To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - 2.5 TD KRÓTKI

Grzegorz76 - 05-01-2015, 15:31

Najlepiej wyszukaj w pobliżu jakiegoś Miśka z silnikiem 2.5 i przejedź się nim sam zobaczysz czy „mocy” jest wystarczająco Ja osobiście jak szukałem jesienią ubiegłego roku Pajero III to też mi się trafił w oględzinach jeden z silnikiem 2.5 i jak dla mnie to porażka. Co do silnika 3.2 to nie do końca jest prawdą że mają kiepskie pompy Przyczyna zacierania pomp leży po stronie układu paliwowego – zbiornika Więc jak kupisz i PIII z silnikiem 3.2 ze sprawną pompą i zadbasz o zbiornik paliwa (czytaj wymienisz) będziesz lał dobre paliwo to sądzę, zę prawdopodobieństwo zatarcia pompy będzie takie samo jak ukręcenie wału w silniku 2.5
Georg - 05-01-2015, 18:27

Grzegorz76 napisał/a:
Co do silnika 3.2 to nie do końca jest prawdą że mają kiepskie pompy

Powiem więcej: ZEXEL jest jedną z najbardziej udanych konstrukcji pomp rotacyjnych Boscha; w Pajero potrafi przejechać setki tysięcy kilometrów... i tylko my możemy sprawić, by tak było.

- Pozdrawiam

Baza - 06-01-2015, 09:35

No pozostaje jeszcze kwestia koła dwumasowego... No nic tyle samo plusów i minusów.
A jest może ktoś na forum z okolic Żywca z PIII 2.5?

PiotrKw - 06-01-2015, 11:23

Georg napisał/a:
w Pajero potrafi przejechać setki tysięcy kilometrów... i tylko my możemy sprawić, by tak było.


Nie należy to do tematu postu ale to nie my powinniśmy to sprawiać . Należy to do producenta , który wypuszcza ........ to co wypuszcza do sprzedaży i nie interesują go usterki konstrukcyjno-technologiczne dotyczące 90 % modeli . I nie mówię o "akcji" wymiany bagnetu oleju . Mówię o korodujących ( utleniających ) rurkach klimatyzacji , ogrzewania , hamulcowych , korodujących śrubach regulacji geometrii , nieszczęsnej powłoce zbiornika paliwa i o korozji zabezpieczonego fabrycznie podwozia i wszystkiego co z nim związane .

Baza - 06-01-2015, 12:00

Muszę poważnie przemyśleć sprawę i koniecznie przejechać się wersją 2.5
W Pajero wygląd robi robotę. Pokazywałem żonie LandCruisera LC 90 w podobnym przedziale cenowym ale średnio się jej podoba,sam muszę przyznać że Pastuch wygląda dużo okazalej ale im bardziej się zagłębiam w lekturę to dochodzę do wniosku że ma dość sporo kosztownych mankamentów. Pozostaję przy swojej opinii że 3.2 nie chcę. Jak 2.5 okaże się takim mułem to będę musiał odpuścić niestety Pajero a szkoda.

techsm - 06-01-2015, 13:44

Tylko szukaj 2,5 w wersji z elektroniczną pompą 115 km.
Baza - 06-01-2015, 14:29

To to wiem.
Georg - 07-01-2015, 11:22

PiotrKw napisał/a:
...o korodujących ( utleniających ) rurkach klimatyzacji , ogrzewania , hamulcowych , korodujących śrubach regulacji geometrii , nieszczęsnej powłoce zbiornika paliwa i o korozji zabezpieczonego fabrycznie podwozia i wszystkiego co z nim związane .

To prawda. Ale praktycznie żadna marka w segmencie tzw. terenowych SUV-ów nie radzi sobie z rudą zarazą.

tomasztomasz - 09-01-2015, 19:49

I jak wrazenia z jazdy?
Baza - 10-01-2015, 16:52

A więc miałem okazję się takowym przejechać. Co prawda miał jakieś problemy z wyjącymi trochę łożyskami z przodu ale chodziło mi o sprawdzenie jak się to odpycha. Otóż jak dla mnie ok. Nie ma fajerwerków ale do jazdy na codzień na miejscu w 100% wystarcza. Przy okazji muszę przyznać że to dość komfortowe autko.Właściciel mówił mi że u nas na miejscu autko pali 8,5-9L ale sam przyznał że jeździ bardzo spokojnie. Jak mu docisnął to nawet jechał i nawet na obwodnicy poprosiłem żeby sprawdzić taką realną prędkość przelotową to przy 120km/h jest nie zbyt głośno i nawet przy tej prędkości jak dołożył to autko żwawo się rozpędzało. Jak dla mnie temat braku mocy w tej maszynie uznaję za zamknięty.Nie wiem nic od właściciela o awaryjności bo ma autko od 4miesięcy i oprócz klocków i tarcz z przodu nie zrobił jeszcze nic przy aucie.
BTW PIII 2.5 z 2004r. w niebieskim kolorze fajnie utrzymane dał na gotowo z opłatami 24tyś. Było ugryzione lekko w róg (lampa,maska,błotnik) fajne autko brałbym.

majski - 02-12-2018, 11:06

No i jak z awaryjnością Twojego PIII 2.5? Jak to jest z tymi pompami i bakiem paliwa, czy w 2.5 115 też mam się tego spodziewać? Jestem posiadaczem PIII 2.5 115 od miesiaca, zrobilem narazie serwis olejowy, swiece, akumulator (teraz po podgrzaniu swiec pali na dotyk) pozostaje mi jeszcze zegar temperatury bo po kilku minutach pokazuje temp max). Wszystko ok ale... przyznam szczerze że jak czytam kwoty jakie padają przy okazji wymiany zbiornika paliwa+regeneracji pompy to ogranicza mi to radość z jazdy A nigdzie nie znalazłem czy te drogie usterki dotyczą również tej wersji... czym się różni pompa mechaniczna od elektronicznej? Gdzie sprawdze jaka mam? Proszę o podpowiedz;) A jeśli była już o tym mowa w innym wątku, proszę o linka...
altmarcin - 01-03-2019, 19:56

czortunio, Witam serdecznie, w moim Pajero III 5d 2,5td 115km właśnie padła skrzynia. Kolego czortunio, piszesz, że reduktor od wersji 3,2did pasuje, to może skrzynia też by podeszła - pomijam inne przełożenia - ważne by dało się to podpiąć. Jeśli nie pasuje to co zrobić - czy pozostaje tylko zezłomować?
zbyszekm2 - 06-03-2019, 08:37

altmarcin napisał/a:
czortunio, Witam serdecznie, w moim Pajero III 5d 2,5td 115km właśnie padła skrzynia. Kolego czortunio, piszesz, że reduktor od wersji 3,2did pasuje, to może skrzynia też by podeszła - pomijam inne przełożenia - ważne by dało się to podpiąć. Jeśli nie pasuje to co zrobić - czy pozostaje tylko zezłomować?

Reduktor tak, skrzynia nie bo kołnierz jest inny i nie zaadoptujesz innego kołnierza.

altmarcin - 06-03-2019, 09:54

A może ktoś robi adapter - flanszę z blachy odpowiednio ponawiercanej na CNC?
zbyszekm2 - 06-03-2019, 10:00

altmarcin napisał/a:
A może ktoś robi adapter - flanszę z blachy odpowiednio ponawiercanej na CNC?

tylko ze to kwestia jeszcze sprzęgła, i wałka sprzęgłowego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group