To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem z gasnącym silnikiem

xluki - 24-04-2012, 17:12

To, że pompa trzyma cisnienie na postoju nie oznacza, że trzyma je w momencie rozłączenia napędu (wrzucenie luzu). :roll:
bczyzowski - 24-04-2012, 18:03

Ok, tak jak wspomniałem w weekend chciałbym zrobić te pomiary evoscanem, tylko chciałbym otrzymać taką małą podpowiedź którą opcję wybrać w programie???
Spadanie obrotów występuje też na samym postoju nie tylko dojazdówka na luzie.

[ Dodano: 25-04-2012, 20:23 ]
Czy dostanę małą podpowiedź czego mają być logi?

Balbinka131 - 18-06-2012, 09:29

Mam podobny problem,przy wysokich temperaturach na zewnątrz ,silnik GDI 1.8 na wolnych obrotach gaśnie ,na skrzyżowanich ,w korkach i .Już drugi rok się męcze.Na pompie paliwa napięcie miał 7V,wymieniłem przekaźniki i działał całą zimę.Teraz jak jest ciepło znowu zaczyna szwankować,czytałem ,że to błąd sterownika już nie wiem co mam zrobić .
magistrum - 18-06-2012, 10:20

U mnie to samo, w upalne dni (temp. otoczenia ok 30st.C) jak auto się rozgrzeje to zaczyna gasnąć - zwłaszcza na luzie, lub wciśniętym sprzęgle, jak jadę na biegu z wciśniętym gazem to nic się nie dzieje.

Jak „odpocznie” po zgaśnięciu to chwile jeździ normalnie.

Byłem z tym w serwisie – podpięli pod kompa i nic – żadnych błędów!

Później było ochłodzenie – wtedy auto jeździ normalnie – wczoraj znowu zaczęły się upały i po przejechaniu ok. 20 km to samo!

Przepustnica była czyszczona, auto regularnie serwisowane, dodam że w tamtym roku wymieniana była pompa paliwa i od tego czasu zaczęły się problemy.

Doradźcie coś plis!?!?!

Balbinka131 - 20-06-2012, 14:11

Na poniedziałek jestem umówiony z elektrykiem samochodowym,wiem na pewno ,że z jakiegoś powodu nagrzewa się przekaźnik od pompy paliwa ,po zamianie przekaźników autko jeździ do czasu dużych temperatur i nagrzania się,bardzo proszę o pomoc.
mick075 - 05-07-2012, 19:08

Witam ja mam niestety ten sam problem,przepustnica była czyszczona i krokowiec również,
nauka obrotów i nic.Dodam jednak ze po załączeniu klimy autko jest cacy równiutkie obroty az miło słuchac,ale nie bede wiecznie na klimie śmigał i co tu jeszcze zrobić ??? oprócz złomowania

magistrum - 10-07-2012, 08:06

Witam,
Chciałem sprecyzować objawy, do tej pory uważałem że gaśnie jak podjeżdżam do skrzyżowań, zatrzymuje się przed światłami, na zakrętach otóż nie do końca!

Ona gaśnie gdy wciskam hamulec – zrobiłem taki test – jak już zaczynało ją dusić, podjechałem na parking i wcisnąłem hamulec na parę sekund, rozterepało ja i zgasła!

Jak czuje że chce zgasnąć puszczam hamulec i wszystko wraca do normy.

Co to może być?

robertdg - 10-07-2012, 08:36

Za duże obciązenie w układzie podciśnienia, silniczek krokowy może być zepsuty i nie reaguje albo nie ma już mozliwości reakcji.
magistrum - 11-07-2012, 07:10

robertdg napisał/a:
Za duże obciązenie w układzie podciśnienia, silniczek krokowy może być zepsuty i nie reaguje albo nie ma już mozliwości reakcji.


Ale czy wysoka temperatura otoczenia (ponieważ tylko w takich warunkach gaśnie) może mieć na to wpływ ?

robertdg - 11-07-2012, 07:35

Na twoim miejscu zrobiłbym przegląd osprzętu, sprawdził czy króćce nie są pozatyklane syfem, etc


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group