[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Jak rozpoznać wystrzelone napinacze pasów bezpi
Mare - 21-02-2012, 13:33
Może coś na zasadzie pocisku. Uderzenie odpowiedniej mocy powoduje zapłon i wystrzał, to by w miarę pasowało, co myślicie? tyle, że wtedy byłoby to uzależnione od napięcia pasa, a mój lewy pas był w momencie wypadku nieużywany(nikt tam nie siedział) a też jest wystrzelony
Kamil_Ziomek - 21-02-2012, 13:47
Odpowiedź jest prosta. Service manual 52B-3
Mare - 21-02-2012, 13:55
Tak, też przed sekundą zaglądałem ^^
carbon11 - 21-02-2012, 13:57
Kamil_Ziomek napisał/a: | Odpowiedź jest prosta. Service manual 52B-3 |
Czyli jeśli dobrze to rozumiem Mare, trafił z tym pociskiem
Kamil_Ziomek - 21-02-2012, 21:32
Mniej więcej tak jak to opisał.Widać też jak odróżnić pasy i jak można je "naprawić"
Mare - 22-02-2012, 09:10
Jak można je "naprawić"?
Wczoraj grzebałem przy nich troche i bez roznitowania nie widziałem zbytniej możliwości ich rozbioru.... więc temat naprawy porzuciłem z tego względu. Ale może jest jakaś inna droga?
sveno - 22-02-2012, 09:43
Mare, nitownica to nie majątek taki jednorazowy szajs kupisz już za 15zł w Castoramie czy tam Obi, a zanitujesz co potrzeba.
Mare - 22-02-2012, 19:51
Hmm... wiesz, kilk aśróbek, które można dokręcić, to nie to samo co złożone fabrycznie znitowane pasy, które w razie czego maja utrzymać 2 tony na sobie. raczej bałbym sie roznitować... tym bardziej, że nitownicą nie posługiwałem sie nigdy.
sveno - 22-02-2012, 22:06
Mare napisał/a: | raczej bałbym sie roznitować... | nie ma czego, to naprawdę jedna z najprostszych metod łączenia elementów, ja bym na Twoim miejscu spróbował, bo nic nie tracisz, pasy i tak już się do niczego nie nadają, roznituj i znituj te bananowe, wyjdzie ok to wtedy możesz popsuć te szare, żeby zabrać z nich mechanizm napinający.
Cytat: | tym bardziej, że nitownicą nie posługiwałem sie nigdy. | czyli nawet nie wiesz jak nitownica działa i jakie to jest proste? Nitowanie blachownic mostów to wyższa szkoła jazdy, ale tu... w sumie jak masz je na wierzchu to zrób kilka fotek które nity trzeba zeszlifować, jaki jest do nich dostęp itp. ocenimy.
Hugo - 22-02-2012, 22:24
Mare słuchaj rad sveno. Ja dzięki niemu przerobiłem zegary HC, więc wszystko jest możliwe Co do posługiwania się nitownicą do nitów aluminiowych to chyba trudniej posługiwać się młotkiem, bo można sie w palec walnąć.
m6riano - 22-02-2012, 22:52
[ Dodano: 22-02-2012, 22:53 ]
sveno napisał/a: | Nitowanie blachownic mostów to wyższa szkoła jazdy |
Niektóre nity wielkości człowieka...;-)a tu masz pewnie mniejsze niż mały.......
palec...;-)
Kamil_Ziomek - 23-02-2012, 14:32
Te nity nie trzymają obciążenia, utrzymują tylko plastikową osłonę. Ronie dobrze można by wkręcić grube wkręty do tworzywa ale bym się nawet nie wygłupiał i znitował.
|
|
|