To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wszystko o TD

Andrew - 20-02-2012, 19:52

Diesle były do 2001 roku, a po 99 jest ich mniej, bo pewnie nabywcy sugerowali się tym, że jest to przestarzała konstrukcja. Kultura pracy jest naprawdę ok. Z zapalaniem w mrozy nie ma problemów. U mnie jest problem z synchronizatorem 2, ale da się to na razie obejść i nie zmieniam. Trzeba uważać tylko na takiego, by nie był katowany i będzie ok...
Dread87 - 20-02-2012, 19:52

http://www.youtube.com/wa...feature=related - przy okazji uszkodzonych turbin;) widac jak wałek lata na wszystkie strony;) wywazenie jest tak samo wazne jak smarowanie turbiny czy wychładzanie jej;)
milo - 20-02-2012, 19:53

Galant z silnikiem diesla był produkowany do 2001 włącznie
Na rynek azjatycki był z większą mocą gdzieś na forum jest bo czytałem inna emisja

Andrew - 20-02-2012, 19:53

wicek napisał/a:
a w jakich opcjach bo raczej w SE nie były? Avance czy elegant? ;p

Opcje, o których piszesz były dla benzyny. Są diesle w skórze, a poza tym przedliftowe mają inny zderzak, w którym są halogeny soczewkowe.

Dread87 - 20-02-2012, 19:54

Wg mojego agenta ubezpieczeniowego wyposazenie mojego Gala to "comfort" cokolwiek to znaczy... Fakt u mnie synchronizatory tez wyszły i po 10 bede wymienial:)
Andrew - 20-02-2012, 19:54

milo napisał/a:
Na rynek azjatycki był z większą mocą gdzieś na forum jest bo czytałem inna emisja

Użytkownik padaczka ściągnął silnik z Azji i ma ponad 100KM, bo nie jest ograniczony emisją spalin :wink:

Dread87 - 20-02-2012, 19:55

andrew84, ma pod postami zdjecie zderzaka - u mnie tez jest - zderzaki podobne ale halogeny inne;)
Andrew - 20-02-2012, 19:55

Cytat:
Fakt u mnie synchronizatory tez wyszły i po 10 bede wymienial:)

Masz gdzie kupić? Załóż sobie używki z 2.0 PB :wink:

Dread87 - 20-02-2012, 19:58

http://w731.wrzuta.pl/obraz/6JxoL7rn5S6/front - moj Gal

[ Dodano: 20-02-2012, 19:59 ]
Na alledrogo widzialem ostatnio za 200zl synchrinizator 1 i 2 biegu;) wiec cena przystepna:)

milo - 20-02-2012, 20:00

andrew84 napisał/a:
Masz gdzie kupić? Załóż sobie używki z 2.0 PB

Ja już kupiłem synchronizator nowy w zeszłym roku podobno juz poprawiony 1- biegu 250 zł

Dread87 - 20-02-2012, 20:00

http://allegro.pl/galant-...2108529749.html - oto on;)
Andrew - 20-02-2012, 20:00

Dread87 napisał/a:
Na alledrogo widzialem ostatnio za 200zl synchrinizator 1 i 2 biegu;) wiec cena przystepna:)

Części do skrzyni poleciłbym Ci zamówić u Japaneze, masz przynajmniej pewność, że wszystko pędzie pasowało P&P. U niego używki synchro też po 200 zł.

Dread87 - 20-02-2012, 20:02

A propos roku produkcji -
VIN
BELGIUM SPEC Q83 B F76B ALAMOANA GREEN 82H 02/2000.1 1999
Kolof F76B i wew. 82H były produkowane dla: AUSTRIA, BELGIUM, ICELAND, NETHERLAND, EC-EXP, PORTUGAL, SOVIET, SPAIN. Łącznie 248, w dieslu nie było automatów.
W produkcji 1998 12 1 do 2000 02 2.
Specyfikacja Q83 to produkcja 91 sztuk, w tym 51-szy jest moj.

milo - 20-02-2012, 20:07

andrew84 napisał/a:
Części do skrzyni poleciłbym Ci zamówić u Japaneze, masz przynajmniej pewność, że wszystko pędzie pasowało

Własnie dobrze piszesz ja tam zamawiałem
Dread87 napisał/a:
oto on;)

To jest używany od diesla nawet nie wiadomo czy będzie dobrze spełniał rolę jak kupować to nowe

Dread87 - 20-02-2012, 20:14

Faktycznie niedopatrzylem ze to uzywka... Ale poki co i tak musze czekac do 10;P Ogolnie rzecz biorac to diesle maja pare wad - uszczelki pod glowica, synchronizatory w skrzyni i oprocz tego raczej nic... Oczywiscie ubywajacy plyn chlodniczy - nie wiem czy znalazlo sie rozwiazanie tematu cieczy chlodzacej czy nie, jesli jest takie to bylbym wdzieczny;) Oprocz tego polecam zaslepic odme - opar oleju dostaje sie do dolotu i brudzi wszystko, jesli chcesz pare koni wiecej mozna tez zaslepic EGR;) U mnie wielkiej roznicy nie czuc, ale ogolnie nie kopci przy przyspieszaniu i kulturalniej jezdzi:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group