To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Jak rozpoznać wystrzelone napinacze pasów bezpi

Mare - 21-02-2012, 13:33

Może coś na zasadzie pocisku. Uderzenie odpowiedniej mocy powoduje zapłon i wystrzał, to by w miarę pasowało, co myślicie? tyle, że wtedy byłoby to uzależnione od napięcia pasa, a mój lewy pas był w momencie wypadku nieużywany(nikt tam nie siedział) a też jest wystrzelony :roll:
Kamil_Ziomek - 21-02-2012, 13:47

Odpowiedź jest prosta. Service manual 52B-3 :)
Mare - 21-02-2012, 13:55

Tak, też przed sekundą zaglądałem ^^
carbon11 - 21-02-2012, 13:57

Kamil_Ziomek napisał/a:
Odpowiedź jest prosta. Service manual 52B-3


Czyli jeśli dobrze to rozumiem Mare, trafił z tym pociskiem :mrgreen:

Kamil_Ziomek - 21-02-2012, 21:32

Mniej więcej tak jak to opisał.Widać też jak odróżnić pasy i jak można je "naprawić"
Mare - 22-02-2012, 09:10

Jak można je "naprawić"?
Wczoraj grzebałem przy nich troche i bez roznitowania nie widziałem zbytniej możliwości ich rozbioru.... więc temat naprawy porzuciłem z tego względu. Ale może jest jakaś inna droga?

sveno - 22-02-2012, 09:43

Mare, nitownica to nie majątek :) taki jednorazowy szajs kupisz już za 15zł w Castoramie czy tam Obi, a zanitujesz co potrzeba.
Mare - 22-02-2012, 19:51

Hmm... wiesz, kilk aśróbek, które można dokręcić, to nie to samo co złożone fabrycznie znitowane pasy, które w razie czego maja utrzymać 2 tony na sobie. raczej bałbym sie roznitować... tym bardziej, że nitownicą nie posługiwałem sie nigdy.
sveno - 22-02-2012, 22:06

Mare napisał/a:
raczej bałbym sie roznitować...
nie ma czego, to naprawdę jedna z najprostszych metod łączenia elementów, ja bym na Twoim miejscu spróbował, bo nic nie tracisz, pasy i tak już się do niczego nie nadają, roznituj i znituj te bananowe, wyjdzie ok to wtedy możesz popsuć te szare, żeby zabrać z nich mechanizm napinający.
Cytat:
tym bardziej, że nitownicą nie posługiwałem sie nigdy.
czyli nawet nie wiesz jak nitownica działa i jakie to jest proste? Nitowanie blachownic mostów to wyższa szkoła jazdy, ale tu... w sumie jak masz je na wierzchu to zrób kilka fotek które nity trzeba zeszlifować, jaki jest do nich dostęp itp. ocenimy.
Hugo - 22-02-2012, 22:24

Mare słuchaj rad sveno. Ja dzięki niemu przerobiłem zegary HC, więc wszystko jest możliwe :wink: Co do posługiwania się nitownicą do nitów aluminiowych to chyba trudniej posługiwać się młotkiem, bo można sie w palec walnąć.
m6riano - 22-02-2012, 22:52

[ Dodano: 22-02-2012, 22:53 ]
sveno napisał/a:
Nitowanie blachownic mostów to wyższa szkoła jazdy

Niektóre nity wielkości człowieka...;-)a tu masz pewnie mniejsze niż mały.......
palec...;-)

Kamil_Ziomek - 23-02-2012, 14:32

Te nity nie trzymają obciążenia, utrzymują tylko plastikową osłonę. Ronie dobrze można by wkręcić grube wkręty do tworzywa ale bym się nawet nie wygłupiał i znitował.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group