Carisma - Ogólne - [Carisma] Swap na mocniejszy silnik
Leny - 10-03-2012, 13:39
Matejko napisał/a: | żródła podaja dobrze
T4 byly dwie
1855 - oznaczona jako 1.9 T4 200ps do 99/00 i od tej daty 1948- juz jako 2.0 T4 200ps
byly takze 2.0T - 1948 160ps |
tak pierwszy jest najlepszy do tuningu bez zakucia 300 do 350km......późniejszy ma już zmienne fazy rozrządu słabsze korbowody...250km to jego granice wytrzymałościowe....a ten 3 to ma inne wałki rozrządu od 2 poliftowego i tagże korbowód słabszy jego po zmianie można do 220km podciągnąć ..ale najczęsciej robi się 195km na programie samym....
a gdi 1.8 w volvo to ten sam silnik wizualnie inaczej osprzęt jest tylko silnika
są jeszcze przeliftowe 2.0 i do nich można wsadzić turbinę z t4 i robi się 200km
Matejko napisał/a: | Leny napisał/a:
całe autko a płyta v40 crisma to to samo
czytamy ze zrozumieniem |
Zamotałem się
Matejko - 10-03-2012, 13:59
Leny napisał/a: |
są jeszcze przeliftowe 2.0 i do nich można wsadzić turbinę z t4 i robi się 200km |
nie jest tak kolorowo ze zakladasz i smigasz
Leny napisał/a: | ale najczęsciej robi się 195km na programie samym.... |
mialem cos kolo 190ps
Leny - 11-03-2012, 11:27
Matejko napisał/a: |
nie jest tak kolorowo ze zakladasz i smigasz
|
no nie jest ale chodziło mi ze można takich cudów dokonać.......musi iść za tym jeszcze pare rzeczy tu kolega pablos z mojego forum
http://www.youtube.com/wa...zI&feature=fvsr właśnie po takich modach.....
Matejko napisał/a: | mialem cos kolo 190ps |
JA w swoim polifcie mam 181 przy wydechu przelotowym i mbc na 1bar i myśłe o czipe teraz
Matejko - 11-03-2012, 22:22
u mnie byl standard mbc na 0,9 i 189ps i nie pamietam ile momentu - jest wykres w temacie o moim bylym volvo
|
|
|