Sigma/Diamante Techniczne - Jak obniżyć sigmę ?
mazda10000 - 22-02-2012, 17:54
Jako że mam ASO Mitsubishi/Hyundaia pod domem, to wpadłem i zapytałem o ecsowe amory do Sigmy... zawołali 1400 za przedni i co dziwne aż 2600 za tylni. Może to kwestia tego że te tylne rzadziej padały... Byli skłonni do 15% zniżki czyli po zniżce wychodzi 6800 za całość...
angelos - 22-02-2012, 18:21
mazda10000 napisał/a: | Jako że mam ASO Mitsubishi/Hyundaia pod domem, to wpadłem i zapytałem o ecsowe amory do Sigmy... zawołali 1400 za przedni i co dziwne aż 2600 za tylni. Może to kwestia tego że te tylne rzadziej padały... Byli skłonni do 15% zniżki czyli po zniżce wychodzi 6800 za całość... |
jedyne... 6800zl, gdzieś na forum się przewinęła,firma, zlokalizowana na północy Polski która wymienia tą gumę na amorze za, z tego co pamiętam, 500zl/szt.
mazda10000 - 22-02-2012, 20:10
A ktoś z tego korzystał?
angelos - 22-02-2012, 21:10
mazda10000 napisał/a: | A ktoś z tego korzystał? |
niestety nie wiem
zbyszek05 - 22-02-2012, 21:17
Co do obrazków sigmy na ogromnych felach to spoko Jednak 17/18 cali na oponie 40/35 wygląda obłędnie - kto co lubi panowie
yasiu87 - 22-02-2012, 23:40
Wygląda super ale jak jeździ? nie po to się jeździ sigmą żeby czuć dziury jak na taczce a to jest nieuniknione przy obniżonym zawieszeniu i niskoprofilowej oponie. Sam miałem swego czasu colta (ca0 oczywiście) na pięknej feldze 16 cali i oponie 205/40... wyglądał cudnie, jeździł świetnie (nawet mi uratowały życie te opony) ale po zmianie na opony zimowe komfort do potęgi (a i szalało się mniej :> )
p.s. ile wam wytrzymują amorki w sigmach?
lukasz12 - 23-02-2012, 05:57
yasiu87 napisał/a: | Wygląda super ale jak jeździ? nie po to się jeździ sigmą żeby czuć dziury jak na taczce a to jest nieuniknione przy obniżonym zawieszeniu i niskoprofilowej oponie. Sam miałem swego czasu colta (ca0 oczywiście) na pięknej feldze 16 cali i oponie 205/40... wyglądał cudnie, jeździł świetnie (nawet mi uratowały życie te opony) ale po zmianie na opony zimowe komfort do potęgi (a i szalało się mniej :> )
p.s. ile wam wytrzymują amorki w sigmach? |
Jak na razie te od ECS dają rady 4 lata, ok. 60 tysięcy...
zbyszek05 - 23-02-2012, 13:58
plus za lotkę - oryginał z rynku japońskiego
posiada ktoś takową - chętnie się dogadam - założył bym u siebie
co do sprężyn gór3k zadzwoń tutaj :
http://pospring.pl/
krzysiek65 - 04-03-2012, 14:53
Mam komplet sprężyn na taką wysokość jak w tej niebieskiej
[ Dodano: 04-03-2012, 14:57 ]
przednie może nawet lekko niższe
GóR3K - 04-03-2012, 19:35
krzysiek65 napisał/a: | Mam komplet sprężyn na taką wysokość jak w tej niebieskiej
[ Dodano: 04-03-2012, 14:57 ]
przednie może nawet lekko niższe |
kolego wysłałem Ci wiadomość na PW
BartekWu - 21-05-2012, 09:35
Może trochę po czasie, ale się podłączę. ja jeździłem na amorach od ECS, z padniętym ECS-em - odradzam takie rozwiązanie, samochód jest meganisko, sprężyny są bardzo miękkie i ogólnie słabo ciekawe rozwiązanie. Wizualnie też mi się nie podobało.
Kiedyś zgłębiałem temat obniżenia mojego Diamante i konkluzje były następujące:
1. Jeśli obniżać to 1-2 cm. Więcej jest niepraktyczne ze względu na drogi
2. jest coś takiego jak sprężyny o regulowanej wysokości - niestety nie znalazłem pasujących do sigma/diamante
3. najlepsze rozwiązanie to obcięcie i dopasowanie sprężyn. Musi zrobić fachowiec.
Generalnie jeśli ktokolwiek ma pomysł, żeby zamontować sprężyny od modelu z ECS, to chyba dysponuję kompletem, ale muszę sprawdzić.
|
|
|