[XX-92]Colt C50 i starsze - pokrętło obok włącznika nawiewu
rus_one - 16-12-2006, 08:07
Odkręciłem ten nieszczęsny schowek i jednak komputer jest na swoim miejscu.
Muszę jeszcze sprawdzić sondę bo strasznie dużo pali
5.5L = 35 km
Może jakieś sugestie?
Anonymous - 16-12-2006, 10:55
Jakie trasy robisz, po ile km?
rus_one - 16-12-2006, 13:02
Jeżdżę właściwie tylko w mieście po kilkaset metrów.
Olej, filtr, rozrząd, świece powymiwniane.
Anonymous - 16-12-2006, 15:14
rus_one napisał/a: | po kilkaset metrów | to już wiesz dlaczego tyle pali
Samochód jest na dłuższe trasy, na kródkie polecam rower
rus_one - 16-12-2006, 17:11
Bez przesady! 10- 12L to rozumiem, ale ok. 20 to już jest coś nie tak!
Rowerem też śmigam, ale czasem muszę jechać autem!
Poza tym robiłem też trasę, jakieś 100km i spalił mi 11L
Anonymous - 16-12-2006, 18:06
rus_one napisał/a: | robiłem też trasę, jakieś 100km i spalił mi 11L | o tym nie wspominałeś - masz coś popierdzielone z gaźnikiem, możesz sam sie pobawić w regulację (instrukcja na stronie Krzyżaka) lub jechać do warsztatu.
tomusn - 16-12-2006, 21:13
rus_one, mój Colt palił zimą około 12L / 100km, ale tylko po mieście i ew. raz na jakiś czas dłuższa ok 100 km trasa. Jak jeździłem tylko trasy latem to wychodziło 6.7.
Wyreguluj gaźniki!
Oszczędzaj na paliwie, jak nie musisz - tramwaj.
Anonymous - 16-12-2006, 22:18
Tomku, ale Ty masz automat, to też inne spalanie.
Ale przykład dobry.
tomusn - 17-12-2006, 17:45
bartek_nkm napisał/a: | Tomku, ale Ty masz automat, to też inne spalanie. | z założenia większe!!
Krzyzak - 17-12-2006, 19:52
to zadne mierzenie spalania - jak chcesz zmierzyc porzadnie, to zatankuj do pelna i wyjezdzij do zapalenia rezerwy (na stale, a nie mrugania) i tak kilka razy i dopiero wtedy mozesz miec miarodajne dane
rus_one - 18-12-2006, 08:52
Niestety nie stać mnie na pełny zbiornik paliwa...
Zauważyłem jeszcze że dopuki jest na ssaniu to idzie jak złoto, a po zagrzaniu gwałtownie słabnie.
Koniecznie muszę sprawdzić sondę, tyle że nie mam czasu.
Codziennie 10 godzin w pracy...
Hugo - 18-12-2006, 11:49
rus_one napisał/a: | Zauważyłem jeszcze że dopuki jest na ssaniu to idzie jak złoto, a po zagrzaniu gwałtownie słabnie |
Powodem tego może być uszkodzona cewka zapłonowa. Ale raczej ma to się nijak do dużego spalania.
|
|
|