To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Cari gdi pękł pasek rozrządu

marris - 01-04-2012, 21:28

Wymieniany przezemnie bez napinacza
robertdg - 01-04-2012, 21:52

Pamiętasz na jakich częściach (marki) no i ile miesięcy/lat temu :?:
i9i - 01-04-2012, 22:00

marris napisał/a:
bez napinacza
i tu może być przyczyna
marris - 01-04-2012, 22:01

Wymieniane dwa lata temu po zakupie, niestety na jakich czesciach nie wiem
tomicarisma - 01-04-2012, 23:01

Mi pękł też w 1.8 ale zwykłym. Naprawa głowicy i planowanie jest nieopłacalna bo wyjdzie Cię ok 750-800zł i to też nie jest 100% pewności, że silnik odzyska świetność. Ja zmieniłem silnik od automata - bo w automatach jednak silnik mniej dostaje i jest w lepszej kondycji i chwalę - nawet wydaję mi się, że żwawszy jest.

Poszukaj silnika. Można znaleźć za grosze. Do 1.6 spokojnie w lubelskim dostaniesz za 350zł - do 1.8 zwykłego ja kupiłem za 450 i sami zmienialiśmy z bratem i ojcem. A do GDI myślę, że za 500 kupisz. Wymiana w lubelskim 250zł u mechanika.

marris - 02-04-2012, 12:45

Dzięki za pomoc, przynajmniej wiem na czym stoję
zwolin - 02-04-2012, 22:58

marris, ja bym się nie zastanawiał, tylko szukał silnika na wymianę:
- silnik masz kolizyjny, wiec nie ma takiej możliwości, żeby nie doszło do kolizji
- nikt nigdy za żadne pieniadze nie sprawdzi Ci, czy nie masz korby krzywej o 0.00cośtam, analogicznie z wałem. Takie rzeczy wychodzą dopiero przy konkretnych obrotach i obciążeniu
- 99.99% naszych mechaników nie nadaje się do grzebania w silnikach (kwestia czystosci, skrupulatnosci, dokładności, że o wiedzy już nie wspomnę). Większość z nich zatrzymała się na silnikach od poldogruza, stara i żuka. Chyba, że znajdziesz, ten 0,01%, czyli prawdziwego fachowca i pasjonata.
- masz x niewiadomych (obróbka glowicy, zawory, układ korbowy, jakość zamienników itp itd) Wszystkiego nie wymienisz, a jaką masz pewność, że nie zostawisz sobie "niespodzianki", albo, że ktos nie spartaczy swojej roboty.

Poszukaj firmy sprzedającej silniki i dającej jakąś "gwarancję". Nie wszyscy to oszuści. Sa firmy, które żyją z dostarczania używanych podzespołów i starają się to robic dobrze.
Kilku moich znajomych wymieniało silniki (niektórzy notorycznie :twisted: ), i nikt nie narzeka. Dokładnie odwrotnie niż w przypadku remontów, czego i ja jestem przykładem.

Morfi - 02-04-2012, 23:46

Albo swap na 2.5v6 :) z galanta
zwolin - 02-04-2012, 23:55

Cytat:
Albo swap na 2.5v6 z galanta


i już bardzo blisko 2.5V6TT :D
Żartowałem. Tylne kółka by nie nadążyły.

Hugo - 03-04-2012, 18:28

O silnik pytaj użytkownika o nicku "CzesciGalant" na alle... 100% satysfakcji.
marris - 04-04-2012, 12:25

CZeść
Czy można zamontować Silnik 1.8 GDI 122KM który pochodzi z Mitsubishi Space Star lub z Carismy 122KM po lifcie do mojej Cari przed liftowej bo znalazłem w dobrym stanie silnik który został wyjęty z samochodu po gradobiciu, czy trzeba szukać Tylko GDI 125KM ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group