[97-04]Galant EAxA/W - Wszystko o TD
Andrew - 20-02-2012, 19:52
Diesle były do 2001 roku, a po 99 jest ich mniej, bo pewnie nabywcy sugerowali się tym, że jest to przestarzała konstrukcja. Kultura pracy jest naprawdę ok. Z zapalaniem w mrozy nie ma problemów. U mnie jest problem z synchronizatorem 2, ale da się to na razie obejść i nie zmieniam. Trzeba uważać tylko na takiego, by nie był katowany i będzie ok...
Dread87 - 20-02-2012, 19:52
http://www.youtube.com/wa...feature=related - przy okazji uszkodzonych turbin;) widac jak wałek lata na wszystkie strony;) wywazenie jest tak samo wazne jak smarowanie turbiny czy wychładzanie jej;)
milo - 20-02-2012, 19:53
Galant z silnikiem diesla był produkowany do 2001 włącznie
Na rynek azjatycki był z większą mocą gdzieś na forum jest bo czytałem inna emisja
Andrew - 20-02-2012, 19:53
wicek napisał/a: | a w jakich opcjach bo raczej w SE nie były? Avance czy elegant? ;p |
Opcje, o których piszesz były dla benzyny. Są diesle w skórze, a poza tym przedliftowe mają inny zderzak, w którym są halogeny soczewkowe.
Dread87 - 20-02-2012, 19:54
Wg mojego agenta ubezpieczeniowego wyposazenie mojego Gala to "comfort" cokolwiek to znaczy... Fakt u mnie synchronizatory tez wyszły i po 10 bede wymienial:)
Andrew - 20-02-2012, 19:54
milo napisał/a: | Na rynek azjatycki był z większą mocą gdzieś na forum jest bo czytałem inna emisja |
Użytkownik padaczka ściągnął silnik z Azji i ma ponad 100KM, bo nie jest ograniczony emisją spalin
Dread87 - 20-02-2012, 19:55
andrew84, ma pod postami zdjecie zderzaka - u mnie tez jest - zderzaki podobne ale halogeny inne;)
Andrew - 20-02-2012, 19:55
Cytat: | Fakt u mnie synchronizatory tez wyszły i po 10 bede wymienial:) |
Masz gdzie kupić? Załóż sobie używki z 2.0 PB
Dread87 - 20-02-2012, 19:58
http://w731.wrzuta.pl/obraz/6JxoL7rn5S6/front - moj Gal
[ Dodano: 20-02-2012, 19:59 ]
Na alledrogo widzialem ostatnio za 200zl synchrinizator 1 i 2 biegu;) wiec cena przystepna:)
milo - 20-02-2012, 20:00
andrew84 napisał/a: | Masz gdzie kupić? Załóż sobie używki z 2.0 PB |
Ja już kupiłem synchronizator nowy w zeszłym roku podobno juz poprawiony 1- biegu 250 zł
Dread87 - 20-02-2012, 20:00
http://allegro.pl/galant-...2108529749.html - oto on;)
Andrew - 20-02-2012, 20:00
Dread87 napisał/a: | Na alledrogo widzialem ostatnio za 200zl synchrinizator 1 i 2 biegu;) wiec cena przystepna:) |
Części do skrzyni poleciłbym Ci zamówić u Japaneze, masz przynajmniej pewność, że wszystko pędzie pasowało P&P. U niego używki synchro też po 200 zł.
Dread87 - 20-02-2012, 20:02
A propos roku produkcji -
VIN
BELGIUM SPEC Q83 B F76B ALAMOANA GREEN 82H 02/2000.1 1999
Kolof F76B i wew. 82H były produkowane dla: AUSTRIA, BELGIUM, ICELAND, NETHERLAND, EC-EXP, PORTUGAL, SOVIET, SPAIN. Łącznie 248, w dieslu nie było automatów.
W produkcji 1998 12 1 do 2000 02 2.
Specyfikacja Q83 to produkcja 91 sztuk, w tym 51-szy jest moj.
milo - 20-02-2012, 20:07
andrew84 napisał/a: | Części do skrzyni poleciłbym Ci zamówić u Japaneze, masz przynajmniej pewność, że wszystko pędzie pasowało |
Własnie dobrze piszesz ja tam zamawiałem
Dread87 napisał/a: | oto on;) |
To jest używany od diesla nawet nie wiadomo czy będzie dobrze spełniał rolę jak kupować to nowe
Dread87 - 20-02-2012, 20:14
Faktycznie niedopatrzylem ze to uzywka... Ale poki co i tak musze czekac do 10;P Ogolnie rzecz biorac to diesle maja pare wad - uszczelki pod glowica, synchronizatory w skrzyni i oprocz tego raczej nic... Oczywiscie ubywajacy plyn chlodniczy - nie wiem czy znalazlo sie rozwiazanie tematu cieczy chlodzacej czy nie, jesli jest takie to bylbym wdzieczny;) Oprocz tego polecam zaslepic odme - opar oleju dostaje sie do dolotu i brudzi wszystko, jesli chcesz pare koni wiecej mozna tez zaslepic EGR;) U mnie wielkiej roznicy nie czuc, ale ogolnie nie kopci przy przyspieszaniu i kulturalniej jezdzi:)
|
|
|