To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] RTS do Outka

Gunner - 18-03-2012, 05:53

V tech pomorze -mi to oferowal jakis czas temu .Twierdzili ze na 100% servis nie ma prawa czego kolwiek sie doszukac.
Wybralem indywidualne strojenie mapy.Do dzis jezdze.

Bulbo - 18-03-2012, 11:34

ale Ty masz francuski silnik a ja VAGa
mitsu00 - 18-03-2012, 11:57

Bulbo napisał/a:
ale Ty masz francuski silnik a ja VAGa
I tak wlasnie sie domyslalem. Ja o 1, ty o 2gim.....
Bulbo - 18-03-2012, 22:32

no faktycznie pogadaliśmy
tak BTW to DISa wycofali w 2008 :D
teraz jest ista/p i narzędzie które bmw nazwało ISIS
i ASO nie wie nic o programie do momentu jak programują sterwonik ponownie , wtedy porównywane są parametry i wywala na czerwono alert do ispy info i potem widac ze est dme na czerwono z wykrzyknikiem

michu300 - 19-03-2012, 12:13

Gunner napisał/a:
V tech pomorze -mi to oferowal jakis czas temu .Twierdzili ze na 100% servis nie ma prawa czego kolwiek sie doszukac.
Wybralem indywidualne strojenie mapy.Do dzis jezdze.

Ja też kontaktowałem się z V-tech Pomorze (mam ich prawie pod domem) i określili to w ten sposób, że modyfikacja nie będzie wykrywalna prostym sposobem. Czyli wniosek, że w ogóle będzie. Nie wiem, przekonajcie mnie jakoś, że warto i nie ma obaw :wink: , proszę!!

Bulbo - 19-03-2012, 22:47

Jeżeli boisz się ASO to podjedz do Vtechu , swoją drogą skutera bym tam nie zrobił i zapytaj się czy umieją programować ten sterownik na stole , wtedy licznik programowań cie nie interesuje tylko przed każdą wizytą w ASO będziesz musiał wgrywać ori soft . Umów się tylko co do ceny za taką usługę , znam właściciela Outka ,który już chyba z 20 razy wracał do serii :lol:
w Twoich okolicach polecam tuneup tylko ostatnio mieli pożar i nie wiem jak z dalszą działalnością

michu300 - 20-03-2012, 08:38

Bulbo napisał/a:
znam właściciela Outka ,który już chyba z 20 razy wracał do serii

Na taką zabawę to mimo wszystko nie mam czasu. Tune-up, strona działa, zapytam.
Co do licznika programowań, to już z czystej ciekawości, nie jest zawarty w sterowniku? Czy masz na myśli, że układ programowany innym, programatorem i przy pomocy innego softu?

Gunner - 20-03-2012, 13:38

Bulbo napisał/a:
Jeżeli boisz się ASO to podjedz do Vtechu , swoją drogą skutera bym tam nie zrobił i zapytaj się czy umieją programować ten sterownik na stole , wtedy licznik programowań cie nie interesuje tylko przed każdą wizytą w ASO będziesz musiał wgrywać ori soft


No przeciez o tym samym piszemy!
Vtech daje ci kilka programow ,z wiazka ktora sam podpinasz zgrywasz -wgrywasz kiedy chcesz.


Bulbo napisał/a:
Twoich okolicach polecam tuneup tylko ostatnio mieli pożar


Hamownia to ,to byla w w podwujnym znaczeniu slowa ,barak z jednoosiowym pomiarem i nie dziwie sie ze to cos sie spalilo.A dlaczego polecasz akurat tam? Jak mu tam zmierza moc na kolach?
Znam ludzi z Vtech Pomorze ,(mimo to niczego i tak u nich zrobilem) ,ludzie Ci kochaja tuning i podchodza do tego z sercem. Z tego co wiem nie zrobili jeszcze zademu silnikowi krzywdy a popitala niezle stadko VW maniakow w 3 city .ktorzy korzystali z ich hamowni a ktorej z reszta nie powstydzili by sie tunerzy w Niemczech..

michu300 napisał/a:
Nie wiem, przekonajcie mnie jakoś


Po co? Dzis wiem ze bylo to zupelnie zbedne,mistrzem prostej w outku z tym motorem nigdy nie zostaniesz .

michu300 - 20-03-2012, 14:59

Gunner napisał/a:
Po co? Dzis wiem ze bylo to zupelnie zbedne,mistrzem prostej w outku z tym motorem nigdy nie zostaniesz .

Czasami taka myśl mi do głowy przychodzi, ale może jest też tak, że się przyzwyczaiłeś?

bonito - 20-03-2012, 16:00

Myślę że to faktycznie temat na osobną dyskusję, ale chipowanie Outlandera jest podobnie sensowne jak chipowanie Ursusa. Ani silnik, ani gabaryty, hamulce, sprzęgło i cała reszta nie są przeznaczone do szybkiej jazdy - nie lepiej zmienić autko? :wink:
bonito

sylb - 21-03-2012, 23:22

bonito napisał/a:
Myślę że to faktycznie temat na osobną dyskusję, ale chipowanie Outlandera jest podobnie sensowne jak chipowanie Ursusa. Ani silnik, ani gabaryty, hamulce, sprzęgło i cała reszta nie są przeznaczone do szybkiej jazdy - nie lepiej zmienić autko? :wink:
bonito

Piszesz tak jak by chipowanie O2 polegał na nie wiem jakich mechanicznych przeróbkach i zwiększeniu jego mocy do 400KM.

jmgmotocykle - 22-03-2012, 12:18

Cytat:
Bulbo napisał/a:
tak mam to potwierdzone
W takim razie podziel sie. Ja mapowalem OII 2.2 i tez zalezalo mi zeby firma kasowala mi licznik programowan przed przegladami i nikt w Warszawie mi tego nie byl w stanie zrobic. Olalem wiec temat.

...też potwierdzam - miałem kasowane liczniki "wejść" ... da się!!!!!

markowoj - 28-03-2012, 23:28

Trochę więcej o RTS- to faktycznie trzy programy ale pisane na bazie programu orginalnego, więc po aktualizacji softu w aso trzeba by było aktualizować programy RTS.
Różnica w cenie znaczna więc po rozmowie o korzyściach wynikających z montażu RTS (których faktycznie nie widzę) zdecydowałem się czipa. Z różnicy w cenie można się doposażyć np. w opomiarowanie zegarami turbinki. Albo odkładać na sprzęgło. :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group