ASX Ogólne - Podnoszenie szyb. 
						
												 Maciek111 - 12-03-2012, 21:01
  Dzięki za konkretną informację , potwierdziłeś moje spostrzeżenia. Zapytam jeżeli mogę o jeszcze coś . Czy przy jeździe na wprost i szybkości około 20 km/h po skręceniu delikatnym kierownica sama wraca do środkowego położenia ? Moja się ociąga i sam musze ją prostować. Podobnie jest i przy trochę szybszej jeździe . Coś mnie niepokoi geometria mojego Asx-a.
												 Wolfix - 12-03-2012, 21:49
  Hmm... Szczerze to nie zauważyłem w swoim czegoś takiego, ale jutro z ciekawości spróbuję się temu przyjrzeć. Z autopsji wiadomo, że kierownica nie zawsze prawidłowo "odbija" - wszystko zależy od rodzaju i jakości nawierzchni drogi, po której porusza się auto. No i mała przykrość: gwarancja MMC nie obejmuje geometrii zawieszenia, więc jeżeli już się będziesz musiał udać do ASO to raczej nie używaj słowa "geometria"  
												 Wedrowiec - 12-03-2012, 23:44
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Czy ktoś może wie czy jest możliwość aktywacji lub dezaktywacji funkcji składania lusterek przy zamykaniu auta | 	  
 
tak, nie pamiętam tylko czy można ustawić samemu czy w ASO. W wersji wybajerzonej z telewizorem na 90% samemu. Było o tym tu na forum.
 
 
edit: przynajmniej zawsze jest pewność, że się alarm włączyło  
												 tokyo - 13-03-2012, 00:57
  Witam
 
Tak jak napisal kolega jan1994 automatyczne domykanie wszystkich szyb (komfort) bylo dla lancera ->2010 wlacznie, outlandera -> 2010wlacznie dla wer europejskiej. Po roku 2011 jedyna szyba w pelni automatyczna jest szyba kierowcy. Domykanie szyb mozna zrealizowac na zasadzie dodatkowego modulu lub dolozenia silnikow ze sterownikami z modelu do MY2010 (przerabialem juz cos takiego, ale tylko drzwi pasazera). Trzeba wymienic przelacznik szyb oraz pociagnac kabelki. 
 
Tak na marginesie:
 
Czasami jest tak, ze pod przelacznikiem przycisku pasazera, na drzwiach kierowcy, jest zainstalowana dioda   , a przycisk ja zaslepia.
 
 Odnosnie lusterek jest taka funkcja.
 
Pozdrawiam
												 Wolfix - 13-03-2012, 12:39
  Moja wersja to Intese wiem ,że we wszystkich wyższych z MMCS na pokładzie wiele rzeczy można sobie programować bez potrzeby nawiedzania ASO. Może ktoś z forumowiczów posiada lub pamięta jak wygląda procedura progarmowania opcji składania tych lusterek?  
 
Czy mieliście jakieś przykre doświadczenia zimą z próbą składania lub rozkładania oblodzonych lusterek. Czy mają one jakieś zabezpieczenie, które wyczuwa opór i uniemożliwia ich dalszą pracę? Na pewno posiadają sprzęgło, które umożliwia ich ręczne składanie, ale czy coś więcej?
												 krzychu - 13-03-2012, 13:35
  Programowanie interfejsu użytkownika było możliwe przez użytkownika tylko w przypadku Instyle Navi....
												 wlodeks - 13-03-2012, 14:28
  Mam wersję z MMCS i potwierdzam, że można sobie zaprogramować zachowanie lusterek. Jeżeli chodzi o "wytrzymałość lodową" w trakcie składania i rozkładania lusterek to miałem kilka razy sytuację że aż "w zębach bolało" gdy słuchało się dżwięków przy rozkładaniu zalodzonych mechanizmów ale, póki co, działa wszystko bardzo dobrze
												 Wolfix - 13-03-2012, 20:38
  No to mamy kolejnego "babola" made in Japan    Dziwne bo o ile właściciele wersji przeznaczonych na kontynent afrykanski mogą się cieszyć z takiego bajeru to Kowalski z Europy raczej mniej kiedy sople wiszą nie tylko na aucie ale i na nosie..
 
No cóż TTTM  
												 krzychu - 13-03-2012, 22:11
  Ale tą funkcję jak najbardziej ustawisz w ASO lub pewnie przez jakiś interfejs diagnostyczny.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |