobaczyć, odkręcenie śrub od mocowania coś da? Ewentualnie filmik wrzuce to zdiagnozujecie?
Znalazłem coś takiego.
Hugo - 22-02-2012, 22:40
sebkin napisał/a: | Czy to wogóle możliwe, żeby w środku amortyzatora coś stukało a jednocześnie jego sprawność wynosiła 68%? | Tak. Nie będzie. Carisma po lifcie ma inne mocowania, czyli takie jak w linku.
[ Dodano: 22-02-2012, 22:41 ]
sebkin napisał/a: | Znalazłem coś takiego. | A w ogóle który masz rocznik tej Carismy? Jeśli przed liftem to to mocowanie jest do Twojego modelu.
sebkin - 22-02-2012, 23:27
Widzę, że Hugo jesteś nieźle obeznany więc proszę powiedz czy dam rade sam jakoś spróbować zdiagnozować źródło stuków?
Hugo - 24-02-2012, 14:53
sebkin napisał/a: | więc proszę powiedz czy dam rade sam jakoś spróbować zdiagnozować źródło stuków? | Może mam jakieś tam pojecie, ale nie jestem wróżką Sam musisz próbować, sposobów jest mnóstwo.
|
|
|