To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Blad wtryskiwaczy ogromne spalanie

i9i - 01-04-2012, 18:34

wywalenie opornika bo jak jest to gdzieś na linii i każdy nowy czujnik będzie oszukiwał
robertdg - 01-04-2012, 19:06

Proponuje podpiąc komputer i sprawdzić parametry rzeczywiste, a jeżeli chcecie celowac na ślepo to droga otwarta i wymieniajcie wszystkie mozliwe części na nowe.
i9i - 01-04-2012, 19:38

robertdg napisał/a:
Proponuje podpiąc komputer i sprawdzić parametry rzeczywiste,

Owczar zaproponował to w drugim poście, ja dołożyłem analizator spalin, a tak to sobie gdybamy, takie bajery jak pseudotuningi można wybadać organoleptycznie i bez kosztów. Ogólnie proponuję koledze obejrzeć dokładnie wiązki, kostki i końcówki pod maską czy nie ma znaczących śladów druciarstwa i domowych technik naprawczych.

robertdg - 01-04-2012, 19:54

i9i, napisałem to tylko po to aby user podjął stanowcze działanie ;-)
Korczuk - 01-04-2012, 20:27

W Zielonej Gorze bylem juz uu 3 elektrykow i nie maja sprzętu do "takiego wejścia" jutro skocze do jeszcze jednego może oni coś poradzą ... bo nie sztuka jest jechać do 100 mechanikow i zaplacic za wszystko a oni powiedzą ze nie wiedza i 100 zl się należy:P
i9i - 01-04-2012, 20:52

Jak Ci się nie pali to poczytaj tematy o Evoscanie, bardzo ciekawe. Nie wiem czy ogarnia EA2A ale jak już został polecony to pewnie tak :biggrin: więc nie stracisz
radek79 - 01-04-2012, 20:56

może leją wtryski od benzyny i też będzie palił o wile więcej
Owczar - 01-04-2012, 22:20

Ja nie wiem po co dalsze dywagacje. Evoscan pokaże także przeróbki. Chociaż rezystor zamiast czujnika temp powoduje anomalie w postaci wysokich lub niskich obrotów biegu jałowego.

Polecam ten temat nt evoscan: http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60

Dwoogy - 27-07-2012, 14:43

Korczuk ja swojego EA2A podpinam pod komputer u Szafrańskich na Wrocławskiej w Zielonej Górze. Próbowałeś tam?

Zauważyłem ostatnio, że wycieka mi benyzna przy wtryskiwaczu. Oczyściłem tę część i będę obserwował skąd dokładnie kapie, a w poniedziałek podjadę do mechanika. Macie może link do materiałów technicznych dotyczących silnika 4G63?

polaff - 27-07-2012, 15:26

Dwoogy napisał/a:
będę obserwował skąd dokładnie kapie
tylko uważaj żeby Ci się auto nie spaliło
waldi-1 - 27-07-2012, 19:21

pewnie uszczelniacz ci poszedł


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group